In Eindhoven hadden we het in de Chinese supermarkt gevonden of een of andere toko. Maar ik liet het net aan mijn ma zien en die zei dat ze zoiets ook bij de Lidl had gezien, wist alleen niet zeker of het dus ook dat was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind superknoflook echt briljant klinken, waar haal dat?
Die noemen ze ook wel olifanten tenenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Eindhoven hadden we het in de Chinese supermarkt gevonden of een of andere toko. Maar ik liet het net aan mijn ma zien en die zei dat ze zoiets ook bij de Lidl had gezien, wist alleen niet zeker of het dus ook dat was.
Het zit ook echt in zo'n mandje:
[ afbeelding ]
Ooh nice! Ja ik was op zoek naar een Nederlandse naam maar kon het nergens vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die noemen ze ook wel olifanten tenenIk heb ze ook altijd. Ideaal! Geen gefrot met al die kleine teentjes pellen enzo
Best groot jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef Maisnon het volgende:
Olifantenknoflookdat klinkt als een knoflook van bloemkool formaat
quote:De bollen hebben het uiterlijk van gewone knoflook. De smaak is echter zachter en zoeter, meer vergelijkbaar met prei. De plant kan 120 cm hoog worden en vormt een prachtige bloeit met wit en roze bloemschemen. Na de bloei kunnen de bollen worden geoogst.
mn brotha geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Speelt iemand van jullie minecraft toevallig?
quote:Memorial Day Sale 20% off everything in store. Use code MDS2013. Sale ends May 28th
Serieus? a.s. maandag niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
JA MAAR DANKZIJ DIE STOMME MEMORIAL DAY IS ER WEL GEEN NEUE SPIELE DER TRONEN JAH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |