Nee maar ze zit wel in het eerste team en verwacht dat al die tacs voor ons ook werken. wij hebben minder dps, dus council moet aangepast worden daardoor. Pug stelde dat voor zegt ze "Yeah listen to the pug." op een rot manier, dus ik zeg er wat van in guildchat, dat ik dat niet netjes vond naar een hele sympathieke pug, gaat ze tekeer dat ik dat in een whisper moet doen. Dus zijn mag de pug wel publiekelijk aanspreken maar ik niet haar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Is het de RL? Zoniet, mot ze dr bek houwe!!
Ah ja, van die mensen.. Jammer als je daarmee moet raiden, zo kom je ook niet vooruit natuurlijk..quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee maar ze zit wel in het eerste team en verwacht dat al die tacs voor ons ook werken. wij hebben minder dps, dus council moet aangepast worden daardoor. Pug stelde dat voor zegt ze "Yeah listen to the pug." op een rot manier, dus ik zeg er wat van in guildchat, dat ik dat niet netjes vond naar een hele sympathieke pug, gaat ze tekeer dat ik dat in een whisper moet doen. Dus zijn mag de pug wel publiekelijk aanspreken maar ik niet haar.
Goblin en orc zijn toch beiden hordequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het goede gedaan.
Eindelijk naar de juiste kant van WoW gekomen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Goblin en orc zijn toch beiden horde
Grappig btw, ik ben zojuist van orc naar goblin gegaan
Ghehe lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Messina het volgende:
[..]Gelukkig heb je het goede gedaan.Eindelijk naar de juiste kant van WoW gekomen Goblin en orc zijn toch beiden horde Grappig btw, ik ben zojuist van orc naar goblin gegaan
Meisjequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ghehe lol![]()
Maar jij was een meisje he, dan is het helemaal te snappen!
Ik heb geen Undeads. Ik vind gear er altijd zo triest uitzien als een undead het aan heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:54 schreef KataStrofe het volgende:
Hahaha, you're welcome![]()
Ik heb ook best verschillende races op zich:
Shammy (90) - Orc (dus eerst Goblin)
Priest (90) - Tauren
Death Knight (90) - Undead
Drood (90) - Nelf
Warrior (90) - Draenei
Lock (87) - Troll
Pally (87) - Tauren
Nog een Belf hunter en een Troll Monk van in de 50 ergens en op andere servers nog een verdwaalde Gnome DK en Dwarf DK van 85..![]()
nou je t zegt, wordt wel tijd om een nieuwe Gob te gaan levelen dan
14K is niet niks! Nicequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef KataStrofe het volgende:
Was ik ook best trots op! En gehaald voor de exp nerf in Pandaland!![]()
Maar ach, zo te zien loop je al aardig wat achievepuntjes voor op me![]()
http://eu.battle.net/wow/(...)/bijgoochem/advanced
Ik heb drie priests. Een 90 horde, een 90 alliance en één in leveling om te twinken op level 70 (voor arena).quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef lifeblind het volgende:
DafuqWaarom zoveel paladins? (Of sowieso meerdere keren dezelfde class zo hoog geleveld
)
Ik heb gewoon van alle classes 1 character, waarvan mn pally, shammy, en priest op 90 zitten, de rest is 87+
van alle chars die ik heb gelvled vind ik pally het leukste.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef lifeblind het volgende:
DafuqWaarom zoveel paladins? (Of sowieso meerdere keren dezelfde class zo hoog geleveld
)
Ik heb gewoon van alle classes 1 character, waarvan mn pally, shammy, en priest op 90 zitten, de rest is 87+
Naja, ik ben 't met je eens dat paladin de leukste class isquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef kovenant het volgende:
[..]
van alle chars die ik heb gelvled vind ik pally het leukste.
ermee gehealed in raids , ermee getankt in raids en ermee gedpsed in raids over de jaren.
en zelfs mee pvped
altijd leukste char gebleven.
en de reden waarom ik meerdere chars van bijna zelfde lvl heb is puur omdat ik op 3 verschillende realms heb gespeeld in de jaren.
ene real sterft half uit, en toen was er ngo geen realm transfer dus maar nieuwe maken
en later andere pally gemaakt op ander realm omdat daar ook vrienden speelden
vroeger was paladin super om te healen als support healer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, ik ben 't met je eens dat paladin de leukste class isMoet wel bekennen dat ik healen op een paladin niks vind, in dat geval vind ik discipline priest het leukste om mee te healen, maar prot en retri paladin is
Mwah, qua dps is hij wel redelijk leuk qua variatie. Maar als tank toch vrij simpel en saai, dan heb ik toch liever een DK of een Monk bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, ik ben 't met je eens dat paladin de leukste class isMoet wel bekennen dat ik healen op een paladin niks vind, in dat geval vind ik discipline priest het leukste om mee te healen, maar prot en retri paladin is
Monk vind ik persoonlijk niks aan om mee te tanken, zelfde met DK eigenlijk. Druid vind ik eigenlijk ook niks aan. Ik heb 't idee dat ik als Paladin net ff wat meer utility tot m'n beschikking heb om voornamelijk fights met een hoop packs aan adds goed te kunnen tanken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, qua dps is hij wel redelijk leuk qua variatie. Maar als tank toch vrij simpel en saai, dan heb ik toch liever een DK of een Monk bijvoorbeeld.
Komt allemaal op het zelfde neer, paladin is veruit de makkelijkste tank.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Monk vind ik persoonlijk niks aan om mee te tanken, zelfde met DK eigenlijk. Druid vind ik eigenlijk ook niks aan. Ik heb 't idee dat ik als Paladin net ff wat meer utility tot m'n beschikking heb om voornamelijk fights met een hoop packs aan adds goed te kunnen tanken.
Ja, dat waren we. Maar mijn GM wilde naar arathor verhuizen omdat ze dreanor geen leuke server vonden. Teveel elitist mensen, login queue tijdens raiduren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Was jij niet net naar Draenor gegaan? Of ben ik in de war met iemand anders hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |