WOW HAHA!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:10 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor schatje!
* Kabuf schuift roosvicé naar Kper
Lekker allemaal. Kan het nog slechter dan qua weer vraag ik me af!?! Gotver!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wait, whut?Maar als ik het nieuws moet geloven krijgen we de slechtste zomer in 200 jaar, met een paar zonnige dagen maar voor de rest alleen maar regen. Augustus wordt stormmaand. En er staat een ster op het punt om supernova te gaan, waardoor we bedreigd worden met een dodelijke hoeveelheid gammastraling
Ik las te snel. Ik las 'wat een pauper'.quote:
Nare bende lijkt me dat, vooral dat laatste!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef KaBuf het volgende:
/klaagmodus aan
collega's die niet komen opdagen
Nu zit ik de hele week alleen bij de klant, praktisch zonder enige begeleiding of wat dan ook. (gaat wel goed, daar niet van)
En als klap op de vuurpijl zit ik nu in een kamertje zonder ramen. Ik ga weinig daglicht zien vandaag
/klaagmodus uit
Te scherpe knieënquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dat ziet er goed uit! En niet alleen die koffie...!![]()
Dat zal dan wel!quote:
Gewoon andere kutklusjes laten doen, koffie halen, kopiërenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Als dat buiten is dan is dat niet verkeerd.
Godzamme, stage lopen anno 2013, als stagiar via internet pc onderdelen bestellen en dan in de order zetten dat je hem zelf bij ons in mekaar zet omdat je bij ons ook stage loopt. Staat ie gewoon lekker in de baas zijn tijd zijn nieuwe pc in mekaar te zetten. "Ja, dan kan ik vanavond gelijk gaan gamen"
Da's dus een verplicht vrij dagje danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:01 schreef teknomist het volgende:
Kantoor gaat verhuizen, dus iedereen moet thuiswerken en dan ligt het netwerk er de hele dag uit.
Het eigen financiële falen afwentelen op de burgers en dat dan "bezuinigen" noemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Het nieuws in dit bericht is al niet leuk natuurlijk, maar die blik van die wethouder op de foto die er bij staat haalt bij mij toch wel het bloed onder mijn nagels.
Het lijkt de regering welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het eigen financiële falen afwentelen op de burgers en dat dan "bezuinigen" noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |