Hier nog een taxichauffeur! Daarnaast ook privéchauffeur trouwens!quote:
Best pauper, 10 euro fooi van iemand met zo'n salaris zegquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Haha ik vond hem zo wel prima kerel, behoorlijk rustig. Kreeg zelfs een tientje fooi.
Die goeie ouwe tijd, tot januari ook altijd op gereden. Kreupele mensen van A naar B voor contractvervoer en daarnaast lekker Valys rijden. Tegenwoordig bezig met straattaxi, compleet andere doelgroep maar wel een stuk meer fooi!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef Marco001 het volgende:
Als we toch taxi foto's plaatsen:
[ afbeelding ]
Allemaal rolstoelbussen.
Wij doen ook straattaxi.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:41 schreef DDriver het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, tot januari ook altijd op gereden. Kreupele mensen van A naar B voor contractvervoer en daarnaast lekker Valys rijden. Tegenwoordig bezig met straattaxi, compleet andere doelgroep maar wel een stuk meer fooi!
Wij hebben 2 Toyota Avensis', 1x E-klasse (410.000 op de tellerquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij doen ook straattaxi.
Rij dan meestal op een oude Eklasse(van 2000).
410.000 valt nog best mee; bij mijn oude werkgever reden ze c.a. 230-250000 km per jaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef DDriver het volgende:
[..]
Wij hebben 2 Toyota Avensis', 1x E-klasse (410.000 op de teller) 1 verlengde sprinter en een 18 persoons touringcar. Die 2 Toyota's hebben ook de 2 ton al gepasseerd. Binnenkort tot voor een nieuw wagenpark denk ik!
Welke stad rij jij?
Pfiew, best wagenpark en dat voor zo'n gehucht (excusesquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
410.000 valt nog best mee; bij mijn oude werkgever reden ze c.a. 230-250000 km per jaar.
Hier hebben ze een stuk of 20 Touran's(allemaal ex-lease dus min. 2ton op de teller) een stuk of 6 E's, een shitload aan sprinters(zeker 30, vrijwel allemaal verlengd) en wat Transit's, 2 Vito's, 2 Transporters en een lading Opel busjes.
Ohja, en 3 Caddy's en een Zafira.
Daarnaast nog een stuk of 8 52persoons touringcars en wat kleinere(van die 25persoons en 18persoons Sprinters)
Standplaats is Uithuizermeeden. Vervoeren alles behalve Valys(helaas..)
Tja, officieel hebben we 3 standplaatsen.. Uithuizermeeden dus, Winsum en Zoutkamp en "bedienen" we het gebied vanaf de Eemshaven en Oosteinde tot aan Zoutkamp dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef DDriver het volgende:
[..]
Pfiew, best wagenpark en dat voor zo'n gehucht (excuses)
Nog wel een mooi gebied. Ik rij vanuit Zutphen, klein bedrijf, kleine stad, maar in de weekenden rijdt het lekker door. Komende zaterdag een retourtje naar Hamburg, weer eens wat anders!quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, officieel hebben we 3 standplaatsen.. Uithuizermeeden dus, Winsum en Zoutkamp en "bedienen" we het gebied vanaf de Eemshaven en Oosteinde tot aan Zoutkamp dus.
Zaterdag trouwens weer een nachtdienst.. van 6 tot 6, en er is kermis in't dorp, dus dat zal dan wel lekker druk worden.
Tof!. Hier is het maar net van wie er het dichtst bij is/ wie het beste uitkomt. Zo heb ik vorige week een rit Schiphol gehad vanuit Delfzijl omdat ik toch al in Delfzijl was(Pauze, woon daar.)quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef DDriver het volgende:
[..]
Nog wel een mooi gebied. Ik rij vanuit Zutphen, klein bedrijf, kleine stad, maar in de weekenden rijdt het lekker door. Komende zaterdag een retourtje naar Hamburg, weer eens wat anders!
Ach.. Ik rij regelmatig voor mensen met meer geld die niets aan fooi geven. Komt omdat wij alles op rekening rijden, ik heb nooit contant geld bij mij in de taxi.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef develor het volgende:
[..]
Best pauper, 10 euro fooi van iemand met zo'n salaris zeg
Same here! 3 dagen beschikbaar en geen één dag werk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:42 schreef Babananana het volgende:
Voor de tweede keer op rij geen werk gekregen voor vrijdag.![]()
Hier wordt mijn bankrekening niet vrolijk van!
Zelfs als ik ze met straattaxi vervoer krijg ik nog wel eens geen fooi. Ook al moet ik ze in de ëlite" wijk ophalen/brengen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ach.. Ik rij regelmatig voor mensen met meer geld die niets aan fooi geven. Komt omdat wij alles op rekening rijden, ik heb nooit contant geld bij mij in de taxi.
Mwah, toch nog wel 95 pk hoor..quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef RTS91 het volgende:
Gisteren om 16:00 nog een spoedje gedaan in een hagelnieuwe Combo (50 km op de teller). Traag ding die 1.3 cdti ecoflex...
90. Voelt zwaar afgeknepen aan. Ken trouwens geen VW's met een 1.3..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, toch nog wel 95 pk hoor..
die VW 1.3tjes zijn een stuk trager.
Die bluemotion dingen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef RTS91 het volgende:
[..]
90. Voelt zwaar afgeknepen aan. Ken trouwens geen VW's met een 1.3..
Dan nog. Volkswagen levert geen 1.3. Bluemotion is een 1.2 in de Polo en Golf en een 1.4 in de Passat. De Golf 7 is zelfs een 1.6 BM.quote:
Oh dat zou best kunnen hoor. Punt is in ieder geval dat VW géén 1.3 liter motoren maakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef Irritatie100 het volgende:
De diesel-BM in de Golf 6 is toch ook 1.6? Benzine is 1.2TSI idd, en bij de Polo allebei 1.2'tjes met 3 cilinders. Die een enorme takkeherrie maken altijd.
Nee, dat sowieso nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen hoor. Punt is in ieder geval dat VW géén 1.3 liter motoren maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |