Fixed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik zit nu al ruim een half uur op werk en heb nu al 5 van de 6 boterhammen met filet american (boterham = 2x een sneetje x 6 = 12 sneetjes, net berekend met de rekenmachine) op die ik had meegenomen. Ik heb wel nog een bak macaroni staan, maar dat is voor vanmiddag.
Het was de bedoeling dat ik 2 boterhammen zou nemen en de andere 4 verspreid over de dag, zodat ik in ieder geval altijd verzadigd ben.
Klacht: Ik ben dik.![]()
quote:
Heb een paar x een dag zowat niks gegeten, alleen avondeten. Nou mooi niet, slecht voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat vreet jij veel?
Ik doe zwaar lichamelijk werk en eet niets.. hoogstens glas water.
Nergens last van, bovendien krijgen we geen eten op 't werk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:13 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Heb een paar x een dag zowat niks gegeten, alleen avondeten. Nou mooi niet, slecht voor je
Stond ik net bij de tramhalte..quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:14 schreef hoink581 het volgende:
"Zeg Jos, wat heb jij op de bammetjes vandaag?"
Hüttenkäseeeeeeeeee!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:14 schreef hoink581 het volgende:
"Zeg Jos, wat heb jij op de bammetjes vandaag?"
Krijg hier ook niks te vreten van de zaak hoor, moet het zelf ook meenemen. Gelukkig is er wel vaak iemand jarig, dus is er in ieder geval gebakquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nergens last van, bovendien krijgen we geen eten op 't werk.
Als ik dus net na de "algemene" pauze begin met werken zit ik ernaast en moet ik idd m'n eigen eten meenemen van huis.
Meestal vergeet of doe ik dat niet.
Je gaat toch geen collega('s) beroven van hun lunchtrommeltje(s) he TS..quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Krijg hier ook niks te vreten van de zaak hoor, moet het zelf ook meenemen. Gelukkig is er wel vaak iemand jarig, dus is er in ieder geval gebak
Ik beroof alleen hun portemonnee's met potjes stiften.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:24 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Je gaat toch geen collega('s) beroven van hun lunchtrommeltje(s) he TS..
Je wat..quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik beroof alleen hun portemonnee's met potjes stiften.
Ligt dat nou zwaar op de maag, zo'n glas?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat vreet jij veel?
Ik doe zwaar lichamelijk werk en eet niets.. hoogstens glas water.
Het is wat scherp maar dat kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ligt dat nou zwaar op de maag, zo'n glas?
Goeden v(r)aag..quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ligt dat nou zwaar op de maag, zo'n glas?
"... staat er zo'n kollosaal wijf naast me met een papagaai op d'r schouder. Zegt ze, als jij raad wat er op mijn schouder zit dan mag je met mij naar bed!"quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Stond ik net bij de tramhalte..
Und was sagen wir dann? AUFWIEDERSEHEN! *Gooit z'n hele broodtrommel in de vuilnisbak.*quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"... staat er zo'n kollosaal wijf naast me met een papagaai op d'r schouder. Zegt ze, als jij raad wat er op mijn schouder zit dan mag je met mij naar bed!"
"Dussuh, ik denk effe na ik zeg... een olifant? ............. zegt ze, Reken ik ook goed!"
"GHE-GHE-GHE-GHE!"
[..]
Und was sagen wir dann? AUFWIEDERSEHEN! *Gooit z'n hele broodtrommel in de vuilnisbak.*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |