Liever Palm of De Koninck dan.quote:
Nee, rond half drie pas.quote:
Wat?quote:
Mja mja, moet toch wel even het hoogste cijfer halen hè.quote:
Bananenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Mja mja, moet toch wel even het hoogste cijfer halen hè.
Je hebt kwaliteitsonzin en baggeronzin. Jouw posts in dit topic bevatte de tweede.quote:
De kwartels zijn gekniptquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt kwaliteitsonzin en baggeronzin. Jouw posts in dit topic bevatte de tweede.
Kom je nu mee, nu ik net mn bed in wil gaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom je zuipen? Ik heb nog zo'n tapvat.
Pussy.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kom je nu mee, nu ik net mn bed in wil gaan
Kennen jullie elkaar? Wat leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom je zuipen? Ik heb nog zo'n tapvat.
Yolo tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef Rockiejj het volgende:
Godverdomme ik moet niet FOK!ken. Ik moet slapen!
Dat zal hij fijn vinden.quote:
Ga weg dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef Rockiejj het volgende:
Godverdomme ik moet niet FOK!ken. Ik moet slapen!
Ik weet waar zijn huis woont ja.quote:
Ga zelf wegquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zal hij fijn vinden.
[..]
Ga weg dan.
[..]
Ik weet waar zijn huis woont ja.
In die vernieuwde wijk bij de Zandslootkade.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faalheid-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Okee. En welke straat dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
In die vernieuwde wijk bij de Zandslootkade.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:56 schreef spierbal het volgende:
Verkapt kijk ik doe VWO topique,Vmbo heb ik al gedaan, maar dat was TL. Tevens is het vwo, niet VWO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FaalheidGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, geen idee, moet ik DM's gaan doorspitten.quote:
Haha, dat heb ik heul nooit geDM'tquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, geen idee, moet ik DM's gaan doorspitten.
Dat bepaal ik zelf wel jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vmbo heb ik al gedaan, maar dat was TL. Tevens is het vwo, niet VWO.
Je hebt gelijk. En alhoewel ik alleen Heineken heb atm is het toch tijd voor bier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:57 schreef Maringo het volgende:
Bier. Altijd bier. Bij voorkeur Hertog Jan.
Het is een redelijke vervanger in tijden van nood.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En alhoewel ik alleen Heineken heb atm is het toch tijd voor bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |