Je moet om de zoveel tijd een nieuwe hebben, ik zeg geef die gratis. Maak je hem tussendoor kapot of kwijt? Zelf dokkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Precies, of gewoon iets goedkoper. 40 euro is gewoon te veel.
Paspoort is duurder en geloof ik even lang geldig. Met alleen een rijbewijs kom je Engeland niet binnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waarom niet alleen een paspoort?
rijbewijs desnoods als ID gebruiken?
Precies ja, en dan moet het ook nog eens iedere vijf jaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Precies, of gewoon iets goedkoper. 40 euro is gewoon te veel.
mja idd, ik heb m'n ID niet verlengd toen ik voor de VS een paspoort nodig had..quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paspoort is duurder en geloof ik even lang geldig. Met alleen een rijbewijs kom je Engeland niet binnen.
[..]
Precies ja, en dan moet het ook nog eens iedere vijf jaar.Beter maken ze dat ding gewoon een tientje of zo.
Maar ik ga niet naar de VS, ik ga naar het VK.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja idd, ik heb m'n ID niet verlengd toen ik voor de VS een paspoort nodig had..
Maar een klein prijsverschil vind ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef Rezania het volgende:
Oh, een paspoort kost ¤49,70, ik dacht ¤80,- of zo.
Nog steeds veel te duur.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar een klein prijsverschil vind ik
Dat zou een goede regeling zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet om de zoveel tijd een nieuwe hebben, ik zeg geef die gratis. Maak je hem tussendoor kapot of kwijt? Zelf dokken
ik was m'n portemonnee kwijt met rijbewijs, 20 euro vermissingskosten erbij :Squote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef Etsu het volgende:
ik heb gister ook nieuwe paspoort aangevraagd, 50 euro.
Arme jongen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef Etsu het volgende:
ik heb gister ook nieuwe paspoort aangevraagd, 50 euro.
eh het begon gister al :Squote:Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
gvd ik kan nergens vinden wanneer vavo begint
krijg je vanzelf een brief overquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef Etsu het volgende:
en ik spaar paspoorten, dus nog eens 2 euro erbij om gaatjes erin te maken.
1 september waarschijnlijk. En ik denk dat je ook wel gewoon een brief krijgt waarin staat wanneer het schooljaar begint.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
Niets is gratis tegenwoordig.quote:
nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
Wacht? Gaatjes in je paspoort? Een paspoort is tegenwoordig toch hetzelfde kaartje als een ID-kaart?
omg jer.quote:
wtf, dus geen vakantie?!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
wtf :S :S 19 augustus. Dan krijg ik waarschijnlijk pas vakantie van de AH
wat een dramaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
wtf :S :S 19 augustus. Dan krijg ik waarschijnlijk pas vakantie van de AH
lekker ding.quote:
dat is een paspoort.quote:
GA JE VWO DOENquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
omg jer.
volgend jaar zitten we allebei in 5 vwo
jaquote:
ja doe maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
Oke ik ga wel zeggen dat ik vanaf 1 augustus wil stoppen met fulltime werken :S :S
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja doe maar
anders kan je niet mee naar ierland :S
Ik ga op vavo doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
GA JE VWO DOEN
maar dat is wel raar, want jij bent al bijna 19 dan ben je veel te oud voor je klasgenootjes
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja doe maar
anders kan je niet mee naar ierland :S
hahahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga op vavo doen
anders zou ik bij vrienden van mijn broertje in de klas komen. Of erger, bij mijn broertje zelf
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een mix van havo en vwo --> vavo
volwassene onderwijsquote:
oh dat noemden ze hier gewoon havo-vwo :pquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een mix van havo en vwo --> vavo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |