abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:53:40 #1
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_126854877
Zoals de titel al zegt. Ik wilde haar al erg graag terug, ik heb het alleen nooit gezegd tegen haar. Tot ik een tijdje terug hoorde dat ze een nieuwe jongen heeft, dan komt de klap natuurlijk erg hard aan en nu wil ik haar alleen maar liever terug. Ik mis haar zo erg dit ken ik niet, ik zou alles doen!

Dus om een lang verhaal kort te maken: wat moet ik doen? Moet ik naar haar toe gaan en alles uitleggen en met haar praten, iets anders? En zeg alstjeblieft niet dat ik het moet laten gaan, want dat weiger ik, dat kan en wil ik niet. Het enige probleem is dat ik het vorige keer wel zelf verknald heb.

Dus misschien hebben jullie enige plannen?

Ik ben benieuwd.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_126854970
"Hey, ik heb spijt dat onze relatie over is, en zou het graag nog eens proberen. Wat jij?"

Indien ja: *O*

Indien nee: ;( en doorgaan met je leven
Ja doei.
pi_126854976
wat verwacht je nou? dat er DE manier is om dit te regelen, alsof ze zelf geen eigen wil heeft? Dus je hebt t zelf verknald, je wil haar terug en geeft dat ook niet aan, maar nu heeft ze een nieuwe vriend (dus ze is duidelijk verder gegaan) en ineens moet en zal jij haar terug hebben?

En dan wil je horen doe X en zeg Y en dan zal ze als een willoos slaafje bij je terugkeren? Zo werkt t dus niet :')
pi_126855016
De bittere pijn van je verlies accepteren.
Soms heb je kansen, en die kansen zijn maar tijdelijk... nu is je kans verlopen.
En als je echt niet anders kan, man the fuck up, no bullshit ga naar der toe en zeg precies wat je voelt.
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:57:40 #5
65918 IBAZ
broeinest
pi_126855031
Voodoo schijnt te helpen. Anders een gebedsgenezeres proberen. Vraag het aan Jomanda.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:00:49 #6
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_126855173
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
wat verwacht je nou? dat er DE manier is om dit te regelen, alsof ze zelf geen eigen wil heeft? Dus je hebt t zelf verknald, je wil haar terug en geeft dat ook niet aan, maar nu heeft ze een nieuwe vriend (dus ze is duidelijk verder gegaan) en ineens moet en zal jij haar terug hebben?

En dan wil je horen doe X en zeg Y en dan zal ze als een willoos slaafje bij je terugkeren? Zo werkt t dus niet :')
Ik heb dat wel aangegeven. In een ietwat aangeschoten en paniekerige bui.. Ja ik ben stom geweest.
Je hebt deels gelijk maar ik vraag om het advies van mensen. Doe X en zeg Y zou handig zijn. Ik weet ook wel dat dat er niet is, maar wat advies zou me toch wel kunnen helpen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_126855239
Hoe kan je haar terug willen als ze al een andere heeft? Het idee dat ze met een ander heeft liggen sexen :|W
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:02:43 #8
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_126855252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
"Hey, ik heb spijt dat onze relatie over is, en zou het graag nog eens proberen. Wat jij?"

Indien ja: *O*

Indien nee: ;( en doorgaan met je leven
Het was nee.. Eigenlijk.. Maar hier wil ik het niet bij laten zitten. Wat misschien stom kan zijn, maarja.. Ik ga ervoor want ik wil het
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:04:05 #9
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_126855303
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef Desmosedici het volgende:
Hoe kan je haar terug willen als ze al een andere heeft? Het idee dat ze met een ander heeft liggen sexen :|W
Dankjewel. Dat idee is inderdaad ruk :-(. Ze hebben niet lang wat, dus maybe I am losing my mind en probeer ik het nog te stoppen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_126855316
Edit
pi_126855364
quote:
9s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef richolio het volgende:

[..]

Dankjewel. Dat idee is inderdaad ruk :-(. Ze hebben niet lang wat, dus maybe I am losing my mind en probeer ik het nog te stoppen
Je komt wel weer een andere dame tegen, geef het tijd.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 mei 2013 @ 14:07:09 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126855426
quote:
9s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef richolio het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ze nu wél onbaatzuchtig pijpt en hij haar in no time tot een hoogtepunt kan brengen. Ze gaan samen douchen, leuke dingen doen en hebben elke dag stomende seks. Zijn penis is ook een stukje groter dan de jouwe. Ik snap wel dat je haar terug wil.

....je bent gewoon jaloers. Get over it.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:08:40 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_126855511
Ik wil gewoon wat tips. Wat advies.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:08:59 #14
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_126855527
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ze nu wél onbaatzuchtig pijpt en hij haar in no time tot een hoogtepunt kan brengen. Ze gaan samen douchen, leuke dingen doen en hebben elke dag stomende seks. Zijn penis is ook een stukje groter dan de jouwe. Ik snap wel dat je haar terug wil.

....je bent gewoon jaloers. Get over it.
Je bent vreselijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 mei 2013 @ 14:09:42 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126855565
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef richolio het volgende:

[..]

Je bent vreselijk.
Je wil haar pas echt terug nu ze een nieuwe vriend heeft. Dat is wel een beetje sneu, vind je niet?
pi_126855574
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef richolio het volgende:

[..]

Het was nee.. Eigenlijk.. Maar hier wil ik het niet bij laten zitten. Wat misschien stom kan zijn, maarja.. Ik ga ervoor want ik wil het
Als je het echt zo graag wilde had je al veel eerder actie ondernomen. Jij wil het pas sinds zij niet meer beschikbaar is. Je bent gewoon jaloers dat zij al iemand anders heeft en jij niet, en je kunt het niet hebben dat zij wel verder gaat en jij nog niet bent verder gegaan.
  Redactie Games woensdag 22 mei 2013 @ 14:10:15 #17
181272 crew  Noppie2000
pi_126855594
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef richolio het volgende:

[..]

Ze heeft dus al geweigerd weer samen te komen. Wees dan geen engerd en laat haar gaan, ze heeft er duidelijk geen behoefte aan.
pi_126855615
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef richolio het volgende:
Ik wil gewoon wat tips. Wat advies.
Ok.

Vooruit.

Komt 'ie.

Ga door met je leven.
Ja doei.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:11:15 #19
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_126855638
Van oudsher wordt dit opgelost door de concurrent in de liefde te elimineren.
Where's me jumper?
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:11:45 #20
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_126855660
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je wil haar pas echt terug nu ze een nieuwe vriend heeft. Dat is wel een beetje sneu, vind je niet?
Lees even eerst mijn eerste bericht alstjeblieft. Zo zit het niet, fucktard.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_126855701
Pro-tip: gaan schelden tegen mensen die je advies geven, al dan niet (opbouwend) kritisch gaat je niet ver brengen.
Ja doei.
pi_126855704
Als je het zo lang hebt laten zitten, en het al een keertje gevraagd hebt, dan moet je er maar mee leren leven dat ze nu door een ander gepaalt word.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_126855720
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef richolio het volgende:

[..]

als je jouw eerste bericht leest zit het nou net precies wel zo.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:14:27 #24
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_126855768
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Pro-tip: gaan schelden tegen mensen die je advies geven, al dan niet (opbouwend) kritisch gaat je niet ver brengen.
Zou wel ironisch zijn als hij zijn liefde is verloren vanwege zijn temparement
Where's me jumper?
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 mei 2013 @ 14:14:42 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126855779
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef richolio het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:53 schreef richolio het volgende:
Tot ik een tijdje terug hoorde dat ze een nieuwe jongen heeft, dan komt de klap natuurlijk erg hard aan en nu wil ik haar alleen maar liever terug.
Dus. Je had een beetje spijt. Toen had ze een nieuwe vriend en jij hoorde dat: nu wil je haar helemaal terug. Waarschijnlijk omdat je de gedachte niet trekt dat ze bij haar nieuwe vriend veel beter aan haar trekken komt.
pi_126855883
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:53 schreef richolio het volgende:
ik zou alles doen!
En wat ga je dan doen? Haar rozen sturen of een lieve brief waarin je al je emoties uit over hoe het allemaal beter zal gaan worden. Dit helpt niet hoor. Dit werkt vrijwel altijd averechts.Het enige voordeel is dat de gevoelens die ze eventueel nog voor jou had nog wat sneller verdwijnen, en als het al goedkomt dan is dat meestal tijdelijk. Je moet jezelf niet opnieuw gaan 'verkopen' als een vertegenwoordiger van jezelf.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:17:34 #27
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_126855894
TS doe het NIET

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2013 14:19:23 ]
pi_126855908
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

[..]

Dus. Je had een beetje spijt. Toen had ze een nieuwe vriend en jij hoorde dat: nu wil je haar helemaal terug. Waarschijnlijk omdat je de gedachte niet trekt dat ze bij haar nieuwe vriend veel beter aan haar trekken komt.
tja, daar komt het wel een beetje op neer ja. het is het begin voor die meid en haar nieuwe vriend, dus die doen de hele dag niks anders dan neuken. TS zit eenzaam op zn kamer te rukken en zijn ex vriendin zuigt zo hard aan de lul van dr nieuwe vriend dat t net is alsof ze een tennisbal door 2 meter tuinslang probeert te zuigen, om vervolgens onder een zucht van genot het zaad van haar nieuwe lover te ontvangen op manieren die TS nooit mocht uitvoeren.

Ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2013 14:18:41 ]
pi_126855966
Waarom is het uit?
Waarom zou zij het opnieuw willen proberen?
Waarom wil jij het opnieuw proberen? Is er iets verandert aan jou/haar/situatie sinds het uit is?

Goed, en nu mijn mening. Laat haar met rust, zij heeft een nieuwe vriend. Als je echt om haar geeft laat je haar met rust zodat ze kan genieten van haar nieuwe relatie.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:47:08 #30
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_126857156
Dit topic komt vaak voor de laatste tijd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_126859583
Ik snap het gevoel van TS wel, maar je moet er mee leren leven. Toen ik hoorde dat mijn ex een ander had, kwam dat ook als een klap. Maar daardoor wist ik wel zeker dat het niets meer zou worden, en door geen hoop meer te hebben kon ik het sneller verwerken.
pi_126930376
Als ze niet huilend aan je deur staat dat ze je terug wilt of niet ingaat op je verzoeken om het goed en beter te maken, krijg je exen doorgaans maar op 1 manier terug, en dat is door alle contact te verbreken en het kortaf te houden als ze contact zoeken, en dan als jullie elkaar op een dag weer tegenkomen die leuke jongen te zijn waar ze in eerste instantie ooit voor is gevallen, en haar dan weer een beetje te gaan 'teasen' en verleiden via sms'en enzo. In de tussentijd heeft ze je vast wel gemist op een emotioneel niet-rationeel niveau en zich afgevraagd hoe het je verder is vergaan en misschien zelfs af en toe contact gezocht (dat doen alle exen, al is het maar om te kijken hoe belangrijk ze voor je zijn) en is je gaan "missen" en zijn alle negatieve gevoelens bij haar gezakt en de positieve momenten geromantiseerd, en als je er dan weer bent valt die dag zo weer voor je want aantrekkingskracht is niet-rationeel, en je weet al dat ze dat voor je heeft want anders hadden jullie nooit wat gehad, en dan hapt ze wel vast wel weer want mensen en vooral vrouwen laten zich leiden door hun gevoel (aantrekkingskracht, romantische spanning, liefde en aandacht, wie wil dat nou niet?). Je kan nu nog wel een beetje sms'en enzo, maar denk niet dat ze daar nu voor openstaat. En als dat inderdaad zo is, dat ze er niet voor openstaat, dan moet je dus maar even op de bank gaan zitten en het laten gaan, om het later weer op te pakken. Uiteraard werkt dit niet als jullie slechts een oppervlakkige of korte relatie hadden want dan was er geen sterke connectie tussen jullie. Succes met uitzitten en probeer in die tijd maar andere meiden te regelen, heb je ook wat plezier en goede boodschap aan haar dat ze niet het belangrijkste op deze wereld is als ze niet je vriendinnetje is. En diegene met wie ze nu is, die wordt op een gegeven moment ook vast saai voor haar als die relatie zich stabiliseert, en dan kom jij weer terug als de "spannende vent" en is het voor hem ex-it. Vraag is dan wel of je haar dan uberhaupt nog terug wilt, maar dat zie je dan wel weer, je kan er dan ook gewoon even van genieten zonder dat je weer echt een relatie begint. En als het straks allemaal goed uitpakt, noem dan je eerstgeboren kind naar mij (grapje).
pi_126945535
Komt het door het weer ofzo? Al 3 topics met zielige mannen die hun ex terug willen :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_126950547
Been there.. Done that.. Doe het niet, believe me.

Al helemaal niet als ze al heeft aangegeven dat ze jou niet terug wil. Als je je gaat opdringen maak je uiteindelijk meer kapot dan je lief is!
If loving you is wrong, I simply don't want to be right.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:15:34 #35
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_126951450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef Aristai het volgende:
Als ze niet huilend aan je deur staat dat ze je terug wilt of niet ingaat op je verzoeken om het goed en beter te maken, krijg je exen doorgaans maar op 1 manier terug, en dat is door alle contact te verbreken en het kortaf te houden als ze contact zoeken, en dan als jullie elkaar op een dag weer tegenkomen die leuke jongen te zijn waar ze in eerste instantie ooit voor is gevallen, en haar dan weer een beetje te gaan 'teasen' en verleiden via sms'en enzo. In de tussentijd heeft ze je vast wel gemist op een emotioneel niet-rationeel niveau en zich afgevraagd hoe het je verder is vergaan en misschien zelfs af en toe contact gezocht (dat doen alle exen, al is het maar om te kijken hoe belangrijk ze voor je zijn) en is je gaan "missen" en zijn alle negatieve gevoelens bij haar gezakt en de positieve momenten geromantiseerd, en als je er dan weer bent valt die dag zo weer voor je want aantrekkingskracht is niet-rationeel, en je weet al dat ze dat voor je heeft want anders hadden jullie nooit wat gehad, en dan hapt ze wel vast wel weer want mensen en vooral vrouwen laten zich leiden door hun gevoel (aantrekkingskracht, romantische spanning, liefde en aandacht, wie wil dat nou niet?). Je kan nu nog wel een beetje sms'en enzo, maar denk niet dat ze daar nu voor openstaat. En als dat inderdaad zo is, dat ze er niet voor openstaat, dan moet je dus maar even op de bank gaan zitten en het laten gaan, om het later weer op te pakken. Uiteraard werkt dit niet als jullie slechts een oppervlakkige of korte relatie hadden want dan was er geen sterke connectie tussen jullie. Succes met uitzitten en probeer in die tijd maar andere meiden te regelen, heb je ook wat plezier en goede boodschap aan haar dat ze niet het belangrijkste op deze wereld is als ze niet je vriendinnetje is. En diegene met wie ze nu is, die wordt op een gegeven moment ook vast saai voor haar als die relatie zich stabiliseert, en dan kom jij weer terug als de "spannende vent" en is het voor hem ex-it. Vraag is dan wel of je haar dan uberhaupt nog terug wilt, maar dat zie je dan wel weer, je kan er dan ook gewoon even van genieten zonder dat je weer echt een relatie begint. En als het straks allemaal goed uitpakt, noem dan je eerstgeboren kind naar mij (grapje).
Dat dikgedrukte is zo waar. Tot nu toe altijd gebeurd bij mij :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_126951967
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte is zo waar. Tot nu toe altijd gebeurd bij mij :')
Ja haha bij mij ook :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:44:41 #37
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_126955203
Je moet het laten gaan.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:02:57 #38
317680 GoWithIt
Just like that
pi_126955860
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Godshand het volgende:
Komt het door het weer ofzo? Al 3 topics met zielige mannen die hun ex terug willen :D
De zomer komt eraan. Misschien willen ze iemand om mee op vakantie te kunnen gaan .
Dus. Dat.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:09:45 #39
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126956116
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:02 schreef GoWithIt het volgende:

[..]

De zomer komt eraan. Misschien willen ze iemand om mee op vakantie te kunnen gaan .
Als single op vakantie gaan levert anders vast ook wel goed resultaat op. :)
pi_126965471
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit topic komt vaak voor de laatste tijd.
Dat zat ik ook net te denken :o het lijkt wel in de mode om je ex terug te willen.
pi_126971469
Wie heeft het in eerste instantie uitgemaakt en om welke reden?
Was jij nog wel gelukkig in de relatie?

Het is erg gemakkelijk om haar nu de relatie uit is terug te willen.
Je bent zelf een stuk eenzamer en het idee dat zij inmiddels niet eenzaam is voelt natuurlijk niet leuk.
Maar bedenk je goed, mis je echt haar? Ook de minder leuke dingen waardoor het uit is gegaan?
Of mis je het idee van een vriendin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')