PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Zo heeft Benitez wel 9 chem.quote:
Waarom heb je Jackson een blauw kaartje gegeven?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo heeft Benitez wel 9 chem.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1626
Leuk team vind ik.
Zo Maver. Gefeliciteerd met TOTS Mandzukic. Je bent vast met een hardnekkige ochtend erectie wakker geworden na al je ervaringen?quote:
haha, dat valt wel mee, ben nog wel moe maar kon niet meer slapen dus ben ik er maar uit gegaan. Prijzen zijn trouwens niet echt gestegen vannacht, das wel positiefquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo Maver. Gefeliciteerd met TOTS Mandzukic. Je bent vast met een hardnekkige ochtend erectie wakker geworden na al je ervaringen?
Had je TOTS Mandzukic Maver?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo Maver. Gefeliciteerd met TOTS Mandzukic. Je bent vast met een hardnekkige ochtend erectie wakker geworden na al je ervaringen?
Kijk, ik heb mijn team naar je vernoemd. omdat ik heel lang twijfelde tussen Kiessling en Mandzukicquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, dat valt wel mee, ben nog wel moe maar kon niet meer slapen dus ben ik er maar uit gegaan. Prijzen zijn trouwens niet echt gestegen vannacht, das wel positief
ja en TOTS Kroosquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je TOTS Mandzukic Maver?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, ik heb mijn team naar je vernoemd. omdat ik heel lang twijfelde tussen Kiessling en Mandzukic
[ afbeelding ]
EssWijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, ik heb mijn team naar je vernoemd. omdat ik heel lang twijfelde tussen Kiessling en Mandzukic
[ afbeelding ]
Ik heb het ook altijd voor de eerste minuut afgezetquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:56 schreef DuTank het volgende:
Ik vind Djeetje echt een toffe gozer, maar ik kan zijn filmpjes echt niet aanhoren met dat Engels...
Het is wel al beter mijn engels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:56 schreef DuTank het volgende:
Ik vind Djeetje echt een toffe gozer, maar ik kan zijn filmpjes echt niet aanhoren met dat Engels...
Klopt alleen nu is het best moeilijk om het tegelijk te zeggen met wat er te zien is aangezien ik niet even in een keer alles kan vertellen in het engels uit mijm hoofd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon veel blijven doen, gaat t vanzelf beter
ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon veel blijven doen, gaat t vanzelf beter
Ajax was toch niet meer van het kopen kopen kopen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat is nou een speler die echt goed bij Ajax zou passen.
Fischer op links, Maher op 10 en Chadli op rechts![]()
![]()
Geld zat jonguh!quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ajax was toch niet meer van het kopen kopen kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |