Mja, dit jaar is het waarschijnlijk niet gelukt en weet niet of ik het risico weer wil nemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zo eng is het niet hoor.Makkelijk te doen. Je kunt ook compenseren hè.
Of op de eur economie gaan doen of in groningen. Rechten in een andere stad zal niet gaan voor volgend jaar, dan had ik me voor 15 mei moeten inschrijven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik weet het weer, toch jammer. Wat weeg je nu af dan? Op de EUR een andere opleiding of juist naar Leiden of Utrecht oid om toch rechten te doen?
Jammer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja, dit jaar is het waarschijnlijk niet gelukt en weet niet of ik het risico weer wil nemen.
[..]
Of op de eur economie gaan doen of in groningen. Rechten in een andere stad zal niet gaan voor volgend jaar, dan had ik me voor 15 mei moeten inschrijven.
Ik zag je laatst lopen, weet je nog?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ging er om dat je een verkleinwoordje maakte. Ik ben geen -tje. Kom nou.
Een Aziaat langer dan mij? Onmogelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zag je laatst lopen, weet je nog?Je bent sowieso kleiner dan ik.
Ik ben erbij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een Aziaat langer dan mij? Onmogelijk.
Sowieso zsm feunen in de Smitse voordat het dicht gaat.
quote:
Het woord 'feunen'.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja, duh, Pokémon is toch een Japanse anime?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ben erbij.
Tevens, is Gary_Oak een Aziaat?
Ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Huh, je weet wie ik ben?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Se7en__ het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij moest herkansen
Nee derdejaars. Maar deze staat nog openquote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Se7en__ het volgende:
[..]
Not sure, maar je doet toch fiscaal recht 2e jaar?
Moest je winst ook overdoen?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee derdejaars. Maar deze staat nog open
Ik ben niemand, wie ben jij?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wie dacht je dat ik was, en wie ben jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |