herkenbaar. zou vandaag beginnen met leren maar wat doe ik?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm ja klopt, ik sta de laatste tijd ook te vaak in de dagcijfers
Same! Heb 2 bladzijdes gelezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
herkenbaar. zou vandaag beginnen met leren maar wat doe ik?
Ohquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
CE's is niet te vergelijken met tentamens.
deze man weetquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
CE's is niet te vergelijken met tentamens.
wo rechten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
deze man weet
wat deed jij ook weer?
quote:
sletquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
daar wil ik nog niet eens dood gevonden worden
Het doet ontdooien!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef Etsu het volgende:
ik snap de ontdooifunctie van mn magnetron niet.
ik doe alles volgens het boekje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Het doet ontdooien!
naja ik snap hem ook niet gewoon minuut extra hopakee
Boekje in de container en gewoon aanslingeren dat dingquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe alles volgens het boekje.
zijn we bij de laatste stap. is het nog steeds bevroren
het is kip. ik durf niet van alles wat te doen, straks krijg ik voedselvergiftigingquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Boekje in de container en gewoon aanslingeren dat ding
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Boekje in de magnetron en gewoon aanslingeren dat ding
Ach, dat merken we dan ook wel weerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is kip. ik durf niet van alles wat te doen, straks krijg ik voedselvergiftiging
als het wit is, dan is het gaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ach, dat merken we dan ook wel weerStaat er niet op de verpakking van de kip hoe je dat ding gaar moet maken? Als je dan weet wat wat is komt het goed neem ik aan.
Ow, kan je dat ding niet gewoon gelijk in de magnetron wat langer doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
als het wit is, dan is het gaar.
maar het gaat om ontdooien. ik wilde vanavond rijst met kip eten maar was vergeten kip uit de vriezer te halen.
ben ik mee bezig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ow, kan je dat ding niet gewoon gelijk in de magnetron wat langer doen?
ik ook, maar ik heb nog groentemix, was tot gister houdbaar maar ziet er nog goed uit. dus even snel koken en voorraadje voor in de vriezer maken dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had voor vanavond maar gewoon pannekoeken gebakken
uberstudentquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb nog groentemix, was tot gister houdbaar maar ziet er nog goed uit. dus even snel koken en voorraadje voor in de vriezer maken dan.
ik ken hetquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb niet voor niks een vriezer gekocht. daarmee bespaar je ook veel geld.
300Equote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke mensen ik heb de 300 eu bank gekozen
braafquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke mensen ik heb de 300 eu bank gekozen
homoles?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We hadden homoles in de klas en ik wist niet meer wie in dit topic nou homo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |