Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dat moet ik nog bedenken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoezo, wat heb je aan die informatie?
Ok, maar waarom niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:22 schreef picodealion het volgende:
Sands mag even niet meedoen aan de volgende vraag.
Ik wist alleen nog dat het met een J was. Sorry sandsquote:
Ik heb even voor je gekeken. Chicken little klopt inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef picodealion het volgende:
Moet ArtistA mijn kippetje wel goed komen keuren. Het moet een van die twee zijn.
is goed hoor Dylionquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wist alleen nog dat het met een J was. Sorry sands
Al jaar en dag. Word ik er eindelijk voor beloond!?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef RanTheMan het volgende:
wie van jullie geeft wel eens geld aan goede doelen?
Ik geef maandelijks aan stichting care. En als ze aan de deur komen en ik heb kleingeld dan wil ik dat ook best doneren. Why?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef RanTheMan het volgende:
wie van jullie geeft wel eens geld aan goede doelen?
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:48 schreef picodealion het volgende:
Toch nog een overeenkomst tussen ons Dyon
Ligt er heel erg aan welke instantie. Ik ben in Uganda geweest bij Mildmay (een britse hulpinstantie die vooral in de gezondheidszorg bezig is, in dit geval een aidskliniek) en dat heeft me inderdaad wel wat uit die droom getrokken, ik zag dat Care daar ook vlakbij gevestigd zit en ik vraag me af of zij met dezelfde problemen te kampen hebben. Niet alleen dat zoveel geld naar personeel enzo gaat, maar ook gewoon onwil / weinig medewerking van de inboorlingen zelf die ze proberen te helpen, politieke situaties waar omheen gewerkt (of gesmeerd) moet worden, etc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:50 schreef drakin het volgende:
Komt te weinig bij het doel uiteindelijk terecht, vooral van die bekende goede doelen gaat het meeste geld naar vaste medewerkers en directie.
Ik geef dan liever aan koekjesverkopers (kleine scoutingjongetjes of buurtvereniging) aan de deur of ga zelf iets doen.
De film is dan ook te bekend en te vaak gekopieerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:40 schreef picodealion het volgende:
Best okay, niet schokkend goed. Ik had al vrij snel door wat de clou was, ik dacht zelfs even dat dat juist een red herring was. Bijzonder gefilmd en goede soundtrack, maar niet altijd even overtuigend geacteerd vond ik. Heb 'm een 7 gegeven.
Welke heb je allemaal al gezien?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef picodealion het volgende:
Uiteraard, en ik snap dat dit de eerste was maar ik baseer mijn cijfer uiteindelijk gewoon op hoeveel plezier ik had in kijken. Maar van de Hitchcocks die ik heb gezien vond ik dit wel een van de beste.
Anatomy of a Murder is van Otto Premingerquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef picodealion het volgende:
In volgorde van hoe goed ik ze vond:
Rear Window
Psycho
Anatomy of a Murder
Vertigo
Rebecca
North by Northwest
Enige die nu nog op mijn lange-termijn watchlist van hem staan zijn The Birds, Rope en misschien The 39 Steps
Is er eigenlijk wel een Hitchcock film die je lager dan een 6,5 zou geven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef Sands het volgende:
[..]
en Strangers on a Train, Dail M for Murder, Shadow of a Doubt, Notorious, etc.
Helaas welquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel een Hitchcock film die je lager dan een 6,5 zou geven?
alles na The Birds is matig en verder nog o.a. The Paradine Case, mr & mrs Smith,Under Capricorn.quote:
Die paar films van na 1963 die ik heb gezien waren inderdaad niet veel soeps.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:55 schreef Sands het volgende:
[..]
alles na The Birds is matig en verder nog o.a. The Paradine Case, mr & mrs Smith,Under Capricorn.
Torn Curtain is verschrikkelijk miscast vond ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die paar films van na 1963 die ik heb gezien waren inderdaad niet veel soeps.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:38 schreef Waaghals het volgende:
Schat, ik geloof dat dyon door heeft dat we onder 1 hoedje spelen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:38 schreef Waaghals het volgende:
Schat, ik geloof dat dyon door heeft dat we onder 1 hoedje spelen
Goed plan, is niet zo moeilijk om ze weer op een dwaalspoor te zettenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zal expres niet antwoorden op je vraag, dan valt het niet zo op.
Waaghals die een vraag van Njos beantwoord. Relatie en zoquote:
Complot theorieën! Kamervragen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waaghals die een vraag van Njos beantwoord. Relatie en zo
Om eerlijk te zijn ben ik alweer vergeten wat ik de laatste keer gestemd hebquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vast een SP-stemmer, die dyon. Of van de PVV.
Ik was één van de 1300 mensen die op Hero Brinkman heeft gestemdquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik alweer vergeten wat ik de laatste keer gestemd hebmaar het was zeker geen PVV
waarom...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was één van de 1300 mensen die op Hero Brinkman heeft gestemd
SOPN zekerquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik alweer vergeten wat ik de laatste keer gestemd hebmaar het was zeker geen PVV
weggegooide stem dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was één van de 1300 mensen die op Hero Brinkman heeft gestemd
Het was dat of blanco stemmen...quote:
gewoon niet stemmenquote:
De Liberalen? Laat me niet lachen!quote:
Nog nooit van gehoord... ik denk dat het bij mij of Samson of Roemert was, maar welke van de 2...quote:
Zo lang is het niet geleden...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord... ik denk dat het bij mij of Samson of Roemert was, maar welke van de 2...
True, maar het zijn niet de dingen die ik ga onthouden...quote:
Allemaal het geld bij de rijke mensen weghalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord... ik denk dat het bij mij of Samson of Roemert was, maar welke van de 2...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Allemaal het geld bij de rijke mensen weghalen
Laat dat nou ook weer niet hoeven van mij... als iemand er hard voor gewerkt heeft...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Allemaal het geld bij de rijke mensen weghalen
Ja, die bankiers werken véél harder dan het personeel in de zorgquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat dat nou ook weer niet hoeven van mij... als iemand er hard voor gewerkt heeft...
Dat hoor je me niet zeggen... maar om nou bij iedereen die wel veel geld heeft alles weg te halen. Er zijn ook mensen die met werken aan een hoop geld zijn gekomen... en niet alleen omdat ze ergens een hoge functie bij een mega concern hebben...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, die bankiers werken véél harder dan het personeel in de zorg
Vraag en aanbodquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, die bankiers werken véél harder dan het personeel in de zorg
Ja, hup terug naar de keuken. De volwassenen praten.quote:
Dat zei me opa altijd tegen me oma als hij in een discussie was... ik vond het afschuwelijk dat hij dat zei... en dat me oma het maar accepteerdequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, hup terug naar de keuken. De volwassenen praten.
Ik probeer juist uit de keuken te blijven, moet een beetje op de lijn letten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, hup terug naar de keuken. De volwassenen praten.
Njos weet dat ik het niet meenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zei me opa altijd tegen me oma als hij in een discussie was... ik vond het afschuwelijk dat hij dat zei... en dat me oma het maar accepteerdemaar toch mis ik em wel
Jij? Je bent net zo skinny als ik!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik probeer juist uit de keuken te blijven, moet een beetje op de lijn letten.
ze bedoelt mijn coke-lijn die voor me klaar ligt in de keuken als ik thuis komquote:
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ze bedoelt mijn coke-lijn die voor me klaar ligt in de keuken als ik thuis kom
Laatste keer dat we elkaar zagen misschienquote:
En nu ben je de vrouwelijke variant van het micheline mannetje?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laatste keer dat we elkaar zagen misschien
Lolquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ze bedoelt mijn coke-lijn die voor me klaar ligt in de keuken als ik thuis kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |