Ja ik dacht ook dat hij hem hadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Neraice het volgende:
[..]
Waarom bleef hij ooit zitten? Hij had Samedov bijna man.
De commentatoren noemden het loeren maar volgens mij was 'ie gewoon flink geraakt hoor. Maffe shit. Nou ja kan ik weer aan bioquote:
Nee dat doe ik morgen dan welquote:Op zondag 26 mei 2013 00:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ff nachtje doorhalen en dan ken je morgen alles!
Wil je nog 'n heel jaar economie plus nogmaals examen erin doen?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:37 schreef Julian94 het volgende:
gadverdegadver.
economie. is er IEMAND die mij motivatie kan sturen ofzo ? echt ..
nou, als ik eerlijk ben. Ik heb zo geen reet uitgevoerd in eco. had er makkelijk een 7 of een 8 voor kunnen staan. Alleen lever ik geen PO's inquote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Wil je nog 'n heel jaar economie plus nogmaals examen erin doen?
Succesquote:Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef Julian94 het volgende:
[..]
nou, als ik eerlijk ben. Ik heb zo geen reet uitgevoerd in eco. had er makkelijk een 7 of een 8 voor kunnen staan. Alleen lever ik geen PO's in![]()
maar nee, geen goed idee. Let's get to business!
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:47 schreef PowerData het volgende:
[..]
21 en examen vwo? Hoe? Vmbo > havo > vwo?
Klopt.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
M&O kan je in principe amper voor leren. Gewoon sommen maken.Het liefst zo veel mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee was puur inzicht, is godverdomme geen vwoquote:
Van havisten mag je ook wel wat inzicht verwachten hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee was puur inzicht, is godverdomme geen vwo
Maar de verhouding lag scheef. Niks met belastingen, geen kringloop en weinig rekenwerkquote:Op maandag 27 mei 2013 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van havisten mag je ook wel wat inzicht verwachten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |