Alleen op zaterdagquote:
Kijk ook hier eens: ONZ / Funny links, pics & clips - #149 Nu ook met leerzame filmpjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA , Die is echt goed, hahaha
Gelukt:quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:13 schreef Klojo120 het volgende:
Iemand laat HaJee een bazenUI maken voor deze knul
Oke is goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag
[..]
Kijk ook hier eens: ONZ / Funny links, pics & clips - #149 Nu ook met leerzame filmpjes
Dat plaatje is daar al zó vaak gepost (door mensen die niet weten dat hij al heel vaak gepost is, of het juist expres doen omdát hij al zo vaak gepost is), dat iedereen hem wel kentEn als iemand dan weer wat re-post, dan wordt dat plaatje er altijd bijgehaald
quote:
HAHAHAHAHH,gozer stel deze UI in dan ben een bazenuser hahahahahahahaquote:
Misschien moet je er ook bij vertellen dat UI staat voor user-icon, en dat je dat hier kan aanpassen: http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHH,gozer stel deze UI in dan ben een bazenuser hahahahahahaha
Als avatar ? Of hoe je het ook wil noemen ;;pquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHH,gozer stel deze UI in dan ben een bazenuser hahahahahahaha
Ja man, volg Moira's linkquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Als avatar ? Of hoe je het ook wil noemen ;;p
Jup, ff opslaan en dan uploaden via ergens bovenin een knopje 'profiel' en dan 'ga naar usericon manager'. Of gewoon die link die ik net posttequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Als avatar ? Of hoe je het ook wil noemen ;;p
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:20 schreef MrISanderr het volgende:
Hij zegt dat bestand te groot is ofzo ?
aaah oke , haahah , Ik ga wel een keer wat uitzoeken, hahahquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Moira. het volgende:
Oh kak, natuurlijk.
Omdat ik (en degenen die die UI ook hebben gehad) een abonnement heb, mag ik natuurlijk 25 kb meer spenderen aan m'n UI, vandaar dattie voor jou wel te groot is, maar voor mij niet.
Matig.
Nja, dan moet je zelf maar wat uitzoeken
Laat die jonguhhh, hij doet het toch voor z'n eigen plezier, jij hoeft er niet naar te kijken toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef Mourik het volgende:
Wat een ellende.. beter stop je er maar meteen mee.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef Mourik het volgende:
Wat een ellende.. beter stop je er maar meteen mee.
Is deze beter:quote:
Jah die is idd beter, hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |