als het sneeuwt ga ik niet fietsenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook wel. Alleen is het door tien meter sneeuw met -500 natuurlijk heel wat minder leuk. En dat komt ook vaker voor.
Ik een auto. Hoewel dat ook rampzalig is meestal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
als het sneeuwt ga ik niet fietsenDan pak ik wel een busje ofzo.
Ik wil gewoon killer bovenbenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms is het wel fijn hoor, in het ochtendzonnetje
Doet me denken aan Famke Janssen in GoldenEye.quote:
Hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ben je ook.Maar je was dit weekend naar ponykamp toch?
Met Chai en die enorme koffer?
Ja, doe mij zoiets maar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan Famke Janssen in GoldenEye.
Mij liever niet. Maar ik begrijp je punt.quote:
Is dat wel in verhouding met de rest?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat wel in verhouding met de rest?
Dat je niet gigantische bovenbenen hebt en de rest minuscuul is, peins ik.quote:
Van gewoon fietsen krijg je helaas geen killer bovenbenenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je niet gigantische bovenbenen hebt en de rest minuscuul is, peins ik.
Ja, zoals ik het zeg.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat wel in verhouding met de rest?
Ik zal toch echt een keer eens een foto maken van mijn lichaam.. Vind het lastig uitleggen, maar ja, het is in verhouding danquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het zeg.
Zijn zulke benen dan wel in verhouding met de rest van je lichaam?
Eigenlijk mag je daar niet om lachen en het was niet eens lullig bedoeld.quote:
Probeer het eens door tien meter sneeuw met -500.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Van gewoon fietsen krijg je helaas geen killer bovenbenenWel zie ik dat ik mijn kuiten iets breder worden, door het lopen.
Joh, ik begrijp het niet eens verkeerd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je daar niet om lachen en het was niet eens lullig bedoeld.
Dat hoeft van mij niet per se hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zal toch echt een keer eens een foto maken van mijn lichaam.. Vind het lastig uitleggen, maar ja, het is in verhouding dan
Geen hakken dragen, dan lijkt het meteen wat minder lang allemaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet per se hoor![]()
Bij mij niet, maar dat komt omdat ik verder vrij klein ben, dan zijn zulke lange benen vrij uit verhouding.
Ja, maar je weet maar nooit op de foksss.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, ik begrijp het niet eens verkeerd?
Jammerquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen hakken dragen, dan lijkt het meteen wat minder lang allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer
* sleehakken terug in de kast zetSleehakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
With my pack on my back, down the road I will stray.
Nee, bij mij is verhouding lengte been en romp zo goed als gelijk. Superlang zijn ze nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet per se hoor![]()
Bij mij niet, maar dat komt omdat ik verder vrij klein ben, dan zijn zulke lange benen vrij uit verhouding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |