Goedzooo!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:41 schreef Viezze het volgende:
Top! Ach ik begin halverwege juni met vakantiewerk en ga per september in Eindhoven studeren dus van mij hebben jullie weinig last meer
Ga daar ook weer op kamers, no way dat ik ooit weer thuis ga wonenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:15 schreef S-RS het volgende:
[..]
Huh, dus je gaat op kamers in Groningen en blijft studeren in Leeuwarden? Of ga je weer bij je ouders wonen?
Je hoort wel vaker dat mensen dat doen. Is leeuwarden echt zo'n kut stad?
Toppers, compenseert weer mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef RTS91 het volgende:
En ik waarschijnlijk naar Utrecht, ook weg daar dus.
Ah op die manier, gelijk heb je! Welkom in de mooiste stad van Nederlandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Ga daar ook weer op kamers, no way dat ik ooit weer thuis ga wonen. Blijf in Leeuwarden op school ja. Ach, wat moet je er over zeggen. Sommigen vinden het geweldig, ik heb er echt helemaal niks mee. Maar was ook, voor opendag van opleiding, 2 jaar geleden, nog nooit van m'n leven in Leeuwarden geweest
![]()
Komt ook bij dat nagenoeg al m'n vrienden ook in Groningen wonen.
[..]
Oh, dat scheelt niet alleen bij het werken, maar maakt het uitgaan ook een stuk aangenamerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef RTS91 het volgende:
En ik waarschijnlijk naar Utrecht, ook weg daar dus.
Eensch! Bedankt, kom ook zowat bij je in de straat wonenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ah op die manier, gelijk heb je! Welkom in de mooiste stad van Nederland
Ik voel hier enige spanning ontstaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef S-RS het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt niet alleen bij het werken, maar maakt het uitgaan ook een stuk aangenamer
Tof! Waar ongeveer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Eensch! Bedankt, kom ook zowat bij je in de straat wonen
Terecht. Die vent gedroeg zich 2/3 weken weer als een volkomen dronken idioot.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik voel hier enige spanning ontstaan
Hahaha, ik zal jou de volgende keer wel filmen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:19 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tof! Waar ongeveer?
[..]
Terecht. Die vent gedroeg zich 2/3 weken weer als een volkomen dronken idioot.
Uh, laten we het houden op tussen de brug en de rotonde. Stukje noordelijker als jij, mits m'n gedachte me niet in de steek laatquote:
Doen! Weet ik tenminste een keer waar ik ben geweest de avond ervoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zal jou de volgende keer wel filmen...Een lege kroeg is voor jou idealer!
Ah, daar mag ik na de vakantie weer elke dag langs fietsen, net plekje!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:28 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uh, laten we het houden op tussen de brug en de rotonde. Stukje noordelijker als jij, mits m'n gedachte me niet in de steek laat
Hehe, eindelijk iemand die me wel begrijptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon op zaterdag met een Fristi achter de pc zitten en WOW spelen
Gast.. Je doet bedrijfseconomie, dan hoef je hooguit 2 dagen per week je bed uit te komenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ah, daar mag ik na de vakantie weer elke dag langs fietsen,
Het gaat om het idee wijsneusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Gast.. Je doet bedrijfseconomie, dan hoef je hooguit 2 dagen per week je bed uit te komen.
Hooguit fiets je de andere dagen de andere kant op, richting station, omdat je mag rijden.
Sow! Haha..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Marco001 het volgende:
Weer even terugkoppelen naar die km standen:
[ afbeelding ]
Ja slapend rijk worden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Nielsiek het volgende:
Spoedje gekregen nog! Vandaag nog auto ophalen in Gent, dan auto nachtje thuis parkeren en morgenvroeg afleveren in Amsterdam. Toch mooi voor de uren!
Ik vermoed dat ie voor de nacht niks betaald krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |