abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130525715
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:15 schreef FixYou het volgende:
Weet iemand toevallig of er ergens een magnetron is op de campus? (te gebruiken voor studenten).
Stiekem een keukentje inlopen in het T of H-gebouw?

Ik meen mij te herinneren dat er in de H-kantine ook een magnetron stond.
Cool story, Hansel.
pi_130525885
quote:
Weet iemand toevallig of er ergens een magnetron is op de campus? (te gebruiken voor studenten).
Kantine van het sportgebouw heeft ook een magnetron volgens mij
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_130526776
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:04 schreef PowerData het volgende:

[..]

Ja, die heb ik twee weken geleden opgestuurd. :P Ik woon niet echt dichtbij, dus ga gewoon bellen. Collegegeld is er bij mij ook niet af (machtiging wel al afgerond), maar er staat dan ook bij mij nog alleen 'Verzoek ingediend'.
Snap ik, maar langsgaan is veel effectiever, dan 3x bellen :P. Sterker nog, ik sta nu ingeschreven, kreeg rond half 3 bericht van Studielink dat de vooropleiding gecontroleerd was door de EUR (en ben gisteren langs geweest).
pi_130527630
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:46 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Snap ik, maar langsgaan is veel effectiever, dan 3x bellen :P. Sterker nog, ik sta nu ingeschreven, kreeg rond half 3 bericht van Studielink dat de vooropleiding gecontroleerd was door de EUR (en ben gisteren langs geweest).
Ze mailden vandaag dat het geregeld zou zijn voor de 31ste.. :P Donderdag bel ik nog maar eens, denk ik. Langsgaan is voor mij zo'n 3 uur reizen, dus dat is iets meer moeite. ;)
“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
“Take a step back, look at the bigger picture.”
pi_130528457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:02 schreef PowerData het volgende:

[..]

Ze mailden vandaag dat het geregeld zou zijn voor de 31ste.. :P Donderdag bel ik nog maar eens, denk ik. Langsgaan is voor mij zo'n 3 uur reizen, dus dat is iets meer moeite. ;)
Hoe ga je volgend jaar dan studeren? Op kamers?
pi_130541655
quote:
Stond er altijd een in de l mensa maar die wordt nu even verbouwd, maar zal er nog wel zijn denk ik :)
pi_130636439
Kan het kloppen dat het rooster van mij er nog niet op staat (eerstejaars Economie student)? Ik namelijk alleen het rooster van de ESE take-off bekijken..
pi_130638276
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:53 schreef ulq het volgende:
Kan het kloppen dat het rooster van mij er nog niet op staat (eerstejaars Economie student)? Ik namelijk alleen het rooster van de ESE take-off bekijken..
Ik heb ook nog geen rooster. Zal waarschijnlijk na de ESE take-off wel komen.
pi_130646244
Meestal moet je Subscriben, maar als eerstejaars lijkt me dat sterk
pi_130648513
Als eerstejaars moet je (bij RSM iig) ook subscriben. Krijg je van die lessen hoe je dat moet doen enzo oO<
pi_130648755
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef Travel. het volgende:
Meestal moet je Subscriben, maar als eerstejaars lijkt me dat sterk
Ik heb me nu al voor alle vakken aangemeld, maar de practicumgroepen worden nog ingedeeld.
- Harvey Specter
pi_130657545
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef PowerData het volgende:

[..]

Ik heb me nu al voor alle vakken aangemeld, maar de practicumgroepen worden nog ingedeeld.
Omdat je maandag pas je practicum te horen krijgt. Staat ook duidelijk in de Intro-brief.
pi_130657972
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:

[..]

Omdat je maandag pas je practicum te horen krijgt. Staat ook duidelijk in de Intro-brief.
Dat weet ik. :P
- Harvey Specter
pi_130666949
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef PowerData het volgende:

[..]

Hoe moet dat, je voor vakken aanmelden? :P
pi_130667160
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef ulq het volgende:

[..]

Hoe moet dat, je voor vakken aanmelden? :P
Ik heb dat echt net gedaan, maar ik ben het nu alweer vergeten. Volgens mij was het via Osiris, en dan inschrijven en dan heb je een "inschrijven voor cursus" en daarvoor staat een vakje, in dat vakje voer je de code van het vak in en dan druk je op "inschrijven voor cursus"

enz. enz.
#TeamMiley
pi_130667210
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:30 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik heb dat echt net gedaan, maar ik ben het nu alweer vergeten. Volgens mij was het via Osiris, en dan inschrijven en dan heb je een "inschrijven voor cursus" en daarvoor staat een vakje, in dat vakje voer je de code van het vak in en dan druk je op "inschrijven voor cursus"

enz. enz.
Aha, ik weet eigenlijk nog niet eens welke vakken ik nou precies heb :P Ik hoef me gelukkig ook niet inte schrijven heb ik net gelezen. Eerstejaars bachelor studenten worden nog aangemeld/ingeschreven als ik het goed begrepen heb.
pi_130667255
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef ulq het volgende:

[..]

Aha, ik weet eigenlijk nog niet eens welke vakken ik nou precies heb :P Ik hoef me gelukkig ook niet inte schrijven heb ik net gelezen. Eerstejaars bachelor studenten worden nog aangemeld/ingeschreven als ik het goed begrepen heb.
Voor blok 1 ja, daarna mag je het lekker zelf uitzoeken (dat heb ik tenminste, maar ik weet gewoon welke vakken ik heb.)

edit: en ik ben eerstejaars.
#TeamMiley
pi_130667695
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef arachide. het volgende:

[..]

Voor blok 1 ja, daarna mag je het lekker zelf uitzoeken (dat heb ik tenminste, maar ik weet gewoon welke vakken ik heb.)

edit: en ik ben eerstejaars.
oh voor mij is het blijkbaar wel gewoon het hele eerste jaar :

''Alle eerstejaarsstudenten worden centraal ingeschreven voor de verplichte practica van de bachelor-1 vakken (en voor de vakken zelf).''

en

''Alleen eerstejaars bachelorstudenten worden automatisch voor de eerstejaars bachelorvakken ingeschreven.''
pi_130667935
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:55 schreef ulq het volgende:

[..]

oh voor mij is het blijkbaar wel gewoon het hele eerste jaar :

''Alle eerstejaarsstudenten worden centraal ingeschreven voor de verplichte practica van de bachelor-1 vakken (en voor de vakken zelf).''

en

''Alleen eerstejaars bachelorstudenten worden automatisch voor de eerstejaars bachelorvakken ingeschreven.''
Ze mogen wel eens opschieten :P
pi_130699382
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:05 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Ze mogen wel eens opschieten :P
Gewoon bij ''Subscribe''
pi_130700753
quote:
9s.gif Op zondag 1 september 2013 12:42 schreef Travel. het volgende:

[..]

Gewoon bij ''Subscribe''
?
pi_130760802
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 13:23 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

?
en, een beetje relaxed rooster?
pi_130761607
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 22:15 schreef ulq het volgende:

[..]

en, een beetje relaxed rooster?
Had wel graag een dagje vrij gewild, maarja, kan niet klagen. Maandag, dinsdag en donderdag nog geen twee uurtjes, woensdag en vrijdag drie en een half. Jij?

Heb overigens morgen wel vrij :D
pi_130762604
Welke studie doen jullie dan?
pi_130766725
ACW
#TeamMiley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')