Daarom ben ik blij dat onze drummer een van de oprichters is van de band, dat scheeltquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:53 schreef brother52 het volgende:
Ja, probeer die maar eens te vinden....
Dat laatste... Kost maar 44 dollar binnen de USA laten shippen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ga je'm zelf ophalen in Phoenix? Of laat je'm shippen naar de city of angels?
Holy shit, dudequote:
We hadden al een minuut stilte eens in de week!quote:
De plannen voor de stille tocht kunnen de prullenbak in.quote:
gitaar spelen en verzamelenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Welcome back!
Wat doe jij tegenwoordig?
Dan zou ik eerder een asat classic deluxe nemen. Die heeft 2 humbuckers. Voor de wat hardere dingen klinken single coils vaak toch net wat te magertjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef 3XK. het volgende:
Hallo iedereen
De kop van mijn Epiphone G-400 ( SG dus ) is eraf gevallen. Ik zoek dus achter een nieuwe gitaar. In de lokale muziekhandel hebben ze een g&l asat classic TRIBUTE. Hij klinkt clean ge-wel-dig maar ik heb zo een beetje mijn twijfels over de wat 'hardere' dingen. Klinkt het ook goed voor ACDC, G'nR, Metallica, Alter Bridge etc.? Of moet zou ik moeten sparen voor de G&L asat classic USA?
Alvast bedankt voor reacties
Scheelt je wel een bak effecten delay en chorus in zo'n kerk die krijg je gratisquote:Op maandag 27 mei 2013 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat is jammer inderdaad. Het zag er echt supergaaf uit. Maar een ramp qua akoestiek.
Wegens de gitaarsolo... ... verdient deze tune hier ook een vermelding.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:51 schreef Philosocles het volgende:
Dit nummer kreeg ik ooit op een teepje (van een punkbassist nota bene), en onlangs vond ik 't op YouTube: Blijkt van een Tros Sesjun-gig uit 1985, naast Chet Baker met Jean-Louis Rassinfosse op bas, en de onnavolgbare Philip Catherine op gitaar. Zijn solo, vanaf 04:08, vind ik nog steeds onovertroffen.
Ik heb minder gehoord, ook van Catherine (bv. Focus), maar tijdens deze gig lijkt alles op z'n plek te vallen. Behalve bij die gast die te vroeg gaat klappen, die daar toch minimaal een pak slaag voor verdient.
Beroerde akoestiek? Kerken hebben een geweldige akoestiek! Je moet alleen geen snelle nummers spelen, want dan wordt het een zooitje. Niet zonder reden dat nummers uit de Middeleeuwen en Renaissance, die grotendeels religieus waren en in kerken gezongen werden, allemaal een tempo hebben van 60-70 pm. Maar zelfs snellere orgelnummers klinken aardig goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:56 schreef brother52 het volgende:
Ja, dat is het grote probleem met kerken. Vaak geweldige locaties maar beroerde akoestiek.
Dus is het in dit geval een beroerde akoestiekquote:Op maandag 27 mei 2013 06:51 schreef starla het volgende:
[..]
Beroerde akoestiek? Kerken hebben een geweldige akoestiek! Je moet alleen geen snelle nummers spelen, want dan wordt het een zooitje. Niet zonder reden dat nummers uit de Middeleeuwen en Renaissance, die grotendeels religieus waren en in kerken gezongen werden, allemaal een tempo hebben van 60-70 pm. Maar zelfs snellere orgelnummers klinken aardig goed.
Zo gauw je meerdere instrumenten gaat gebruiken en te snel speelt gaat het inderdaad mis.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Alhoewel, soms gebruiken we een orgel geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |