Mijn gemiddelde afstand ligt momenteel op 146km per ritje. Sorry manquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:19 schreef QuiCk01 het volgende:
Morgen:
Volvo V70
Audi A4
Peugeot 508
De Audi is een rit van 6 kilometer, de Peugeot 5 kilometer.
Kwam ik toch zowaar even een verdwaalde collega van je tegen in de regio Apeldoorn...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Marco001 het volgende:
Weer even terugkoppelen naar die km standen:
[ afbeelding ]
Haha, volgens mij zag ik die ook nog rijden, maar dan tussen Ommen en Hoogeveen op die N-weg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:08 schreef DDriver het volgende:
[..]
Kwam ik toch zowaar even een verdwaalde collega van je tegen in de regio Apeldoorn...
[ afbeelding ]
Ja in VW Caddy's!quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:39 schreef S-RS het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde afstand ligt momenteel op 146km per ritje. Sorry man
6 km met 180 pk, het gas een keer diep in en je bent erquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:49 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja in VW Caddy's!![]()
Nee, dan liever dit. A4 is 2.0 TFSI 180PK
Ik vind dit prima. 140kilometer in de V70 richting Amersfoort en daarna nog een korte in Amersfoort en een korte in Amsterdam. Laatste om 4 uur ophalen dus 3 uur op mijn school huiswerk maken!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
6 km met 180 pk, het gas een keer diep in en je bent erDoe mij dan maar een Caddy voor 200 km.
Had maandag een 320i met 170 pk. Hartstikke leuk hoor, maar met een ritje van 35 km heb je daar bar weinig aan
Ik rij niet vaak dikke bakken, maar wel gewoon relaxte cruisers. Niet zo gek veel busjes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:49 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja in VW Caddy's!![]()
Nee, dan liever dit. A4 is 2.0 TFSI 180PK
Sinds wanneer schaar jij een A6 onder een bestelbus?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik rij niet vaak dikke bakken, maar wel gewoon relaxte cruisers. Niet zo gek veel busjes.
Dit was inderdaad ook weer 245km afzien zaterdag. Dan idd liever 6km in een veel te kleine A4
[ afbeelding ]
Hopelijk bellen ze snel weer voor een dikke polo ofzo voor 5km, dit was niks
Eeuwig zonde, zoveel extra opties en niet de moeite nemen om er fatsoenlijke velgen onder te zetten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef Pizzabodem het volgende:
Hopelijk over een week eindelijk weer eens tijd om te rijden. Veel te lang geen tijd gehad, leuk zo'n onderzoeksblok met verplichte werkcolleges verspreid over 5 dagen.
Die A6 hierboven![]()
Dit blijft m'n beste wagen voor AR tot nu toe. 528I, zat zeer dik in de opties (¤25k aan opties bovenop vanafprijs). Alleen geen mooie velgen en geen HUD.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik werk er al bijna 1,5 jaar niet meer.. Dan wordt het wel een beetje teveel van het goede. Ik vind het alleen nog wel leuk om het allemaal een beetje te volgen. Je hebt er toch 3 jaar veel gewerkt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef zazzel het volgende:
[..]
Juist ideaal, heb al zo vaak een spoedje aangenomen vanaf die Facebook pagina. Moet je er tegenwoordig wel als een malle bij zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |