Was jij vrijdag nog holly ik was feune met 4 chimisquote:
WAT IS DE PIRATES WEG??!?1!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef ZarB het volgende:
EN VOOR DE ECHT NIEUWSGIERIGE EN GEINTERESSEERDEN: het gaat om de PIRATES die is vervangen door de NO129
maar daar ga je dus niet meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef ZarB het volgende:
EN VOOR DE ECHT NIEUWSGIERIGE EN GEINTERESSEERDEN: het gaat om de PIRATES die is vervangen door de NO129
Nee waarom zou ik?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
je hebt niet eens een nieuw account gemaakt
k, zal eens in je kont knijpen als ik je ziequote:
kweenie, misschien omdat je ook net wilde doen of je iemand anders was.quote:
In die nieuwe tent ook niet..quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
PiratesWil je niet dood of levend gevonden worden
Ik verloochen mezelf niet graagquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
kweenie, misschien omdat je ook net wilde doen of je iemand anders was.
Cool wanneer ga je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef Rawberry het volgende:
[..]
k, zal eens in je kont knijpen als ik je zie
Die kans is me nu ook bruut ontnomenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
PiratesWil je niet dood of levend gevonden worden
De Surprise barquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef zovty het volgende:
Ah, daar is ze dan, dag ZurB, fijn dat je er weer bij bent.
Ik ben nog steeds op zoek naar een dancing waar ze ipv propmeisje met shotjes, flufmeisjes met kleine handjes hebben, suggesties?
Vond ik zelf ook al. Bedankt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
Nou, nou wel een pareltje om je terugkeer te vieren dit
Jij ook bedankt voor dit warme welkom.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef zovty het volgende:
Ah, daar is ze dan, dag ZurB, fijn dat je er weer bij bent.
Ik ben nog steeds op zoek naar een dancing waar ze ipv propmeisje met shotjes, flufmeisjes met kleine handjes hebben, suggesties?
alsof de pirates zo denderend wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef ZarB het volgende:
Voor leuk personeel moet je toch echt naar de Bubbels of CoolDown! XDXDquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alsof de pirates zo denderend was, voornamelijk toeristen daar. t enige wat daar nog sfeer gaf was de gezelligheid van t personeel en t personeel is nog t zelfde gebleven, alleen t concept is veranderd.
joh ik ben wel klaar met dat soort tenten. ja naar die twee ben ik vroeger ook wel geweest, of naar jantjes verjaardag, die heeft een iets beter publiek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Voor leuk personeel moet je toch echt naar de Bubbels of CoolDown! XDXD
Wat is er mis met toeristen dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alsof de pirates zo denderend was, voornamelijk toeristen daar. t enige wat daar nog sfeer gaf was de gezelligheid van t personeel en t personeel is nog t zelfde gebleven, alleen t concept is veranderd.
Surprisebar is leuk. Sowieso ouder publiek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
joh ik ben wel klaar met dat soort tenten. ja naar die twee ben ik vroeger ook wel geweest, of naar jantjes verjaardag, die heeft een iets beter publiek.
nah ze zijn irritant :p de toeristen maken altijd dezelfde grapjes, stellen altijd dezelfde vragen en de mannelijke toeristen zijn maar op 1 ding uitquote:
Alle mannen die in dat soort tenten komen zijn maar op een ding uit. Heeft weinig met toerist zijn te maken. En shoppen in Amsterdam kan godzijdank op meerdere plekken dan de Kalverstraat en de Nieuwendijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nah ze zijn irritant :p de toeristen maken altijd dezelfde grapjes, stellen altijd dezelfde vragen en de mannelijke toeristen zijn maar op 1 ding uitMaja ik ben sowieso niet dol op toeristen omdat ze in amsterdam teveel aanwezig zijn, ook gewoon overdag zeg maar . Ik bedoel zo kan ik toch niet normaal shoppen
![]()
Ik ben ooit eens gered door twee Amsterdamse meisjes toen ik daar verdwaald rondliep tijdens een schoolreis. Ze hebben me nr De Rokerij gebracht alwaar m'n klasgenoten reeds lurkten aan hun jointquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nah ze zijn irritant :p de toeristen maken altijd dezelfde grapjes, stellen altijd dezelfde vragen en de mannelijke toeristen zijn maar op 1 ding uitMaja ik ben sowieso niet dol op toeristen omdat ze in amsterdam teveel aanwezig zijn, ook gewoon overdag zeg maar . Ik bedoel zo kan ik toch niet normaal shoppen
![]()
Dat waren ZarB en ik, nogmaals geen dank.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens gered door twee Amsterdamse meisjes toen ik daar verdwaald rondliep tijdens een schoolreis. Ze hebben me nr De Rokerij gebracht alwaar m'n klasgenoten reeds lurkten aan hun joint
ja tegenwoordig heb je navigatie :pquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens gered door twee Amsterdamse meisjes toen ik daar verdwaald rondliep tijdens een schoolreis. Ze hebben me nr De Rokerij gebracht alwaar m'n klasgenoten reeds lurkten aan hun joint
toeristen zijn veel erger want zij zijn op vakantiequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Alle mannen die in dat soort tenten komen zijn maar op een ding uit. Heeft weinig met toerist zijn te maken. En shoppen in Amsterdam kan godzijdank op meerdere plekken dan de Kalverstraat en de Nieuwendijk.
Gratis drank sowieso! Toeristen zijn een stuk guller.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
toeristen zijn veel erger want zij zijn op vakantie. En niet alle mannen in die tenten zijn op 1 ding uit , voor sommigen is t gewoon hun stamkroeg.
The piratesquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef ZarB het volgende:
Een beetje drankjes bietsen van die arme jongens en vervolgens met een ander mee naar huis gaan he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gratis drank sowieso! Toeristen zijn een stuk guller.
auwquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja tegenwoordig heb je navigatie :p
De hele avond aftanken op hun kosten en dan je vriend bellen om je op te halenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Een beetje drankjes bietsen van die arme jongens en vervolgens met een ander mee naar huis gaan he.
Er zijn dus al 128 clubs + 1 nieuwe in Amsterdam?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef ZarB het volgende:
Je hebt denkers en je hebt doeners. Jij bent geen denker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef ZarB het volgende:
dacht ik: ik moet nu natuurlijk iets van me laten horen (was ik niet van plan)
Korte leidsedwarsstraat 129?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:07 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Er zijn dus al 128 clubs + 1 nieuwe in Amsterdam?
Wat een kut naam voor een club zeg. En reguliere dwarsstraat
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:18 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ik zeg gewoon regulier dwarstraat![]()
nu heb ik verdoeme dat nummer in mijn hoofd.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De hele avond aftanken op hun kosten en dan je vriend bellen om je op te halen
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hebben jullie de verkering alweer uit?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Is de zomer in Amsterdam zo kort of hebben jullie de verkering alweer uit?
Ik zie dat begrijpend lezen nog steeds wat problemen geeft. Als je deze hint nog niet hebt begrepen, kijk even naar buiten vanaf je zolderkamer, daar zie je hoe zomers het eruit ziet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De hele avond aftanken op hun kosten en dan je vriend bellen om je op te halen
Dankje kwajong, jij ook goede toevoeging wel.quote:
De zomer is dus voorbij... Het is allemaal niet zo moeilijk. Gelukkig kun je zo richting je rijke vader als je toch nog wat zon wilt pakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat begrijpend lezen nog steeds wat problemen geeft. Als je deze hint nog niet hebt begrepen, kijk even naar buiten vanaf je zolderkamer, daar zie je hoe zomers het eruit ziet.
Edit: wait.. waarom ga ik hier op in![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef hoink581 het volgende:
Als je aankondigt dat je weg gaat, moet je weg blijven. We zaten niet te wachten op een comeback.Zeker niet als dit de klacht is waarmee je het aankondigt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:17 schreef hoink581 het volgende:
Als je aankondigt dat je weg gaat, moet je weg blijven. We zaten niet te wachten op een comeback.Zeker niet als dit de klacht is waarmee je het aankondigt.
Wees blij dat ze weer zijn wedergekeerd. Stelletje chagrijnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:23 schreef Cactus1 het volgende:
Een topic openen om je afscheid aan te kondigen om vervolgens met staart tussen de benen weer terug te keren. Ik word er droevig van
Tevens dit:
[..]
Geef eens argumenten waarom dat een heugelijk feit zou moeten zijn dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef wenfer2 het volgende:
Wees blij dat ze weer zijn wedergekeerd. Stelletje chagrijnen.
Als een buurman een keer op de koffie wil langskomen hoeft hij daar toch ook geen keiharde argumenten voor op te ratelen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geef eens argumenten waarom dat een heugelijk feit zou moeten zijn dan?
Liefde voor de fansquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Wees blij dat ze weer zijn wedergekeerd. Stelletje chagrijnen.
Steekhoudend argument. Je hebt me overtuigdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef wenfer2 het volgende:
Als een buurman een keer op de koffie wil langskomen hoeft hij daar toch ook geen keiharde argumenten voor op te ratelen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahaha cactus was het enoge dat nog ontbrak jn dit topic. Oude tijden herleven. Lang leve klb!
Sowieso mensen die topics maken over het feit dat ze gaan stoppen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:23 schreef Cactus1 het volgende:
Een topic openen om je afscheid aan te kondigen om vervolgens met staart tussen de benen weer terug te keren. Ik word er droevig van
Tevens dit:
[..]
Top idee, ben gek op mannen met stijlquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef Cactus1 het volgende:
Misschien willen ze wel een keer online met je flirten. Heb je ook weer wat aandacht
quote:
Hahaha cactus was het enoge dat nog ontbrak jn dit topic. Oude tijden herleven. Lang leve klb!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |