ik weet toch niet waar ik me moet inschrijven johquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Betaald nog aardig? Gewoon nu inschrijven en in september beginnen joh! Anders moet je nog langer wachten
Weet je al wel welke richting je ongeveer opwilt?
tssss,quote:
Hogere Hotelschool? Iets met maatschapplijk werk ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet toch niet waar ik me moet inschrijven joh
En richting? mensen helpen ofzo.
Gestopt met school, geen idee wat ik nu zou moeten doen qua opleiding... denk dat ik maar moet gaan werken ofzo...quote:
Het liefste dan ook nog met kinderen. Hotel lijkt me ook wel leuk, maar moet je eco of wis voor hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Hogere Hotelschool? Iets met maatschapplijk werk ofzo?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu kan ik zeggen dat ik deze TT speciaal aan Etsu is gewijd.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gestopt met school, geen idee wat ik nu zou moeten doen qua opleiding... denk dat ik maar moet gaan werken ofzo...
En totaal geen contact meer met een klasgenootje waar ik het super goed mee kon vinden toen.
Natuur en Techniek (NT) Ja, met Tweede moderne vreemde taalquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Het liefste dan ook nog met kinderen. Hotel lijkt me ook wel leuk, maar moet je eco of wis voor hebben.
Ik ben gestopt in het 3e jaar, en dat was vorig jaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]ik voel je. Wanneer ben je gestopt? Welk jaar zat je?
maar ik heb geen eco of M&O gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Natuur en Techniek (NT) Ja, met Tweede moderne vreemde taal
Natuur en Gezondheid (NG) Ja, met Tweede moderne vreemde taal
Economie en Maatschappij (EM) Ja, met Tweede moderne vreemde taal
Cultuur en Maatschappij (CM) Ja, met Economie of Management&Organisatie
Nee hoor? Wiskunde igg niet als je CM hebt gedaan.
ik tel voor dubbel, dus je moet je dubbel goed voelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik voel mij goed want ik heb een goede daad verricht ik heb iemand heel erg blij gemaakt.
Heb je wel werk? Want ik moest dat echt per se hebben van mn ouders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben gestopt in het 3e jaar, en dat was vorig jaar.
Ik zit nu alweer een tijdje thuis omdat ik niet weet wat ik moet.
Je bent niet mislukt je bent toch mijn vriendinnetjequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik heb geen eco of M&O gehad.
ik ben mislukt oke
Ik zit al bij een studiebegeleider en heb zo'n uitgebreide test gedaan maar ik weet het nog steeds niet. En die vrouw wil mij op een opleiding dumpen die ik helemaal niet leuk vind, maar zij vindt dat dat super goed bij mij pastquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
Of ga zo'n studiekeuze traject volgen Supersof dan zit je igg nog op school? Je kan toch niet zomaar na de HAVO besluiten om te gaan werken da's zonde
Bèta ftwquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik heb geen eco of M&O gehad.
ik ben mislukt oke
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik tel voor dubbel, dus je moet je dubbel goed voelen.
Welke opleiding is da?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit al bij een studiebegeleider en heb zo'n uitgebreide test gedaan maar ik weet het nog steeds niet. En die vrouw wil mij op een opleiding dumpen die ik helemaal niet leuk vind, maar zij vindt dat dat super goed bij mij past
Ja maar ik weet niet zeker of ik dat wil. En ik kan geen economie of M&Oquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Je bent niet mislukt je bent toch mijn vriendinnetje![]()
Als je echt zeker weet dat je dat wil doe je toch een jaar M&O of economie op de VAVO?
quote:
Communication and multimedia design ofzoquote:
Nee, ik heb geen werk. Ik moest eigenlijk wel op zoek van m'n moeder maar ik ben nog niet bezig geweest ermeequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je wel werk? Want ik moest dat echt per se hebben van mn ouders.
En wat deed je? Ik heb drie maanden journalistiek gedaan![]()
Hoezo niet? M&O is gewoon beetje rekenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet zeker of ik dat wil. En ik kan geen economie of M&O
Nou doen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Communication and multimedia design ofzo
Niet spotten met mijn lievelingsvak Etsu anders word nodig heel erg boos.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? M&O is gewoon beetje rekenen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen werk. Ik moest eigenlijk wel op zoek van m'n moeder maar ik ben nog niet bezig geweest ermee.
Ik heb zelf ook M&O gehad. Het is wel veel rekenwerk, maar veel komt er niet bij kijken hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet spotten met mijn lievelingsvak Etsu anders word nodig heel erg boos.
Ik kan absoluut niet rekenenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? M&O is gewoon beetje rekenen.
http://www.han.nl/opleidi(...)ultimedia-design/vt/quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet rekenenik zeg alle cijfers verkeerd om en dat soort dingen.
3 en 3 = 9.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet rekenenik zeg alle cijfers verkeerd om en dat soort dingen.
Nee manquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou doen!
http://www.han.nl/opleidi(...)ultimedia-design/vt/
Gewoon papiertje en afstrepen tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als je een app kan downloaden voor je fysiotherapie, zodat je kan controleren wat je huiswerkoefeningen zijn, en kan afvinken wat je gedaan hebt.
Zouden jullie dat handig vinden?
Ik vind niks leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef nodig het volgende:
Supersof hier heb je een lijst waar volgens mij de meest HBO opleidingen instaan. Wat je moet doen is de opleidingen die je leuk lijken in een word documentje plakken en langzaam ga je de minst leuke wegstrepen tot je de gelukkige overhoud, werkt echt![]()
http://www.carrieretijger.nl/opleiding
Je hebt het CM pretpakket gedaan op de HAVO dus?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee mandat is echt NIKS voor mij. En je moet wiskunde hebben gedaan of een test doen.
zoiets jaquote:
jij hebt toch ook je eigen pretpakket gekozen met vakken die je goed kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt het CM pretpakket gedaan op de HAVO dus?
Best handig jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als je een app kan downloaden voor je fysiotherapie, zodat je kan controleren wat je huiswerkoefeningen zijn, en kan afvinken wat je gedaan hebt.
Zouden jullie dat handig vinden?
Klopt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jij hebt toch ook je eigen pretpakket gekozen met vakken die je goed kan.
Als ik wiskunde had gehad dan zat ik nu nog op school hoor. Ik weet het zekerquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef Etsu het volgende:
Best jammer dat jou niet eerder is gezegd dat wiskunde zorgt dat je veel opleidingen kan doen.
moet je ook rekenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt!
Ik weet wat jij moet gaan doen!
Padamadamdam de PABO!
Nee ik wil geen les gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt!
Ik weet wat jij moet gaan doen!
Padamadamdam de PABO!
Waarom niet? Allemaal kinders om je heen en dan een verhaaltje voorlezen in de kring, tof toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik wil geen les geven
ja ik ben echt kieskeurig hoor
Nah ik weet niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom niet? Allemaal kinders om je heen en dan een verhaaltje voorlezen in de kring, tof toch?
Kan allemaal apart! Word gesynchroniseerd met je eigen fysio, je krijgt inlogcode enzo..quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Best handig jaalleen zijn er niet voor iedereen andere oefeningen enzo?
Oh, dan is het wel een goed ideequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan allemaal apart! Word gesynchroniseerd met je eigen fysio, je krijgt inlogcode enzo..
Dan doe je een propedeuse jaar van de HBO en daarna kan je naar de uni.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef supersof het volgende:
Hoe kom je zsm op de uni als je je havo diploma hebt?
Je P halenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef supersof het volgende:
Hoe kom je zsm op de uni als je je havo diploma hebt?
Propodeuse is maximaal 2 jaar, moet alle 60 punten behalen.. Studie hoeft totaal niet aan te sluiten op uni.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan doe je een propedeuse jaar van de HBO en daarna kan je naar de uni.
Propedeuse jaar is gewoon het eerste jaar. Moet je wel zoveel punten halen in dat jaar. Studie moet volgens mij ook een beetje aansluiten op wat je gaat doen op de uni.
Deze man heeft gelijk, studie hoeft niet aan te sluiten. Maar volgens mij doet propedeuse meestal 1 jaar toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Propodeuse is maximaal 2 jaar, moet alle 60 punten behalen.. Studie hoeft totaal niet aan te sluiten op uni.
Ja kan op vavo. Ik wil toch niet naar mijn middelbare school terugquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
2 jaar VWO hea.
Van havo 5 naar vwo 5 en daarna 6.
Of je wil 2 jaar vwo in 1 jaar gaan doen
Leuk tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan op vavo. Ik wil toch niet naar mijn middelbare school terug
Dan kan ik bij mijn broertje in de klas komen, omg
Propodeuse mag je in 2 jaar halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze man heeft gelijk, studie hoeft niet aan te sluiten. Maar volgens mij doet propedeuse meestal 1 jaar toch?
Nee.quote:
Dat is nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
Als ik naar die profielen kijk op die site en kijk naar de vakken dan heb ik wel weer zin in school
Ben bezig met een mailtjequote:
http://www.rijnijssel.nl/VAVO/vwo/Vakkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef Etsu het volgende:
Gewoon doen, sof.Heb je al enig idee welk vakkenpakket?
Nee, een mailtje met vragen van mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Hooo huuuu waar ga je je nu voor inschrijven dan? Dit is wel heel erg spontaan
Dat moet. Je moet op vwo 8 vakken hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.rijnijssel.nl/VAVO/vwo/Vakken
Ik denk dan gewoon C&M met Frans, Duits, eco of maw. en die andere vakken die er standaard bij zitten.
Zou je per se een keuzevak moeten hebben, of zou dat optioneel zijn?
Hoezo niet voor je P gaan? Die kan je toch in 1 jaar halen? Is dan snellerquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.rijnijssel.nl/VAVO/vwo/Vakken
Ik denk dan gewoon C&M met Frans, Duits, eco of maw. en die andere vakken die er standaard bij zitten.
Zou je per se een keuzevak moeten hebben, of zou dat optioneel zijn?
P halen van welke opleiding? Dan ga ik liever een of twee jaar vwo doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo niet voor je P gaan? Die kan je toch in 1 jaar halen? Is dan sneller![]()
VWO wil je in 2 jaar gaan doen?
VWO voorbereidt je beter op WO dan via HBO-P.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo niet voor je P gaan? Die kan je toch in 1 jaar halen? Is dan sneller![]()
VWO wil je in 2 jaar gaan doen?
Hmm oke, dan kies ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat moet. Je moet op vwo 8 vakken hebben.
heb je wiskunde gehad op havo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke, dan kies ik
Nederlands
Engels
Frans
Maatschappijleer
ANW
Rekenen
Geschiedenis
Wiskunde C of A of B
Maatschappijwet.
Economie
Duits
Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je wiskunde gehad op havo?
en economie?
op havo had ik ook geen maw en toen gehaald op vwo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Needaarom denk ik dat dat ook niet kan eigenlijk.
huilen
Hoe bedoel je iets met informatica?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
op havo had ik ook geen maw en toen gehaald op vwo.
misschien iets met informatica? hoef je geen CE te doen.
en wiskunde C gewoon. liefst A.
Hoi!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef Sebesse het volgende:
-Stribbelt iets tegen-
Hooi, ik ben Nynke!
oh laat maar, zie dat die school geen informatica aanbiedt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je iets met informatica?
Ik weet niet verschillen tussen wiskunde's
tototototo zou ik vwo gaan doen op vavo?quote:
Well, that escalated quicklyquote:
sofsofsof, ja doe danquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
tototototo zou ik vwo gaan doen op vavo?
In plaats van welk vak zou ik dan tekenen moeten kiezen volgens jou?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh laat maar, zie dat die school geen informatica aanbiedt.
tekenen?
wis B is de moeilijkste, dan komt A, dan komt C.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als keuzevakquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
In plaats van welk vak zou ik dan tekenen moeten kiezen volgens jou?
Dus C de makkelijkstedan doe ik C
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:15 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Mijn ogen, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm ohjaa, misschien moet ik dan maar A gaan doen. Goede tip.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
als keuzevakipv economie.
houd er rekening mee dat veel studies A eisen.
op vwo is dat best lastig hoor, als je geen havo eco hebt gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ohjaa, misschien moet ik dan maar A gaan doen. Goede tip.
En hoezo ipv economie? Want eco kan ook wel makkelijk zijn toch.
Eco makkelijk? Pff, ik vond dat echt een vreselijk rotvak in 4 havo en heb het de 2e keer dan ook laten vallen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ohjaa, misschien moet ik dan maar A gaan doen. Goede tip.
En hoezo ipv economie? Want eco kan ook wel makkelijk zijn toch.
gezorgd*quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef nodig het volgende:
Ik heb gewoon supersof gemotiveerd om een weer naar school te gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb voor een beter Nederland gezorgt
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
op vwo is dat best lastig hoor, als je geen havo eco hebt gehad.
Oh ik bedoelde dat het handig kan zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eco makkelijk? Pff, ik vond dat echt een vreselijk rotvak in 4 havo en heb het de 2e keer dan ook laten vallen.
Tuurlijk is het handig, afhankelijk van je studiequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Oh ik bedoelde dat het handig kan zijn.
Maar ja misschien dan gaan eco voor mij
Ja een beetje welquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef nodig het volgende:
Ik heb gewoon supersof gemotiveerd om een weer naar school te gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb voor een beter Nederland gezorgt
Dan zou ik voor A gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Sebesse het volgende:
Ik ga ook na deze examens nog even een wiskundecertificaat halen.
Welke raden jullie aan, A öder B? Ik ben erg onwetendheid: ik liet het vallen zodra ik het kon laten vallen.
Ik weet alleen nog dat kansberekeningen me nog aardig afgingen, de rest waren serieuze drietjes.
Oh god, dit klinkt als mijzelfquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Sebesse het volgende:
Ik ga ook na deze examens nog even een wiskundecertificaat halen.
Welke raden jullie aan, A öder B? Ik ben erg onwetendheid: ik liet het vallen zodra ik het kon laten vallen.
Ik weet alleen nog dat kansberekeningen me nog aardig afgingen, de rest waren serieuze drietjes.
Toto heeft een 5,3 gemiddeld voor alle CE's. Hoe groot is de kans dat hij dan nog slaagt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh god, dit klinkt als mijzelf
Alleen weet ik niet wat kansberekeningen zijn en jij wel
OMGquote:
Lotgenote!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh god, dit klinkt als mijzelf
Alleen weet ik niet wat kansberekeningen zijn en jij wel
0,0%quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toto heeft een 5,3 gemiddeld voor alle CE's. Hoe groot is de kans dat hij dan nog slaagt?![]()
5,3 is verzonnen hoor
Oh, ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toto heeft een 5,3 gemiddeld voor alle CE's. Hoe groot is de kans dat hij dan nog slaagt?![]()
5,3 is verzonnen hoor
Natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:20 schreef nodig het volgende:
[..]
OMG![]()
Denk je later wel aan mij dan dat ik ervoor gezorgd heb dat jij dan zo'n studie hebt gedaan
Nee. Alle CE's gemiddeld 5.5 of hoger om te slagen. Ongeacht of je nou een 10 of een 6 voor je SE's staatquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ja.
wel groot toch. als je SE's goed zijn.
Wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee. Alle CE's gemiddeld 5.5 of hoger om te slagen. Ongeacht of je nou een 10 of een 6 voor je SE's staat
Nee te lui om vwo te gaan doen en havo gemakkelijk gehaald en CM gekozen want ik kan geen wiskundequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:20 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Lotgenote!![]()
Ook van het atheneum naar 't havo om de wiskunde te ontwijken?
Nogmaals:
![]()
Dit. Ben. Ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee te lui om vwo te gaan doen en CM gekozen want ik kan geen wiskunde
Ik heb ook C&M. Heb je dan ook meteen heel puur toevallig Frysk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee te lui om vwo te gaan doen en havo gemakkelijk gehaald en CM gekozen want ik kan geen wiskunde
huhquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee. Alle CE's gemiddeld 5.5 of hoger om te slagen. Ongeacht of je nou een 10 of een 6 voor je SE's staat
Ik kan voor al m'n SE's een 9 staan. Maar als ik voor m'n eindexamens (CE's) gemiddeld 5.4 haal, zak ik.quote:
Nee ik heb mijn diploma al. Maar had wel Duits en Frans.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:25 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik heb ook C&M. Heb je dan ook meteen heel puur toevallig Frysk?
veel om te fucken seg :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
Okee fuck dit fuck dat fuck stage fuck mijn stagebegeleider
waarom verveel ik me meer dan de helft van de tijd godverdomme
oh allemaal bij elkaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan voor al m'n SE's een 9 staan. Maar als ik voor m'n eindexamens (CE's) gemiddeld 5.4 haal, zak ik.
he watquote:
Volgens mij begrijp je me nietquote:
Nee ik snap je idd nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet.
We hebben nu examens. Centrale Examens. Daar heb ik er 7 van. Voor DIE 7 moet ik gemiddeld 5.5 halen. De SE's let ik dan even niet op, het gaat nu om de CE's.
quote:
Gggghquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ja dat zeg ik toch, voor alle examens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Ok, ik heb nu dus examens, comprende?
7 vakken.
7 CE's dus. Centrale Examens.
Stel ik haal voor DEZE EXAMENS, DUS NIET DE SCHOOLEXAMENS, de volgende cijfers:
nl: 5.5
eng: 5.5
sp: 5.5
bio: 5.5
gs: 5.5
ak: 5.5
muziek: 5.5
Dan heb ik voor alle CE's gemiddeld 5.5 en dat is het minimale om te slagen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef supersof het volgende:
Je begint dan toch in vwo 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan op vavo volgens mij in een jaar halenquote:
oh. ik heb me vmbo niet afgemaakt dus ik weet dat nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan op vavo volgens mij in een jaar halen
niet afgemaakt? whutquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh. ik heb me vmbo niet afgemaakt dus ik weet dat niet![]()
Als je antwoord krijg laat je het horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!
oke oke ik ga verzenden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je antwoord krijg laat je het horen?Ben benieuwd!
lui as fuckquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
Wiskunde A1 is voor lekkere chicks
Wiskunde A1,2 is voor huisvrouwen
Wiskunde B1 is voor wanna-be nerds
Wiskunde B1,2 is voor behaarde ruige ronkende mannen die nog op hun 32ste thuis wonen
Scholieren.com
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=291972
whehehe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lui as fuck
en middelbare school beviel me niet (ja ik weet het![]()
![]()
)
dus heb ik mijn middelbare niet afgemaakt halfjaartje gewerkt en daarna met mbo begonnen
Wiskunde A1 voor jou dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
Wiskunde A1 is voor lekkere chicks
Wiskunde A1,2 is voor huisvrouwen
Wiskunde B1 is voor wanna-be nerds
Wiskunde B1,2 is voor behaarde ruige ronkende mannen die nog op hun 32ste thuis wonen
Scholieren.com
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=291972
U snapt het mevrouw.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ggggh
Stel je hebt alleen ne, en en frans. Kan je gemiddeld daarvoor op SE wel een 9 staan op Se (ne: 8, en: 9 en frans een 10)
Maar als je op de examens voor én ne, en én fr bijvoorbeeld een 5,4 haal, zak je gewoon. Niet omdat het kernvakken zijn, of omdat je niet zoveel onvoldoendes mag hebben, maar omdat het sámen 5,4 is en daarmee onvoldoende.
Sommige dingen heb ik van jouw wijsheid kunnen leren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik probeer ook iedereen te helpen in EXA.
Doet me goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sommige dingen heb ik van jouw wijsheid kunnen leren.
Taxquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Taexon het volgende:
Middag
Eerste werkdag @ Schiphol zit er ook weer op
Al bijna 11 uur wakker in totaal
nicequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Taexon het volgende:
Middag
Hoiquote:
Hey Sofquote:
Goed, en met tax?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het met Toto?
[..]
Hey Sof
Was echt heel leuk, hele dag rond/in vliegtuigen geweest ditdat
Vliegtuigen lijken me echt leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het met Toto?
[..]
Hey Sof
Was echt heel leuk, hele dag rond/in vliegtuigen geweest ditdat
Mietje, over 5 uren dus bedtijd voor jou!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Taexon het volgende:
Middag
A1 is voor lekkere chicks én huismoeders. Hybride dus?quote:
quote:
Tof, waar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef Sebesse het volgende:
Oh, ik ga trouwens over twee weken voor het eerst op mezelf wonen!
project x party bij jou?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef Sebesse het volgende:
Oh, ik ga trouwens over twee weken voor het eerst op mezelf wonen!
Mooi mooi, prima hoorquote:
Ja is echt wel interessant ook, heel veel ruimtes waarvan ik geeneens wist dat ze er waren in vliegtuigenquote:
Hoorde gistermiddag pas dat ik vandaag al kon beginnen dus had me ritme nog niet aangepast wat ervoor zorgde dat ik niet voor 0:30 ofzo kon slapenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:46 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Mietje, over 5 uren dus bedtijd voor jou!
Ah gossiequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi mooi, prima hoor
Alleen zit nu alweer op tegen het alleen slapen ditdat__
[..]
Ja is echt wel interessant ook, heel veel ruimtes waarvan ik geeneens wist dat ze er waren in vliegtuigen!
[..]
Hoorde gistermiddag pas dat ik vandaag al kon beginnen dus had me ritme nog niet aangepast wat ervoor zorgde dat ik niet voor 0:30 ofzo kon slapen
En naw, rond 22:00-23:00 slapen is best zat
Ja daar zit nogal een verschil in, bedoel je niet Roosendaal?quote:
Groetjes kan niet he in een formele brief...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan woon je straks toch weer een stuk dichterbij mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Arnhem is eigenlijk een kluwe van die vier steen, snap je?
Nee,quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Arnhem is eigenlijk een kluwe van die vier steen, snap je?
tofquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi mooi, prima hoor
Alleen zit nu alweer op tegen het alleen slapen ditdat__
[..]
Ja is echt wel interessant ook, heel veel ruimtes waarvan ik geeneens wist dat ze er waren in vliegtuigen!
[..]
Hoorde gistermiddag pas dat ik vandaag al kon beginnen dus had me ritme nog niet aangepast wat ervoor zorgde dat ik niet voor 0:30 ofzo kon slapen
En naw, rond 22:00-23:00 slapen is best zat
nou enquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Groetjes kan niet he in een formele brief...
Arnhemquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan woon je straks toch weer een stuk dichterbij mij
quote:
Als je het écht wilt uitvinden...quote:Velp is een plaats in de gemeente Rheden in de Nederlandse provincie Gelderland. Het grenst zowel aan de plaatsen Rheden en Rozendaal (gemeente Rozendaal) als aan de stad Arnhem (gemeente Arnhem). Velp telt 17.669 inwoners (2005) en heeft een oppervlakte van ca. 11,01 km². De A12 vormt de scheidingslijn tussen Arnhem en Velp. Andere belangrijke verkeersaders zijn de A348 en de N785. Velp wordt doorkruist door de spoorlijn Arnhem-Zutphen. Ten noorden van deze spoorlijn bevinden zich groene, rustige villawijken terwijl Velp-Zuid wordt gekenmerkt door meer opgaande, eenvoudige bebouwing. Ten noorden van Velp ligt de bekende Emma-Piramide.
In 1812 werd Velp van de gemeente Rheden afgesplitst en samengevoegd met het dorp Rozendaal tot een nieuwe gemeente Velp. In 1818 werd dit evenwel alweer ongedaan gemaakt en werd Velp terug opgenomen in de gemeente Rheden. Rozendaal ging verder als zelfstandige gemeente en heeft die status tot in de huidige tijd weten te handhaven.
Heb zelf ook maar 1x gevlogen en dat was gewoon een klein vliegtuigje, niet een airbus 330quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
tof![]()
ik ben nog nooit op een vliegveld laat staan een vliegtuig geweest
ohquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:54 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Als je het écht wilt uitvinden...
Ik kan wel Nederlands, maar ik vind Met vriendelijke groeten ZO afstandelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat leer je dan nog wel met Nederlands.
Hoogachtend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan wel Nederlands, maar ik vind Met vriendelijke groeten ZO afstandelijk
tofquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb zelf ook maar 1x gevlogen en dat was gewoon een klein vliegtuigje, niet een airbus 330
En airbus 330 is aardig groot
3 keukens en er zit zelfs een slaapcabine in etc![]()
Ook natuurlijk nog even de cockpit ingeweest
Das al vaker dan ik dus, Arnhem lijkt me wel tof though. Maar Fryslân is ook wel ok natuurlijkquote:
hoe bedoel je?quote:
Dan kom ik ook, lekker dichtbijquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]![]()
Zal huisbaas niet leuk vinden, gok ik! Alhoewel, misschien voor mijn achttiende verjaardag?
JA HEEL LEUKquote:
Centraalquote:
Ik vond vliegen inderdaad toen ook tof en best spannend, maar gecontroleerd worden (iris scan / Xray) moet ik nu elke dag dus is niet spannend meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
tofik wil een keer vliegen. Lijkt me echt spannend met die douane enzo.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das al vaker dan ik dus, Arnhem lijkt me wel tof though. Maar Fryslân is ook wel ok natuurlijk
Meeting bij jouw nieuwe woonplek?
Meetingsmeetingsmeetings! Ja, klinkt leuk! Maar pas als mijn huis toonbaar is! (Kamer, kuch kuch)quote:
Ja, ik kom sowieso wel even langswippen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Meetingsmeetingsmeetings! Ja, klinkt leuk! Maar pas als mijn huis toonbaar is! (Kamer, kuch kuch)
Dat heeft niks met Nederlands kunnen te maken, maar met brieven schrijven en het verschil tussen formeel en informeelquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan wel Nederlands, maar ik vind Met vriendelijke groeten ZO afstandelijk
Vertel jij me ook meerrrr! Ik krijg waarschijnlijk een huis in hartje centrum Velp!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
JA HEEL LEUK![]()
vraag maar aan ara en va. die komen vanavond wel.
alsik iemand wel ken doe ik:quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Nederlands kunnen te maken, maar met brieven schrijven en het verschil tussen formeel en informeel.
Hoogachtend is trouwens pas afstandelijk. Met vriendelijke groet doe ik altijd wanneer ik iemand niet persoonlijk ken, anders groetjes
.
Ik vraag meteen mijn vriend om me te bodyguard-en!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik kom sowieso wel even langswippen hoor
Oké grapje natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
alsik iemand wel ken doe ik:
GROETJESSSSSS HAHAHAHIHIHIII
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:58 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik vraag meteen mijn vriend om me te bodyguard-en!
Hij is toch ouderrr![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij in het echt ook zo'n errrrr?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:58 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik vraag meteen mijn vriend om me te bodyguard-en!
Hij is toch ouderrr![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je wel eens een foto van mij gezien?! Ik ben een monster van 100 kilo met drie tentakels uit mijn neus. Ik ben niets voor niets Fok!er!quote:
Oh ik ken niet alle buurten ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Vertel jij me ook meerrrr! Ik krijg waarschijnlijk een huis in hartje centrum Velp!
Oh mijn, I'M OUTTA HEREquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Heb je wel eens een foto van mij gezien?! Ik ben een monster van 100 kilo met drie tentakels uit mijn neus. Ik ben niets voor niets Fok!er!
Volgens sommige mensen heb ik die welquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb jij in het echt ook zo'n errrrr?
Ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb jij in het echt ook zo'n errrrr?
Helaas zit er een R in mijn naam.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen heb ik die wel
quote:
Had ik allang gezien maffe Fries!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:01 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wel altijd die eeuwige-smiley!
![]()
Ik heb een fobo, mafkees! Aanschouw de tentakels!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:02 schreef Etsu het volgende:
sebesse, laat ik wel waarschuwen: toto is mine.
okidokiquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:02 schreef Taexon het volgende:
TC -> jngsc ?
Verveling
En kan nog niet douchen want die is in beslag genomen!
En ik al deze moeite doen. Ik kan je trouwens wel aan met mijn drie tentakels.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:02 schreef Etsu het volgende:
sebesse, laat ik wel waarschuwen: toto is mine.
had je gewild. ik heb er 10 en zitten allemaal om toto gewikkeld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Sebesse het volgende:
[..]
En ik al deze moeite doen. Ik kan je trouwens wel aan met mijn drie tentakels.
Van Hall - Larenstein, en dan tuinarchitectuur!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef nodig het volgende:
Sebesse waar ga jij naar school en wat ga je doen?
Oeh hovenier in opleidingquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:05 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Van Hall - Larenstein, en dan tuinarchitectuur!
Ach, dat geeft toch niks? Ik was gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen heb ik die wel
Ook voor jou: wat maakt het uit? Jij doet het niet met opzet ofzo...quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:00 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar niet bij keuze, ik kan geen harde -rr, maken. Pest me niet! Ben vroeger naar een speciale spreekschool geweest toen ik nog een schattig klein huppeltje was.
Lekker hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Etsu het volgende:
ik praat surinaams, dus die -rr is niets vergeleken met dat.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
had je gewild. ik heb er 10 en zitten allemaal om toto gewikkeld.
JAAAHAHHAquote:
Beide.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of moet ik me meer dit voorstellen?
[ afbeelding ]
davy jones omygodquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of moet ik me meer dit voorstellen?
[ afbeelding ]
Leuk TV programma hequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:23 schreef nodig het volgende:
Het programma ''Ik heb het nog nooit gedaan''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Remi is Frans noh? Frans is makkelijk, je moet gewoon oefenenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
HoiLekker topic vandaag, eerste afbeelding die ik zie is er een met tentakels
Wil je dat doen dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
Ik heb er helemaal niet aan gedacht dat je een 7,5 moet staan op havo om naar vwo te gaanFijn.
Jaquote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zeg ik altijd jahad helemaal geen zin om te werken
Weet ik niet. Volgens mij vwo 6 dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kom je dan volgend jaar in vwo 5 terecht?
ik val in voor een zieke van 6 tot 8 maar had zin om lui te doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik moet voor een collega, maar hij had wel een goede reden dus ja.
Succes in ieder gevalquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet. Volgens mij vwo 6 dan.
Je kan ook na hbo naar universiteit, of wil je gewoon per se vwo doen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:36 schreef supersof het volgende:
Of je hebt een havo-diploma met goede resultaten (gemiddeld 7 of hoger), je wilt doorstuderen in hetzelfde profiel en je hebt Duits of Frans op de havo gevolgd;Waarom heb ik niet geleerd en betere cijfers gehaald
Ik van 6 tot 9, maar een collega van mij wou graag nog even tijd doorbrengen met zijn familie die morgen ochtend terugvliegen naar waar ze vandaan komen. Wat ben ik toch ook een goed mens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik val in voor een zieke van 6 tot 8 maar had zin om lui te doen
Iedereen tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja klopt
Wie is van de JNG FOK!ker nog maagd dan?
Ik weet niet van welke studie dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je kan ook na hbo naar universiteit, of wil je gewoon per se vwo doen?
Nergensquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja klopt
Vriendin van me volgde een best wel boeiende studie, waarin ze dus veel met talen en politiek te maken had. Kan wel ff voor je vragen welke dat was als dat je interessant lijkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nergensalleen taal, maar wil geen lerares worden.
Ja doequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vriendin van me volgde een best wel boeiende studie, waarin ze dus veel met talen en politiek te maken had. Kan wel ff voor je vragen welke dat was als dat je interessant lijkt.
Tolk in Duitsland, of Frankrijk (bv in een museum ofzo, want niemand kan daar Engels of Nederlandsquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nergensalleen taal, maar wil geen lerares worden.
Ik spreek haar vanavond na mijn werk denk ik wel, maar dat wordt pas 9 uur/half 10. Ik DM je dan wel ff.quote:
Nja tolk is wel oke, maar ik kan een taal nou ook weer niet ZO goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Tolk in Duitsland, of Frankrijk (bv in een museum ofzo, want niemand kan daar Engels of Nederlands)
Of je gaat artikelen, of columns schrijven (als je interesse ook in het Nederlands ligt)
oke doe. niet vergeten he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik spreek haar vanavond na mijn werk denk ik wel, maar dat wordt pas 9 uur/half 10. Ik DM je dan wel ff.
osuchiquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja klopt
Oh en dat was niet echt iets?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja tolk is wel oke, maar ik kan een taal nou ook weer niet ZO goed.
En journalistiek heb ik al drie maanden gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |