Duidelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat dat allemaal is. Rare taal.
Je me couche avec un croissant.
Wij hebben soort van geluk, want we hebben morgen prom waardoor iedereen nog niet op vakantie kan. Maar wel kut, want ik moet mijn haar nog verven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Neraice het volgende:
Best wat mensen bij mij die nu niet op vakantie kunnen trouwens.
Erg naar dat je je haar moet verven inderdaad, dat ze daar geen rekening mee houden zeg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij hebben soort van geluk, want we hebben morgen prom waardoor iedereen nog niet op vakantie kan. Maar wel kut, want ik moet mijn haar nog verven.
Dus mijn dagindeling morgen:
- haar verven
- examen maken
- optutten voor prom
- prom
Niet ideaal, maar altijd nog beter dan je vakantie moeten omboeken
Ja want zo bedoel ik het natuurlijk absoluutquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef Neraice het volgende:
[..]
Erg naar dat je je haar moet verven inderdaad, dat ze daar geen rekening mee houden zeg.
Was een flauw grapje van mijn kant.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja want zo bedoel ik het natuurlijk absoluut![]()
![]()
Ja, misschien als je geluk hebt, wil de maatschappij je tegemoet komen omdat dit wel echt heel kut isquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Neraice het volgende:
[..]
Was een flauw grapje van mijn kant.Maar wel mazzel inderdaad, hier zijn gewoon mensen die een nieuwe vlucht naar Amerika moeten boeken... Dat wordt een duur grapje.
Kleine kans denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, misschien als je geluk hebt, wil de maatschappij je tegemoet komen omdat dit wel echt heel kut is
KLM boekt alles gratis om. Als je platinum bent komen ze nog je veters strikken als je er om vraagt trouwensquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef _-_ het volgende:
Tenzei je bussiness class vliegt en platinum houder bent, anders gaan ze dat echt never nooit doen.
Staatsexamen Frans is verplaatst naar tweede tijdvak. Dus ik heb nog niks gemaakt. Mag er nog bijna 3 weken op wachten, en zit me maar te vervelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Had toch meer verwacht van deze SCHoe ging Frans?
Ow, dat is kut manquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:22 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Staatsexamen Frans is verplaatst naar tweede tijdvak. Dus ik heb nog niks gemaakt. Mag er nog bijna 3 weken op wachten, en zit me maar te vervelen.![]()
Hoe ging het bij jou?
Ah, netjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ow, dat is kut manging wel lekker bij mij, beter dan verwacht, tussen de 7 en 8
Ik prefereer Frans over Duits. Ik vind Frans een mooie taal en Frankrijk een mooi land, maar het is jammer dat er Fransozen wonen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ah, netjes.![]()
Wel jammer dat je er niet veel aan hebt in Antwerpen. Had je misschien toch beter naar Brussel kunnen gaan. Kan je de hele dag Frans praten.
Spaans is niet zo heel moeilijk en het is ook een mooie taal, dus wel een goede keuze. Ik vind het wel jammer dat je op de meeste middelbare scholen alleen uit Frans en Duits kan kiezen. Als ik Spaans kon kiezen wist ik het wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens moet ik bij mijn studie twee vreemde talen doen, ik kan kiezen uit Engels, Spaans, Frans en Duits. Heb maar Engels en Spaans gekozen, want bij Frans wordt uitgegaan van het niveau van het secundair onderwijs in België, en dat is nou net iets hoger..
Ja, ik krijg gewoon stufi. Ik wilde trouwens ook Spaans kiezen op de middelbare toen ik op 5 vwo aankwam. Die gast me helemaal lekker aan het maken: jaaaa ik zou echt Spaans kiezen, sluit goed aan bij Frans blablalba, nou ik gezegd dat ik dan Frans wilde. Komt ie een dag later, ja uh sorry, die klas zit volquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:45 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Spaans is niet zo heel moeilijk en het is ook een mooie taal, dus wel een goede keuze. Ik vind het wel jammer dat je op de meeste middelbare scholen alleen uit Frans en Duits kan kiezen. Als ik Spaans kon kiezen wist ik het wel.
Krijg je ook gewoon stufi als je in België gaat studeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |