Denk dat ik met een 4,5 voor het CE wel blij mag zijn ja, want muziek was echt pittig. Mja, twee 5'en dus. Als de rest dan maar goed is....quote:
helaas wel jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
huh kan je in muziek eindexamen doen? dat heb ik alleen in de eerste klas gehad
Wil je oefenen op mijn blaasfluit?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
komt AK goed?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk dat ik met een 4,5 voor het CE wel blij mag zijn ja, want muziek was echt pittig. Mja, twee 5'en dus. Als de rest dan maar goed is....
nu ff douchen trouwens
Ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het een examenvak dan?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wil je oefenen op mijn blaasfluit?
Welke whiskey hedde gij gekocht dan? Is je vader een ''kenner''?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoop dat mijn vader tevreden is met de whiskey die ik hem morgen geef
Geen kenner, liefhebber is een betere termquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Welke whiskey hedde gij gekocht dan? Is je vader een ''kenner''?
ja en wat staat daar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
http://www.feestdagen-nederland.nl/vaderdag.html
dat staat bekend als een rijke buurt/straat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
ETSU ik kan een bezichtiging krijgen aan een kamer aan de heresingel omijn
Mij jongeman noemen mag alleen als u ouder bent, maar dat bent u geloof ik ook?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KIJK ZO HOORT HET
meteen antwoord geven
jij komt nog ver jongeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |