SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=enxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Maar als ik reageer is het ook niet goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weet meestal wanneer je moet stoppenStef roept gewoon domme dingen en als dat niet meer werkt wordt hij persoonlijk.
Weet ik toch dushiquote:
Eens kijken of ik die nog ergens online kan vindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
Tomb Raider schijnt wel heel vet te zijn..
Nick ga BioShock 1 en 2 nou eens spelen
south park belde, ze willen hun grap terugquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En hebben jullie nu het zand uit jullie kutjes Rossdale en Teun?
Oh zit jullie tampon dan recht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
south park belde, ze willen hun grap terug
Het is dat je in het echte leven wel een ok gozer bent, maar achter een keyboard ben je echt een gigantische klapjostiquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En hebben jullie nu het zand uit jullie kutjes Rossdale en Teun?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Over 20 dagen ofzo,
Gisteren na de xbox presentatie begon er weer een teller op 20 dagen.
Ik moet toch ook kunnen lachen als ik achter de PC moet werken de hele dagquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is dat je in het echte leven wel een ok gozer bent, maar achter een keyboard ben je echt een gigantische klapjosti
En als ie erop gaat zitten is ie kapotquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is dat je in het echte leven wel een ok gozer bent, maar achter een keyboard ben je echt een gigantische klapjosti
Wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wollah heeft jullie nu het sand uit jully kutjens Rossdale en Teun?
Betwijfel of ik dat allemaal wel live ga bekijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
Dan word het eigenlijk pas interessant
Denk dat als jij op een keyboard gaat zitten het ook stuk is anders zijn ze niet voor gemaakt namelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als ie erop gaat zitten is ie kapot
Dat vind ik eigenlijk nog best weinigquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Betwijfel of ik dat allemaal wel live ga bekijken Maar goed, na de E3 is het wel duidelijk wat de keuze gaat worden.
Zit nu nog op 60/40 voor de X1 en dat is eigenlijk alleen maar omdat ik nu voornamelijk de xbox360 gebruik
Mijn vriendin is helemaal GoW gek! ikzelf vind het beetje saai worden. Beetje button bashen zoals vroeger bij Mortal Kombatquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PS4 koop ik wel als er een nieuwe God of War komt
Gewoon downloaden/kijken op Youtube wanneer het uitkomtquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Betwijfel of ik dat allemaal wel live ga bekijkenMaar goed, na de E3 is het wel duidelijk wat de keuze gaat worden.
Zit nu nog op 60/40 voor de X1 en dat is eigenlijk alleen maar omdat ik nu voornamelijk de xbox360 gebruik![]()
vanochtend al gepost ouwe lulquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/that-xb(...)saster-huh-509192266
Mooi stukje proza, wat precies de persconferentie van gisteren beschrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |