PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Carly Rae Jepsen knap vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Haten op Carly Rae Jepsen, dan ben je ook niet volwaardig heteroseksueel
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Oh, ik zou haar niet eens herkennen. Heb van Call me maybe alleen maar naar de Miami Cheerleaders clip gekeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Prima. Ik vind het ook een takkewijf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
EA is anti-Carly hatersquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer lekker van de server geflikkerd
Thorb ook al vaak las ik..gaat lekker vandaag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer lekker van de server geflikkerd
Gast, zeg jij nou niks. Met Michael Buble en Marco Borsato als likes op je FBquote:
nu jij nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thorb ook al vaak las ik..gaat lekker vandaag.
Mike Bubbelsquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, zeg jij nou niks. Met Michael Buble en Marco Borsato als likes op je FB![]()
x100
Tis dan ook gewoon een heldquote:
Geen tijdquote:
Dat zijn van die barbie's itt deze schone Canadese dame die er jonger uit ziet dan haar leeftijd en gewoon zo'n fijne girl-next-door uitstraling heeftquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, ik zou haar niet eens herkennen. Heb van Call me maybe alleen maar naar de Miami Cheerleaders clip gekeken.
Juistquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zijn van die barbie's itt deze schone Canadese dame die er jonger uit ziet dan haar leeftijd en gewoon zo'n fijne girl-next-door uitstraling heeft
Ze vraagt om zaad dat is duidelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon eng
Michael Buble is dan nog wel een baas.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, zeg jij nou niks. Met Michael Buble en Marco Borsato als likes op je FB![]()
x100
Zaadvlekjes op haar kin en wangquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon eng
Borsato hoort er helemaal niet in ook wat is dezequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Michael Buble is dan nog wel een baas.
Marco Borsato
Zoveelste keer alweerquote:
Gast wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon eng
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast wat?
Dit is toch gewoon supernice?
Dit is meer Timmy zijn smaakquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast wat?
Dit is toch gewoon supernice?
Wel een toffe gastquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit is meer Timmy zijn smaak
[ afbeelding ]
Aldus de man die ook die relnicht van een Freddy Mercury liketquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit is meer Timmy zijn smaak
[ afbeelding ]
Freddie konkoeindbawsquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aldus de man die ook die relnicht van een Freddy Mercury liket
Tsja, ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel een toffe gast![]()
Maar nee ik val gewoon op meisjes van mijn leeftijd met een normaal gezicht ipv zo'n Gruella de ville gezicht
Haten op Queenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aldus de man die ook die relnicht van een Freddy Mercury liket
Ik vind Chantal Jansen echt knap, maar jij krijgt het voor elkaar ongeveer de lelijkste foto's van haar te vindenquote:
Minderjarige meisjes? Waar slaat dit op ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, ik ook.
Ik val weer niet op minderjarige meisjes zoals jij, ieder zn ding
GIGIquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Chantal Jansen echt knap, maar jij krijgt het voor elkaar ongeveer de lelijkste foto's van haar te vinden
Jij was toch juist diegene die net riep dat CRJ zo lekker is omdat ze er jonger uitziet dan ze is, en op je buurmeisje lijkt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, ik ook.
Ik val weer niet op minderjarige meisjes zoals jij, ieder zn ding
Niet op Queen, wel op Freddy Mercuryquote:
Collage man collagequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Chantal Jansen echt knap, maar jij krijgt het voor elkaar ongeveer de lelijkste foto's van haar te vinden
Hij bedoeld (denk ik) jou leeftijd > minderjarige meisjes. Niet echt een geslaagde troll vind ik het.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Minderjarige meisjes? Waar slaat dit op ?
Beste frontzanger die ooit heeft bestaan, wat een hoogte kon die man bereiken met zn stemquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch juist diegene die net riep dat CRJ zo lekker is omdat ze er jonger uitziet dan ze is, en op je buurmeisje lijkt?
[..]
Niet op Queen, wel op Freddy Mercury
Moest je de musical zaal poetsen ja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Collage man collage![]()
Post jij eens wat lekkers van der
Ik kwam dr vorig jaar tegen na een musical in de gang omg kwam geen woord uit kan ik je melden
bedoelt bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij bedoeld (denk ik) jou leeftijd > minderjarige meisjes. Niet echt een geslaagde troll vind ik het.
Wilde Chantal poetsen majaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moest je de musical zaal poetsen ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |