ik weet toch niet waar ik me moet inschrijven johquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Betaald nog aardig? Gewoon nu inschrijven en in september beginnen joh! Anders moet je nog langer wachten
Weet je al wel welke richting je ongeveer opwilt?
tssss,quote:
Hogere Hotelschool? Iets met maatschapplijk werk ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet toch niet waar ik me moet inschrijven joh
En richting? mensen helpen ofzo.
Gestopt met school, geen idee wat ik nu zou moeten doen qua opleiding... denk dat ik maar moet gaan werken ofzo...quote:
Het liefste dan ook nog met kinderen. Hotel lijkt me ook wel leuk, maar moet je eco of wis voor hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Hogere Hotelschool? Iets met maatschapplijk werk ofzo?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu kan ik zeggen dat ik deze TT speciaal aan Etsu is gewijd.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gestopt met school, geen idee wat ik nu zou moeten doen qua opleiding... denk dat ik maar moet gaan werken ofzo...
En totaal geen contact meer met een klasgenootje waar ik het super goed mee kon vinden toen.
Natuur en Techniek (NT) Ja, met Tweede moderne vreemde taalquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Het liefste dan ook nog met kinderen. Hotel lijkt me ook wel leuk, maar moet je eco of wis voor hebben.
Ik ben gestopt in het 3e jaar, en dat was vorig jaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]ik voel je. Wanneer ben je gestopt? Welk jaar zat je?
maar ik heb geen eco of M&O gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Natuur en Techniek (NT) Ja, met Tweede moderne vreemde taal
Natuur en Gezondheid (NG) Ja, met Tweede moderne vreemde taal
Economie en Maatschappij (EM) Ja, met Tweede moderne vreemde taal
Cultuur en Maatschappij (CM) Ja, met Economie of Management&Organisatie
Nee hoor? Wiskunde igg niet als je CM hebt gedaan.
ik tel voor dubbel, dus je moet je dubbel goed voelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik voel mij goed want ik heb een goede daad verricht ik heb iemand heel erg blij gemaakt.
Heb je wel werk? Want ik moest dat echt per se hebben van mn ouders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben gestopt in het 3e jaar, en dat was vorig jaar.
Ik zit nu alweer een tijdje thuis omdat ik niet weet wat ik moet.
Je bent niet mislukt je bent toch mijn vriendinnetjequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik heb geen eco of M&O gehad.
ik ben mislukt oke
Ik zit al bij een studiebegeleider en heb zo'n uitgebreide test gedaan maar ik weet het nog steeds niet. En die vrouw wil mij op een opleiding dumpen die ik helemaal niet leuk vind, maar zij vindt dat dat super goed bij mij pastquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
Of ga zo'n studiekeuze traject volgen Supersof dan zit je igg nog op school? Je kan toch niet zomaar na de HAVO besluiten om te gaan werken da's zonde
Bèta ftwquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik heb geen eco of M&O gehad.
ik ben mislukt oke
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik tel voor dubbel, dus je moet je dubbel goed voelen.
Welke opleiding is da?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit al bij een studiebegeleider en heb zo'n uitgebreide test gedaan maar ik weet het nog steeds niet. En die vrouw wil mij op een opleiding dumpen die ik helemaal niet leuk vind, maar zij vindt dat dat super goed bij mij past
Ja maar ik weet niet zeker of ik dat wil. En ik kan geen economie of M&Oquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Je bent niet mislukt je bent toch mijn vriendinnetje![]()
Als je echt zeker weet dat je dat wil doe je toch een jaar M&O of economie op de VAVO?
quote:
Communication and multimedia design ofzoquote:
Nee, ik heb geen werk. Ik moest eigenlijk wel op zoek van m'n moeder maar ik ben nog niet bezig geweest ermeequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je wel werk? Want ik moest dat echt per se hebben van mn ouders.
En wat deed je? Ik heb drie maanden journalistiek gedaan![]()
Hoezo niet? M&O is gewoon beetje rekenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet zeker of ik dat wil. En ik kan geen economie of M&O
Nou doen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Communication and multimedia design ofzo
Niet spotten met mijn lievelingsvak Etsu anders word nodig heel erg boos.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? M&O is gewoon beetje rekenen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen werk. Ik moest eigenlijk wel op zoek van m'n moeder maar ik ben nog niet bezig geweest ermee.
Ik heb zelf ook M&O gehad. Het is wel veel rekenwerk, maar veel komt er niet bij kijken hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet spotten met mijn lievelingsvak Etsu anders word nodig heel erg boos.
Ik kan absoluut niet rekenenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? M&O is gewoon beetje rekenen.
http://www.han.nl/opleidi(...)ultimedia-design/vt/quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet rekenenik zeg alle cijfers verkeerd om en dat soort dingen.
3 en 3 = 9.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet rekenenik zeg alle cijfers verkeerd om en dat soort dingen.
Nee manquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou doen!
http://www.han.nl/opleidi(...)ultimedia-design/vt/
Gewoon papiertje en afstrepen tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als je een app kan downloaden voor je fysiotherapie, zodat je kan controleren wat je huiswerkoefeningen zijn, en kan afvinken wat je gedaan hebt.
Zouden jullie dat handig vinden?
Ik vind niks leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef nodig het volgende:
Supersof hier heb je een lijst waar volgens mij de meest HBO opleidingen instaan. Wat je moet doen is de opleidingen die je leuk lijken in een word documentje plakken en langzaam ga je de minst leuke wegstrepen tot je de gelukkige overhoud, werkt echt![]()
http://www.carrieretijger.nl/opleiding
Je hebt het CM pretpakket gedaan op de HAVO dus?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee mandat is echt NIKS voor mij. En je moet wiskunde hebben gedaan of een test doen.
zoiets jaquote:
jij hebt toch ook je eigen pretpakket gekozen met vakken die je goed kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt het CM pretpakket gedaan op de HAVO dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |