PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ja en niet meteen team laten zien. Dus eerste opstelling en de 3 spelers en dan toevoegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
T_T
Is goed zoals vertellen waarom ik die spelers heb gekozen etc ?
Tweaken ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha hoe Djeetje extra zijn best doet om subscribe uit te spreken![]()
Wel een leuke video, met wat tweaken kan dit een leuke serie worden
Ik vond deze leukerquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde deze openen met als TT 'Maver de pack king' maar dat is me dus niet gegund. Hoe lang blijven die honden nog in de OP staan eigenlijk?
Hij speelt heel veel met heel veel verschillende teams. Verder houdt hij zijn handel geheim zoals de meeste mensen hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Waar the fuck haalt die Maver telkens al die coins vandaan joh
Die heb ik echt nog nooit iets zien posten wat met handelen of uberhaupt met het spelen van een wedstrijd te maken had
Dit idd en soms wat langzamer praten, soms lijkt het net alsof je wat je zegt opleest ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en niet meteen team laten zien. Dus eerste opstelling en de 3 spelers en dan toevoegen
Verbeterenquote:
Je PI zegt eigenlijk al genoeg over deze postquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt heel veel met heel veel verschillende teams. Verder houdt hij zijn handel geheim zoals de meeste mensen hier.
Dat is wel een goed idee jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en niet meteen team laten zien. Dus eerste opstelling en de 3 spelers en dan toevoegen
Ik snap niet wat daar zo leuk aan is maar goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond deze leuker![]()
Nog wel even. Hondensteps![]()
![]()
Maar het is wel zo. Hij zal ongetwijfeld veel hebben verdiend door goede pulls in packs maar hij heeft ook echt gehandeld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je PI zegt eigenlijk al genoeg over deze post
Nee dat nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja
Kies ik de volgende keer gewoon 1 bronze speler ofzo maakt de serie wat leuker voor de kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |