PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Carly Rae Jepsen knap vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Haten op Carly Rae Jepsen, dan ben je ook niet volwaardig heteroseksueel
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Oh, ik zou haar niet eens herkennen. Heb van Call me maybe alleen maar naar de Miami Cheerleaders clip gekeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Prima. Ik vind het ook een takkewijf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
EA is anti-Carly hatersquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer lekker van de server geflikkerd
Thorb ook al vaak las ik..gaat lekker vandaag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer lekker van de server geflikkerd
Gast, zeg jij nou niks. Met Michael Buble en Marco Borsato als likes op je FBquote:
nu jij nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thorb ook al vaak las ik..gaat lekker vandaag.
Mike Bubbelsquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, zeg jij nou niks. Met Michael Buble en Marco Borsato als likes op je FB![]()
x100
Tis dan ook gewoon een heldquote:
Geen tijdquote:
Dat zijn van die barbie's itt deze schone Canadese dame die er jonger uit ziet dan haar leeftijd en gewoon zo'n fijne girl-next-door uitstraling heeftquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, ik zou haar niet eens herkennen. Heb van Call me maybe alleen maar naar de Miami Cheerleaders clip gekeken.
Juistquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zijn van die barbie's itt deze schone Canadese dame die er jonger uit ziet dan haar leeftijd en gewoon zo'n fijne girl-next-door uitstraling heeft
Ze vraagt om zaad dat is duidelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon eng
Michael Buble is dan nog wel een baas.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, zeg jij nou niks. Met Michael Buble en Marco Borsato als likes op je FB![]()
x100
Zaadvlekjes op haar kin en wangquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon eng
Borsato hoort er helemaal niet in ook wat is dezequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Michael Buble is dan nog wel een baas.
Marco Borsato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |