Hopen maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:06 schreef Nutkicker22 het volgende:
Volgens mij ben ik binnen. Wel slechte CE cijfers maar toch net genoeg om te slagen. Ik heb redelijk streng nagekeken dus waarschijnlijk krijg ik bij bepaalde opgaven punten erbij.
Wiskunde B 34 punten: 4,7 met n-term van 0,8
Engels 26 punten: 5,6 met n-term van 0,4
Natuurkunde 40 punten: 5,7 met n-term van 1,0
Ff duimen
Haha, super dat je je weg hebt gevonden op de uni. Ik ben gewoon niet gemaakt voor Cito examens, SE's gaan goed maar op het CE gaat het slecht. Komende 3 weken nog even hard wiskunde oefenen. Mocht ik gezakt zijn, probeer ik het herexamen goed te maken en dan slaag ik alsnog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopen maar
Ik ben ook niet met goeie CE cijfers geslaagd hoor, maar daar merk ik allemaal niks van op de uni.
Feesten en op vakantie met vrienden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:00 schreef Jmsls het volgende:
Vandaag laatste examen.
Wat gaan jullie doen zodra de examens voorbij zijn?
Een nakkie nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:00 schreef Jmsls het volgende:
Vandaag laatste examen.
Mezelf bevredigenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:00 schreef Jmsls het volgende:
Vandaag laatste examen.
Dinsdag natuurkundequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:03 schreef InstaBuilding het volgende:
Door economie op de maandag te plannen pakken ze dit weekend ook nog wel eventjes van me af
Ja, ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:03 schreef InstaBuilding het volgende:
Door economie op de maandag te plannen pakken ze dit weekend ook nog wel eventjes van me af
Zoals het dr nu uitziet Business&IT in Enschede, da's n combi tussen bedrijfskunde en informaticaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:20 schreef ebrio het volgende:
Weten jullie ook allemaal al waar jullie gaan studeren? En of je toegelaten bent voor je studie? Vriend van me is net klaar met zijn examens moet hij gaan leren voor een decentrale selectie
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:40 schreef CWAV het volgende:
[..]
Zoals het dr nu uitziet Business&IT in Enschede, da's n combi tussen bedrijfskunde en informatica
Een brug slaan tussen bedrijfskunde en informatica, waardoor je veel bedrijfskundige aspecten leert, maar ook leert hoe je informatica goed toe kunt passen in een bedrijf. Een voorbeeld: de databasestructuur van het Medisch Spectrum Twente, waar alle computerprogramma's gerelateerd aan de afdelingen van het ziekenhuis aan gelinkt zijn, hoe krijg je die zo efficiënt mogelijk?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Klinkt leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:58 schreef CWAV het volgende:
[..]
Een brug slaan tussen bedrijfskunde en informatica, waardoor je veel bedrijfskundige aspecten leert, maar ook leert hoe je informatica goed toe kunt passen in een bedrijf. Een voorbeeld: de databasestructuur van het Medisch Spectrum Twente, waar alle computerprogramma's gerelateerd aan de afdelingen van het ziekenhuis aan gelinkt zijn, hoe krijg je die zo efficiënt mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |