Wie kent niet die enorme twijfel die zich van je meester maakt als je een topic wilt plaatsten waarin je een klaagzang opdraagt aan de muziek die Patrick Kluivert's walkman voortbrengt? In welk forum moet je dit nu posten?
Vandaar dat Übercrew een voorstander is van het geleidelijk invoeren van 3-dimensionale hybride fora. Uiteindelijk zal er een situatie moeten ontstaan waarin de users hun virtual-reality handschoenen en bril kunnen gebruiken om als het ware de fora vast te grijpen, waarna deze in een volledig 3-dimensionale omgeving aan andere fora kunnen worden vastgehecht. Dit zal dus de gewenste hybride fora opleveren.
Het zal dan enorm makkelijk worden om het hierboven genoemde topic-dilemma kwijt te kunnen in het hybride Klaagbank-Sport-Muziek forum. De mogelijkheden zijn onbeperkt.
De overgang zal natuurlijk niet zonder slag of stoot gaan. Daarom ben ik ook zo blij dat we sinds kort joker1977 (die het - zoals verwacht - overigens uitstekend doet in deze hoedanigheid) als link hebben tussen Übercrew en untercrew.
Joker1977 zal de untercrew gaan voorbereiden op deze grote omwenteling. Modereren zal nooit meer hetzelfde zijn in de nieuwe virtuele forumomgeving van Fok! De Übercrew heeft er echter het volste vertrouwen in dat de untercrew redelijk snel vertrouwd gemaakt kan worden met hun nieuwe opdracht.
Mocht er verdere onwikkelingen op dit vlak plaatsvinden, dan zal de Übercrew de users hier zo snel mogelijk van op de hoogte stellen.
Was getekend,
Übercrew
quote:Die kans is inderdaad aanwezig, Jordy-B. De besprekingen op dat gebied zijn echter nog niet geheel afgerond. We zijn in onderhandeling met een aantal grote leveranciers die samen zo'n 85 procent van de VR-markt in handen hebben.
Op zondag 15 september 2002 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
komen de handschoenen en 3D-brillen dan met fikse korting in de Fok!Shop?
quote:Ga weg griezel.
Op zondag 15 september 2002 00:45 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Klaagbank-Sport-Muziek forum.
quote:Kijk! Voor dit soort angstige reakties van de untercrew hebben wij dus tegenwoordig joker1977 als link.
Op zondag 15 september 2002 00:50 schreef Seborik het volgende:[..]
Ga weg griezel.
Maar wees niet bang, Seborik. Lacan was ook een groot voorstander van hybride fora!
Flamen zal nooit meer hetzelfde zijn
quote:Inderdaad, maar daar heb ik al gedeeltelijk een oplossing voor gevonden:
Op zondag 15 september 2002 00:45 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Modereren zal nooit meer hetzelfde zijn in de nieuwe virtuele forumomgeving van Fok!
Stel dat een user per ongeluk Klaagbaak-Muziek-SC had gekozen, dan had ik via een quantum-singulariteit (virtueel uiteraard) het topic uit SC kunnen warpen naar Sport.
Ook heb ik inmiddels partiële slotjes ontwikkeld.
Helaas is het zo dat de huidige versie van Topix de nieuwe hybride moderator-gereedschappen nog niet ondersteund. Ik heb echter begrepen dat ze er druk mee bezig zijn achter de schermen
quote:Lacan is wel lief, maar hij was ook een na-aper.
Op zondag 15 september 2002 00:53 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Kijk! Voor dit soort angstige reakties van de untercrew hebben wij dus tegenwoordig joker1977 als link.
Maar wees niet bang, Seborik. Lacan was ook een groot voorstander van hybride fora!
quote:
Op zondag 15 september 2002 00:53 schreef Tijn het volgende:
Ook een handige ontwikkeling in verband met de potjes UT die regelmatig door de crew worden gespeeld. Nu hoeven we niet meer in een level te spelen, maar kunnen users direct afschieten in het 3-dimensionale Fok!Forum. Uiteraard is het voor alle users vrij om de Flak Gun ter hand te nemen en terug te schieten.Flamen zal nooit meer hetzelfde zijn
quote:Dit soort eenvoudige discussies passen wat mij betreft prima in het 1D-forum Digital Corner of als je van een uitdaging houdt: Het hybride forum "Digital Corner - Uitgaan".
Op zondag 15 september 2002 00:54 schreef MacBeth het volgende:[..]
Flak Gun is in UT-2003 zwakker geworden
Maar hier is het natuurlijk volslagen offtopic!
quote:Dit had je natuurlijk in Feedback - UnterCrew - UberCrew moeten zetten, waar je de 4e dimensie Admin nog mist...
Op zondag 15 september 2002 00:57 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Dit soort eenvoudige discussies passen wat mij betreft prima in het 1D-forum Digital Corner of als je van een uitdaging houdt: Het hybride forum "Digital Corner - Uitgaan".
Maar hier is het natuurlijk volslagen offtopic!
quote:Dat is het al, echter omdat jij slechts user bent die geen toegang tot Übercrew, untercrew en Admin heeft zie jij het als een simpel 1D-topic.
Op zondag 15 september 2002 00:58 schreef MacBeth het volgende:[..]
Dit had je natuurlijk in Feedback - UnterCrew - UberCrew moeten zetten, waar je de 4e dimensie Admin nog mist...
Het is kinderlijk eenvoudig, MacBeth.
quote:Ik ben uberhaupt wel geïnteresseerd naar de kots-smiley in 3D. Het 3D-forum ANM-POL-FB wordt geen pretje op die manier
Op zondag 15 september 2002 01:04 schreef MacBeth het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de fok!kers met evenwichtsstoorenissen? 't zou 'n slechte zaak zijn als ze kotsmisselijk van een 3d-hybride-ruimtelijk Fok! zouden worden... [afbeelding]
quote:Zoiezo wordt ANM-POL interessant, want waar zitten links en rechts in 2D? Krijgen we dan ook ruzies en flames tussen 'boven' en 'onder'?
Op zondag 15 september 2002 01:05 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik ben uberhaupt wel geïnteresseerd naar de kots-smiley in 3D. Het 3D-forum ANM-POL-FB wordt geen pretje op die manier
quote:De evenwichts-stabilisator die is ontwikkeld is van dusdanig hoogwaardige kwaliteit dat zelfs mensen met stoornissen, en mensen met hoogtevrees probleemloos gebruik kunnen maken van de virtuele Fok!-omgeving.
Op zondag 15 september 2002 01:04 schreef MacBeth het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de fok!kers met evenwichtsstoorenissen? 't zou 'n slechte zaak zijn als ze kotsmisselijk van een 3d-hybride-ruimtelijk Fok! zouden worden... [afbeelding]
quote:In het forum DIG-B&H-SC zullen de warez je ook letterlijk om de oren vliegen. Dát zal best een enerverende ervaring zijn, kan ik je verzekeren. In onze proefopstelling kregen we de meest mooie afbeeldingen van Katja! En natuurlijk volledig 3D, dat spreekt voor zich.
Ik ben uberhaupt wel geïnteresseerd naar de kots-smiley in 3D. Het 3D-forum ANM-POL-FB wordt geen pretje op die manier
En de kots-smiley zal waarschijnlijk verbannen worden. De wordt vervangen door een klap van een (virtuele) hamer.
quote:Dit is misschien ook wel het goede moment om nog een nieuwtje naar buiten te brengen. Het is de bedoeling dat Fok! ook een geur-simulator zal gaan krijgen. Kots-smilies zullen nooit meer hetzelfde zijn.
quote:
Op zondag 15 september 2002 01:09 schreef Joker1977 het volgende:[..]
En de kots-smiley zal waarschijnlijk verbannen worden.
quote:Het enige probleem met welke crew dan ook blijft toch de communicatie
Op zondag 15 september 2002 01:10 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
geur-simulator. Kots-smilies zullen nooit meer hetzelfde zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 15-09-2002 01:13]
quote:Dat heet dus tweedimensionale communicatie, in de nieuwe functionele forumcultuur.
Op zondag 15 september 2002 01:12 schreef Tijn het volgende:[..]
[..]Het enige probleem met welke crew dan ook blijft toch de communicatie
quote:Ik zou 'n 3d kopstoot van Danny toch imposanter vinden.
Op zondag 15 september 2002 01:09 schreef Joker1977 het volgende:
En de kots-smiley zal waarschijnlijk verbannen worden. Dewordt vervangen door een klap van een (virtuele) hamer.
quote:Nee hoor. We hebben het hier over verschillende dingen. De kots-smiley zal in eerste instantie niet verbannen worden van het forum. Dit is ook volstrekt niet nodig. Wij als Übercrew verwachten echter dat door de invoering van de geur-simulator de users eieren voor hun geld kiezen, en zelf de kots-smiley van het forum zullen verbannen. En dat is dus waar joker1977 aan refereerde.
Op zondag 15 september 2002 01:12 schreef Tijn het volgende:[..]
[..]Het enige probleem met welke crew dan ook blijft toch de communicatie
Typisch een voorbeeld van de nieuwe tweedimensionale communicatie. Je moet er even inkomen, Tijn. Maar daarna werkt het echt stukken beter.
[Dit bericht is gewijzigd door Vlens_de_Vos op 15-09-2002 01:19]
quote:Gelukkig wordt het met 3D-kleuren allemaal VEEL duidelijker.
Op zondag 15 september 2002 01:13 schreef zodiakk het volgende:
Overigens zou ik de suggestie aan willen dragen om hybridecrew-functies aan te maken om de crewhierarchie nòg meer af te kunnen stemmen op de behoefte van het forum. Ik zat te denken aan een Forumadmin-sport-filosofie-global-moderator functie die alleen na 12 uur 's nachts en vòòr 7 uur 's ochtends in het weekend, en tussen half vier 's middags tot zestien over 5 in de ochtend doordeweeks, kan modden in de fora Muziek, Klaagbaak, R&P en Politiek. Daarbij hoort een aparte moderatorkleur. Die per forum gerelateerd is aan het aantal oneven genummerde posts in topics die mìnder dan 27 reacties hebben in SC, maar méér dan 13 reacties die tussen vijf en zes 's middags gedaan. Ook als een moderator méér dan 0,0713 procent van het totaal aantal posts van een forum heeft moet in acht genomen worden dat tijdens de feestdagen de moderatorkleur kan veranderen naar het tegenovergestelde van de kleurstelling die men krijgt als men opaalblauw mengt met de kleur die op dat moment in gebruik is voor admin.
quote:Het is zeker niet ondenkbaar dat door de zeer ingewikkelde algoritmes die door het vernieuwde topix gehanteerd zullen gaan worden, een dergelijke opzet werkelijkheid zal worden, zodiakk. Maar veel dank voor je suggestie!
Op zondag 15 september 2002 01:13 schreef zodiakk het volgende:
Overigens zou ik de suggestie aan willen dragen om hybridecrew-functies aan te maken om de crewhierarchie nòg meer af te kunnen stemmen op de behoefte van het forum. Ik zat te denken aan een Forumadmin-sport-filosofie-global-moderator functie die alleen na 12 uur 's nachts en vòòr 7 uur 's ochtends in het weekend, en tussen half vier 's middags tot zestien over 5 in de ochtend doordeweeks, kan modden in de fora Muziek, Klaagbaak, R&P en Politiek. Daarbij hoort een aparte moderatorkleur. Die per forum gerelateerd is aan het aantal oneven genummerde posts in topics die mìnder dan 27 reacties hebben in SC, maar méér dan 13 reacties die tussen vijf en zes 's middags gedaan. Ook als een moderator méér dan 0,0713 procent van het totaal aantal posts van een forum heeft moet in acht genomen worden dat tijdens de feestdagen de moderatorkleur kan veranderen naar het tegenovergestelde van de kleurstelling die men krijgt als men opaalblauw mengt met de kleur die op dat moment in gebruik is voor admin.
quote:Gelukkig blijven ook op een 3D Hybride Forum crewsmoesjes gewoon bestaan zie ik
Op zondag 15 september 2002 01:17 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Nee hoor. We hebben het hier over verschillende dingen. De kots-smiley zal in eerste instantie niet verbannen worden van het forum. Dit is ook volstrekt niet nodig. Wij als Übercrew verwachten echter dat door de invoering van de geur-simulator de users eieren voor hun geld kiezen, en zelf de kots-smiley van het forum zullen verbannen. En dat is dus waar joker1977 aan refereerde.
Typisch een voorbeeld van de nieuwe tweedimensionale communicatie. Je moet er even inkomen, Tijn. Maar daarna werkt het echt stukken beter.
quote:En zelfs op het 3D Hybride Forum zullen we nog veelvuldig moeten ingrijpen als de untercrew het weer niet begrijpt.
Op zondag 15 september 2002 01:28 schreef Tijn het volgende:[..]
Gelukkig blijven ook op een 3D Hybride Forum crewsmoesjes gewoon bestaan zie ik
quote:Dus eigenlijk blijft het ondanks alles, toch gewoon een beetje hetzelfde ouwe trouwe Fok!Forum
Op zondag 15 september 2002 01:33 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
En zelfs op het 3D Hybride Forum zullen we nog veelvuldig moeten ingrijpen als de untercrew het weer niet begrijpt.
quote:Uiteraard. Het moet enorm verbeteren maar niet enorm veranderen.
Op zondag 15 september 2002 01:35 schreef Tijn het volgende:[..]
Dus eigenlijk blijft het ondanks alles, toch gewoon een beetje hetzelfde ouwe trouwe Fok!Forum
Het is zaak de imperatieve forumstructuur te veranderen in een functionele forumstructuur. Maar dit zal zeker niet ten koste gaan van het 'gevoel.'
quote:Het 'gevoel' zal als het meezit een extra dimensie kunnen krijgen. Maar dat lijkt me een flinke dobber voor de Übercrew.
Op zondag 15 september 2002 01:39 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Uiteraard. Het moet enorm verbeteren maar niet enorm veranderen.
Het is zaak de imperatieve forumstructuur te veranderen in een functionele forumstructuur. Maar dit zal zeker niet ten koste gaan van het 'gevoel.'
quote:Gelukkig staat de Übercrew voor niets!
Op zondag 15 september 2002 01:42 schreef zodiakk het volgende:[..]
Het 'gevoel' zal als het meezit een extra dimensie kunnen krijgen. Maar dat lijkt me een flinke dobber voor de Übercrew.
Evengoed voorzie ik een probleem dat verder reikt dan kotssmileys. Een user die nog niet helemaal thuis is in de materie van de 3d hybride fora zou eventueel op het idee kunnen komen een topic te maken voor het hybride forum Filosofie-Truth. Iedereen die een beetje bekend met zowel de oude als de nieuwe forumtheorie zal al snel tot de conclusie komen dat dit forum onbestaanbaar is. Als antimaterie en materie. En ik vrees dat de gevolgen in dit hemelse 3d hybride idee al even explosief zullen zijn.
Als men het creëren van fora overlaat aan simpele zielen dan lijkt het mij zeker niet ondenkbaar dat dit soort hoogst onstabiele fora ontstaan. Misschien nog wel onstabielere. Iemand zou eens op het idee kunnen komen een hybride forum te creëren tussen Het fok!eiland en een forum voor normale mensen. Ik hoop met heel mijn hart dat U, Übercrew en dientengevolge onfeilbaar zijnde hier op de juiste manier rekening mee hebt gehouden.
Op functionele wijze, uiteraard. .
Wacht maar tot je in de rimboe zitquote:Op zondag 15 september 2002 02:31 schreef yvonne het volgende:
je kunt ook nooit eens een avondje weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |