Precies, zo sleepte ik vroeger ook mijn pc van hot naar her !quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef CarltonBanks het volgende:
dekens doen ook prima dienst als bescherming hoor, daar heb je geen piepschuim voor nodig.
als je gewoon normaal rijd, de bochten niet te hard neemt (ivm schuiven/omvallen), en niet met 50 over een drempel vliegt/kuil in duikt is er niet zoveel aan de hand. (aannemende dat je ze niet in een oude mini vervoert maar in een normaal geveerde auto).
Toen ik vroeger naar lanparty's ging legde ik de monitor gewoon plat op de achterbank en in de gordel om schuiven te voorkomen. de pc idem in de gordel om omvallen te voorkomen, ging ook allemaal prima
ik had vroeger een pentium4 pc in mijn kofferbak en een in-dash tft touchscreen (1 din hoog, met motor om hem in en uit je radioslot te laten gaan) aan de voorkant. met draaiende harddisk door de bochten en over drempels... ging altijd goed (totdat ze mijn tftscherm jattequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Precies, zo sleepte ik vroeger ook mijn pc van hot naar her !
En geloof mij dat was nog niet in de tijd van de tft monitors; en ze hebben het altijd nog overleefd
Ik denk dat ik wel 10 PC's en 10 LCD schermen in een Twingo kwijt zou kunnen. Achter elke stoel 1 PC, Voor de rechter voorstoel kunnen er ook 3. Op de rechter voorstel kun je in ieder geval 2 schermen kwijt. Op de achterbank op een rijtje nog wel 5 PC's en dan daar bovenop nog de rest van de LCDsquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:42 schreef distroy het volgende:
Oké, top! Bedankt voor de reacties allemaal. Ik zal de computer en de monitoren gewoon omwikkelen in een deken en vastleggen m.b.v. de gordels. Alleen zal ik waarschijnlijk één van de monitoren later meenemen want dat zal niet allemaal passen achterin een Renault Twingo.
Lezen?? de maten staan er gewoon bij!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Palomar het volgende:
Misschien heeft ie wel 2 80" schermen?
(maar lijkt me wat overdreven om te denken dat 2 normale schermen niet in een twingo passen...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |