abonnement Unibet Coolblue
pi_127288776
Ja, dat is het dus een beetje ook..
Gradalicious geeft meteen de 1e/2e/3e hit :) Maar Love To Lounge pas de 3e...

Om nu nog te veranderen van bandnaam vind ik een beetje laat, dat kan dan verwarring schoppen.. Maar aan de andere kant, inderdaad wat jij zegt, we moeten zorgen dat we alleen onze eigen naam zien op google als eerste hit..
  zaterdag 1 juni 2013 @ 15:57:31 #152
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_127289041
Nouja op dit moment is het heel simpel, iemand heeft die naam al geclaimed dus eigenlijk mag je die gewoon niet gebruiken. Nu maakt het geen reet uit, maar mocht het beter met jullie gaan en wat groter en als je dán gedwongen moet veranderen.... tsja

Gradalicious (Wat een intense kutnaam trouwens) wil je toch juist niet meer werken? Dus dat lijkt me dan niet relevant.
pi_127289423
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja op dit moment is het heel simpel, iemand heeft die naam al geclaimed dus eigenlijk mag je die gewoon niet gebruiken. Nu maakt het geen reet uit, maar mocht het beter met jullie gaan en wat groter en als je dán gedwongen moet veranderen.... tsja

Gradalicious (Wat een intense kutnaam trouwens) wil je toch juist niet meer werken? Dus dat lijkt me dan niet relevant.
Gradalicious is echt een kut naam ja... de zangeres heet Grada :') En die vond (samen met de drummer) dat het wel een goed plan was om haar naam voor élke band die ze heeft te plakken en haar zelf op te stellen als goede frontvrouw en zo sneller meer bekendheid te krijgen omdat mensen eerder geneigd zijn (Volgens die 2.. ) te zoeken op "Gradalicious " dan op "Love to lounge "

Gradalicious vertik ik ook gewoon om uit te spreken als we het over de band hebben, puur omdat ik het bullshit vind, ik speel toetsen in die band omdat ik het fijn vind om muziek te maken, en niet omdat ik een harde plasser krijg van de zangeres :')

Gooi het even in de groep woensdag, naamsverandering is wel handig ja, onze gitarist heeft al aangegeven toch wel 1-2x per maand op te willen treden mócht dat ooit zo ver komen! En ik vind het ook heerlijk om op een podium te staan.

Maar dat moet dan wél met een andere naam, iets wat meer pakt en wat ook niet geregistreerd staat nog.. Voor nu vind ik de naam wel oké... maar als het al geregistreerd staat sja.. dan maar wat anders proberen te verzinnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 16:11:29 ]
  zaterdag 1 juni 2013 @ 16:15:14 #154
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_127289538
Ik zou sowieso oppassen met wat je over je eigen band/zangers zegt op internet :') Zolang je hier die naam gebruikt weet je ook dat google het oppikt. En waarschijnlijk is dat kind wel zo omhooggevallen dat ze haar eigen (artiesten)naam googled :+
pi_127289586
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou sowieso oppassen met wat je over je eigen band/zangers zegt op internet :') Zolang je hier die naam gebruikt weet je ook dat google het oppikt. En waarschijnlijk is dat kind wel zo omhooggevallen dat ze haar eigen (artiesten)naam googled :+
Ja, dat is waar :')
Alles voor meer views he, lekker je eigen naam goooglen :') _O-
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:12:43 #156
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_127294562
Het moment is gekomen waarop ik het kut vind dat ik afgelopen jaar veel opgetreden heb. Ik moest de lijst met gigs omzetten naar de nieuwe site :')
pi_127326504
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Het moment is gekomen waarop ik het kut vind dat ik afgelopen jaar veel opgetreden heb. Ik moest de lijst met gigs omzetten naar de nieuwe site :')
Als dat de rotste dingen zijn, dan heb je een goed leven.
pi_127327448
Wel grappig: als ik google op 'gradalicious hoer' is Fok de eerste hit :')
I feel kinda Locrian today
pi_127327534
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef starla het volgende:
Wel grappig: als ik google op 'gradalicious hoer' is Fok de eerste hit :')
_O-
  zondag 2 juni 2013 @ 19:32:33 #160
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_127329977
Ik zou maar op je woorden letten :')
  zondag 2 juni 2013 @ 19:46:06 #161
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127330499
kan iemand me helpen? ik kan geen tab vinden van de solo van 'two tickets to paradise'.

Ik heb via youtube wel een langzame versie gevonden welke ik probeer na te spelen, wat ook wel lukt op een stukje na, iemand enig idee hoe je dit speelt?

vanaf 0:14 tot 0:17

dit stukje komt rond 0.22 ook nog eens terug in andere vorm..

lukt mij niet om precies uit te zoeken hoe de pull-offs werken bij dat stukje.

als iemand die het wel weet dit ff kan tabben zou ik erg op prijs stellen.
<hr>
pi_127332125
1
2
3
4
5
6
e|------------------------------------------------|
B|--12b14--12b14r12p10----12p10----10--12--12b14~-|
G|---------------------11-------11----------------|
D|------------------------------------------------|
A|------------------------------------------------|
E|------------------------------------------------|
I feel kinda Locrian today
  zondag 2 juni 2013 @ 20:28:43 #163
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_127332339
Zo, ik heb mijn soldeerdiploma gehaald. Tenminste... :') Na veel gekut een loaded pickguard (met H/S/S-emg's) in mijn strat gezet. Die humbucker paste eigenlijk net niet in de cavity, dus die zit nu echt rammend klem in de body. Ik hoefde nog net niet te frezen. En ik heb er zelf een stereo jack output in gesoldeerd die ook niet echt lekker past. Dacht dat het allemaal standaard was, maar nee.

Verder heb ik de DG-20 set die eruit kwam een klein beetje gemold; ik zoek nog zo'n stereo jack-output met van die quick-connect dingen:



Hij is wel te krijgen in een wiring kit van EMG, maar die is 60 euro en dan zitten er allemaal switches en pots bij die ik toch niet wil.. Terwijl zo'n socket misschien twee euro kost... Ik heb EMG al gemaild om te zien of ze me willen helpen, maar anders zal ik zelf iets moeten knutselen ben ik bang. Iemand enig idee of die quick-connect plugjes standaard te krijgen zijn? Dit systeem zeg maar:

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_127332569
op welke site kan ik toonladders van open E / open D stemming vinden?
pi_127332691
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:33 schreef op_quoter het volgende:
op welke site kan ik toonladders van open E / open D stemming vinden?
http://www.all-guitar-chords.com/

Naar guitar scales.

Dan tuning aanpassen.
I feel kinda Locrian today
pi_127334850
People! Afgelopen week wat gigs gehad waarbij we flink tekeer gingen, hierbij heeft mijn Fender enige schade opgelopen, weten jullie in welk gaatje mijn veer moet? :')
De bovenkant, waar je de twee veren ziet, is dus de kant van de Lage E snaar, zal dit nog effect hebben voor de actie etc waar ik de veer terugplaats?

  zondag 2 juni 2013 @ 21:53:46 #167
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127336807
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:24 schreef starla het volgende:

[ code verwijderd ]

super! thanks
<hr>
  zondag 2 juni 2013 @ 22:06:54 #168
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_127337649
je hebt toch een vergunning nodig als je op straat gaat spelen, of op hoog caterijne in utrecht ofzo?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 2 juni 2013 @ 22:21:03 #169
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_127338440
quote:
11s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef Gitaarmat het volgende:
People! Afgelopen week wat gigs gehad waarbij we flink tekeer gingen, hierbij heeft mijn Fender enige schade opgelopen, weten jullie in welk gaatje mijn veer moet? :')
De bovenkant, waar je de twee veren ziet, is dus de kant van de Lage E snaar, zal dit nog effect hebben voor de actie etc waar ik de veer terugplaats?

[ afbeelding ]
Het lijkt mij dat 'ie in het 'laagste' gat moet, dus direct naast die enkele veer. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik zou zeggen: probeer het gewoon, kwaad kan het niet, hooguit ontstemt de boel sneller. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_127339486
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef GoodGawd het volgende:
je hebt toch een vergunning nodig als je op straat gaat spelen, of op hoog caterijne in utrecht ofzo?
Niet per se. Verschilt ook per gemeente.

In Den Haag geldt bijvoorbeeld:

U hoeft géén vergunning aan te vragen als u:
met niet meer dan 3 personen optreedt
u geen draaiorgels, geluidsversterkende apparatuur of slaginstrumenten (zoals trommels en bongo's) gebruikt
de activiteit niet langer duurt dan 30 minuten
de activiteit plaatsvindt tussen 8.00 en 21.00 uur en op zondag tussen 13.00 en 21.00 uur.
I feel kinda Locrian today
  zondag 2 juni 2013 @ 22:47:17 #171
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_127339883
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef starla het volgende:

[..]

Niet per se. Verschilt ook per gemeente.

In Den Haag geldt bijvoorbeeld:

U hoeft géén vergunning aan te vragen als u:
met niet meer dan 3 personen optreedt
u geen draaiorgels, geluidsversterkende apparatuur of slaginstrumenten (zoals trommels en bongo's) gebruikt
de activiteit niet langer duurt dan 30 minuten
de activiteit plaatsvindt tussen 8.00 en 21.00 uur en op zondag tussen 13.00 en 21.00 uur.
Welke hoofdstuk of gedeelte vind je zulke regels?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_127340373
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Welke hoofdstuk of gedeelte vind je zulke regels?
Dat is bepaald in de algemene plaatselijke verordeningen (APV) van een gemeente. Utrecht is wat strenger:


https://pki.utrecht.nl/Lo(...)Beschrijving_content
I feel kinda Locrian today
  maandag 3 juni 2013 @ 10:48:05 #173
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_127351143
quote:
11s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef Gitaarmat het volgende:
People! Afgelopen week wat gigs gehad waarbij we flink tekeer gingen, hierbij heeft mijn Fender enige schade opgelopen, weten jullie in welk gaatje mijn veer moet? :')
De bovenkant, waar je de twee veren ziet, is dus de kant van de Lage E snaar, zal dit nog effect hebben voor de actie etc waar ik de veer terugplaats?

[ afbeelding ]
Boven die onderste :Y
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  maandag 3 juni 2013 @ 14:21:47 #174
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_127358877
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:28 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, ik heb mijn soldeerdiploma gehaald. Tenminste... :') Na veel gekut een loaded pickguard (met H/S/S-emg's) in mijn strat gezet. Die humbucker paste eigenlijk net niet in de cavity, dus die zit nu echt rammend klem in de body. Ik hoefde nog net niet te frezen. En ik heb er zelf een stereo jack output in gesoldeerd die ook niet echt lekker past. Dacht dat het allemaal standaard was, maar nee.

Verder heb ik de DG-20 set die eruit kwam een klein beetje gemold; ik zoek nog zo'n stereo jack-output met van die quick-connect dingen:

[ afbeelding ]

Hij is wel te krijgen in een wiring kit van EMG, maar die is 60 euro en dan zitten er allemaal switches en pots bij die ik toch niet wil.. Terwijl zo'n socket misschien twee euro kost... Ik heb EMG al gemaild om te zien of ze me willen helpen, maar anders zal ik zelf iets moeten knutselen ben ik bang. Iemand enig idee of die quick-connect plugjes standaard te krijgen zijn? Dit systeem zeg maar:

[ afbeelding ]
Hoe is dat kapot dan?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  maandag 3 juni 2013 @ 16:53:29 #175
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_127365232
Een deel van mijn gitaren maar even aan de muur opgehangen ;) Mag het waarschijnlijk binnenkort opnieuw doen als ik dan (eindelijk) op kamers ga, maarja

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')