In Eindhoven hadden we het in de Chinese supermarkt gevonden of een of andere toko. Maar ik liet het net aan mijn ma zien en die zei dat ze zoiets ook bij de Lidl had gezien, wist alleen niet zeker of het dus ook dat was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind superknoflook echt briljant klinken, waar haal dat?
Die noemen ze ook wel olifanten tenenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Eindhoven hadden we het in de Chinese supermarkt gevonden of een of andere toko. Maar ik liet het net aan mijn ma zien en die zei dat ze zoiets ook bij de Lidl had gezien, wist alleen niet zeker of het dus ook dat was.
Het zit ook echt in zo'n mandje:
[ afbeelding ]
Ooh nice! Ja ik was op zoek naar een Nederlandse naam maar kon het nergens vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die noemen ze ook wel olifanten tenenIk heb ze ook altijd. Ideaal! Geen gefrot met al die kleine teentjes pellen enzo
Best groot jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef Maisnon het volgende:
Olifantenknoflookdat klinkt als een knoflook van bloemkool formaat
quote:De bollen hebben het uiterlijk van gewone knoflook. De smaak is echter zachter en zoeter, meer vergelijkbaar met prei. De plant kan 120 cm hoog worden en vormt een prachtige bloeit met wit en roze bloemschemen. Na de bloei kunnen de bollen worden geoogst.
mn brotha geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Speelt iemand van jullie minecraft toevallig?
quote:Memorial Day Sale 20% off everything in store. Use code MDS2013. Sale ends May 28th
Serieus? a.s. maandag niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
JA MAAR DANKZIJ DIE STOMME MEMORIAL DAY IS ER WEL GEEN NEUE SPIELE DER TRONEN JAH!
Lookquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Debsterr het volgende:
Knoflook. Vorig jaar als cadeau voor de verjaardagen van m'n ouders een avondje eten gegeven bij Look, Rotterdam. Damn, dat was lekker
.
Ik heb idd geen knoflook toetje op haha, maar voor de rest.. hele tenen knoflook in je soepquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
LookAlleen toen ik er ging eten kon ik me niet over het idee van knoflook in ijs heenzetten
Ik wil er nog wel een keer heen... misschien van de zomer eens bekijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb idd geen knoflook toetje op haha, maar voor de rest.. hele tenen knoflook in je soep. Ik denk dat we er maar een traditie van moeten gaan maken.
Hoeft niks overheen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik verf al jarenlang alles met acrylverf. Gaat altijd prima
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een rel in de golf-wereld omdat een Spanjaard heeft gezegd dat als Tiger Woods bij hem zou komen eten, dat hij hem fried chicken zou geven
Nu is iedereen boos
quote:Sergio Garcia's crack that he would serve Tiger Woods "fried chicken" meant that one of golf's top stars was prepared to use racial stereotyping to gain a laugh.
quote:As Garcia acknowledges, there are no excuses for what he said. His main sponsors have expressed their disapproval by stating that the fried chicken comment was "offensive and in no way aligns with TaylorMade-adidas Golf's values and corporate culture".
Zulks een dramaquote:When Woods won his first green jacket in 1997 Fuzzy Zoeller made the original "fried chicken" comment when asked what he thought the winner would serve up at the following year's champions' dinner.
Zoeller to that point had been a hugely popular figure. From then on his image was tarnished forever and sponsors deserted him.
Dingen die je vaak gebruikt/beethebt zou ik wel aflakken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoeft niks overheen?
Mijn broertje speelt minecraft, dus ik downloaden om een keertje met hem te spelen... Werkte dat heul nietEn 20 euro voor een spelletje dat ik één keer ga spelen is ook een beetje idioot
Nah, ik denk dat ik de randjes van mijn billykast wil gaan verven, dus die raak ik niet zo heel erg vaak aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dingen die je vaak gebruikt/beethebt zou ik wel aflakken.
Ik heb een kruk staan die verf ik elke 5 jaar opnieuw omdat ik hem zat ben. Die is ongevernistBlijft prima zitten
Die heb ik dan ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermnermnerm die van de Lidl zijn zo lekker
ermnerm. jij kan het hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die heb ik dan ookIk vreet echt een aantal van die zakjes per week op
![]()
En als je ze bij een andere supermarkt moet halen zitten ze altijd in die stomme plastic doosjes zoals noten
jaag je gelijk alle rondhangende spirits wegquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap ik hoop maar dat we geen bezoek meer krijgenįlles ruikt naar knoflook
Ooh echt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermnerm. jij kan het hebben
maar hier bij de AH en C1000 kan je ze ook gewoon in zakjes halen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap ik hoop maar dat we geen bezoek meer krijgenįlles ruikt naar knoflook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |