Jaloers..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:57 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb mijn taxiritten voor dit weekend ook weer binnen.. Vandaag 2x dusseldorf, morgen Frankfurt. Kilometerssss
Ik had vandaag de oudste E mee.. 619xxx km!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jaloers..
Ik heb morgen nachtdienst; zal dus allemaal Uithuizen --> Uithuizermeeden enzo zijn. (ritjes van max. 10km.)
Ooh, dat valt nog wel "redelijk" mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:20 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag de oudste E mee.. 619xxx km!
Is van een vaste chauffeur en heeft speciale stoelen, dus moet hij hem maar helemaal oprijden.
Sow! Ik vond dit al wel uitzonderlijk, haha. Bij jullie ook dat type met de ronde koplampen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:32 schreef Marco001 het volgende:
Ooh, dat valt nog wel "redelijk" mee.
Onze nachtmercedessen (we hebben er 2) zitten ook al wel op/over de 6 ton.
Jup.. Alleen maar. van rond 2000 en rond 2005-6quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Sow! Ik vond dit al wel uitzonderlijk, haha. Bij jullie ook dat type met de ronde koplampen?
Weet je dat heel zeker? Ik kwam net een paar Daily's tegen met gewicht rond de 2k..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:18 schreef bakatje het volgende:
Maandag een Iveco Daily. Kenteken ingetikt: gewicht is 4010kg leeg. Hier mag ik toch helemaal niet mee rijden met rijbewijs B?
4010kg is inderdaad het rijklaargewicht voor sommige Iveco daily bakwagens. Dan heb je wel een mega bakwagen, wel iets groter dan de meeste Sprintersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:18 schreef bakatje het volgende:
Maandag een Iveco Daily. Kenteken ingetikt: gewicht is 4010kg leeg. Hier mag ik toch helemaal niet mee rijden met rijbewijs B?
En ik maar zelfmedelijden hebben met die E van ons met ruim 410.000km...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:20 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag de oudste E mee.. 619xxx km!
Is van een vaste chauffeur en heeft speciale stoelen, dus moet hij hem maar helemaal oprijden.
Daar doe je het voor! Zelf weg mogen zetten of was iemand anders je voor?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:10 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren moest ik valet parking verzorgen bij een restaurant in de omgeving Den Haag en het was weer feest! Na 3 normale wagens kwam opeens deze bolide voorrijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was gelukkig een hele aardige eigenaar en wat een geniale auto zeg! *brul*
Kenteken wellicht Bx-xx-xx? Of xx-Bxx-x? Dan heb je een vrachtwagenrijbewijs nodigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:18 schreef bakatje het volgende:
Kwijl..quote:Op zondag 26 mei 2013 11:10 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren moest ik valet parking verzorgen bij een restaurant in de omgeving Den Haag en het was weer feest! Na 3 normale wagens kwam opeens deze bolide voorrijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was gelukkig een hele aardige eigenaar en wat een geniale auto zeg! *brul*
Zéér vervelend allemaal ja....quote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Sjouveur het volgende:
Ik stond er in mijn eentje, dus uiteraard zelf weggezet. Moest er ook een aardig stukje in rijden omdat het lastig was een parkeerplekje te vinden, heel vervelend.
Ik was alleen zo stom geweest niet te controleren of de sleutel erin zat, die had meneer dus nog op zak. Ik kwam daar pas achter toen ik de auto al geparkeerd had, gelukkig draaide de motor nog dus ik kon nog even op en neer rijden :p
Niet gecontroleerd? Gewoon voorbedachte radequote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Sjouveur het volgende:
Ik stond er in mijn eentje, dus uiteraard zelf weggezet. Moest er ook een aardig stukje in rijden omdat het lastig was een parkeerplekje te vinden, heel vervelend.
Ik was alleen zo stom geweest niet te controleren of de sleutel erin zat, die had meneer dus nog op zak. Ik kwam daar pas achter toen ik de auto al geparkeerd had, gelukkig draaide de motor nog dus ik kon nog even op en neer rijden :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |