Welke dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Desondanks een sterk album. Staan een paar prachtige nummers op.
De bonustracks bijna binnen. Ben benieuwd.
twitter:about_Editors twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 11:55:47*News// Tour 2013: @editorsofficial live at Sportpaleis in Antwerp (BEL) on November 2nd. Pre-sale starts July 9th. General sales July 11th. reageer retweet
Welke dan? Ik kan ze niet vinden!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:47 schreef Piles het volgende:
Ik heb het album nu een week op in de auto, en staan echt een paar goeie nummers op
Best te doen in de auto, maar ben toch benieuwd hoe dat zich gaat vertalen naar een concert. Berlin was een valse start wat dat betreft...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:47 schreef Piles het volgende:
Ik heb het album nu een week op in de auto, en staan echt een paar goeie nummers op
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:52 schreef JochemP het volgende:
Is eigenlijk al bekend wie er in het voorprogramma staan in de Gashouder?
Vandaag bekend gemaakt.quote:Night Engine vormt het voorprogramma van de uitverkochte Editors show as. maandag in Gashouder.
Het Londense viertal Night Engine werd gevormd begin 2012, maar werd door The Guardian al getipt als een van de ‘Ones To Watch In 2013’. En dat zonder platencontract en met nauwelijks liveshows op hun naam. Na een intensieve periode van repetities en shows op diverse festivals in de UK is de band nu klaar om hun door Bowie beïnvloede art pop los te laten op de rest van Europa. Verwacht met synths geladen gitaarpop met strakke funk ritmes.
Als je toevallig nog een foto sessie of interviewtje met ze doet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Spotify linkje. The Weight Of Your Love, an album by Editors on Spotify.
Zie ze maandag, zal het eens zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je toevallig nog een foto sessie of interviewtje met ze doet.
Maak hem even duidelijk dat hij de "Werchter versie" van Nothing eens moet uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |