Geen idee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef M-arijnn het volgende:
Maarja, wat denken jullie dan dat de norm wordt van bio?
Ik weet echt niet wat ik 3 weken ga doen.. zo lang! omgquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:12 schreef Donnachii het volgende:
Voor mij is het einde pas nadat ik die uitslag weet. Voor de rest: moeilijke tijden.. moeilijke tijden.
goede tijden slechte tijden toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:12 schreef Donnachii het volgende:
Voor mij is het einde pas nadat ik die uitslag weet. Voor de rest: moeilijke tijden.. moeilijke tijden.
Dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef Rozzje het volgende:
Ik weet niet hoe ik deze 3 weken ga overleven..
Stel je zakt.. hele vakantie verneukt..
Staatsexamen, dus morgenochtend Franse brief schrijven. Daarna dinsdag M&O en woensdag weer Frans.quote:
Doe je alleen staatsexamen voor Frans?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Staatsexamen, dus morgenochtend Franse brief schrijven. Daarna dinsdag M&O en woensdag weer Frans.
Niet heel erg moeilijk, alleen GS heeft veel energie gekost.
Arme jij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Alles, helaas.![]()
Dus ook in juli nog mondelingen, en daarna heb ik pas mijn diploma.
Jazekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:04 schreef Keauning het volgende:
Zijn die examens nu alweer bijna voorbij?
Welke cursussen ga je allemaal doen dan? Wel goede instelling, handig voor laterquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:12 schreef Sebesse het volgende:
Ik ga niet op vakantie, maar wel op mezelf wonen (en aanvullende cursussen volgen voor mijn vervolgopleidng)!
wohoo mede staatsexamen-kandidaat. lekker in juli mondelingen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Alles, helaas.![]()
Dus ook in juli nog mondelingen, en daarna heb ik pas mijn diploma.
Deze man weet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Helemaal niet. Aardrijkskunde is peanuts.
Kerel gaat onze schoolnaam neerzettenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
JWZ CANISIUS BOMB SQUAD BOMBING AARDRIJKSKUNDE HELEMAAL KAPOT.
JATOG BRADA.
Is na morgen onze school niet meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kerel gaat onze schoolnaam neerzetten
quote:
True.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Is na morgen onze school niet meer
Ik vind het eerder zuur dat iedereen al in juni weet dat ze geslaagd zijn, en dat wij dan nog mondelingen moeten doen. En dat augustus zo verschrikkelijk laat is om te herkansen. Gewoon een week voordat je studie gaat beginnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef Julian94 het volgende:
[..]
wohoo mede staatsexamen-kandidaat. lekker in juli mondelingen..
vind je het ook niet zuur trouwens dat je cijfers pas ná je mondeling krijgt? Ik heb dan ook nog eens de pech dat ik ook gewoon op avondschool nog 5 vakken doe (2x staats), heb ook geen idee welke ik kan gaan herkansen.. mocht je willen herkansen; in augustus
als ik mn cijfer zou weten kan ik beslissen wat ik ga herkansen. Ik heb niet zo een heel goed gevoel bij m&o maar die kan ik niet eens herkansen omdat ik mn cijfer überhaupt niet weet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zuur dat iedereen al in juni weet dat ze geslaagd zijn, en dat wij dan nog mondelingen moeten doen. En dat augustus zo verschrikkelijk laat is om te herkansen. Gewoon een week voordat je studie gaat beginnen.![]()
Cijfers heb je in principe niet zoveel aan nu, je moet je mondelingen sowieso goed doen. Maar ik moet wel toegeven dat ik ze ook wel graag eerder wil weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |