Ga je ooit ophouden met D_H bashen? Ik kan niet voor de rest spreken maar wat mij betreft is het wel weer genoeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef golfer het volgende:
Kan ik mijn schaatsen alweer uit het vet halen?
Hear, hearquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga je ooit ophouden met D_H bashen? Ik kan niet voor de rest spreken maar wat mij betreft is het wel weer genoeg.
Goedemorgen inderdaad. Als de bus me heeft thuisgebracht, is het bedtijd. En da's maar goed ook, koud kloteweer!quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
En een goede morgen allemaalZoweer gezellig naar kantoor om eens puin te gaan ruimen.
truste lein, neem een borrel en een extra dekentjequote:Op woensdag 22 mei 2013 07:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedemorgen inderdaad. Als de bus me heeft thuisgebracht, is het bedtijd. En da's maar goed ook, koud kloteweer!
Nou dankjequote:Op woensdag 22 mei 2013 08:14 schreef Pietverdriet het volgende:
truste lein, neem een borrel en een extra dekentje
D_H begon, dacht ik, met vingerwijzen hoor. Dat golfer en de zijnen hem geld kosten. Of zoiets. Dat wordt ook wel eens vermoeiend, denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga je ooit ophouden met D_H bashen? Ik kan niet voor de rest spreken maar wat mij betreft is het wel weer genoeg.
No wayquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:18 schreef Duderinnetje het volgende:
P ben je weer een beetje het menneke?
Ik heb wel 2 geweldige verhalen gelezen in het hardlooptopic, wat een gaaf evenement is dat zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No wayIk had zware issues om aan de gang te komen vanmorgen.
Het is verschrikkelijk afzien voor alle lopers en fietsers, maar de sfeer is echt heel tof! Ga je volgende keer ook mee als vrijwilliger?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 geweldige verhalen gelezen in het hardlooptopic, wat een gaaf evenement is dat zeg![]()
Slaap lekker Lein!quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedemorgen inderdaad. Als de bus me heeft thuisgebracht, is het bedtijd. En da's maar goed ook, koud kloteweer!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk afzien voor alle lopers en fietsers, maar de sfeer is echt heel tof! Ga je volgende keer ook mee als vrijwilliger?
Gewoon aanmelden bij de organisatiequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Lijkt me wel heel tof
Wie weet
Neem ik Isa mee
![]()
Ik zag op een matrixbord langs de weg dat er ook een RoPa doorkomst in Almelo isWaarschijnlijk speciaal voor een lokaal team of zo?
Leuk hequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, ik zie het al, ze zijn hier zelfs door de gemeente gekomen (niet ons dorp zelf, dat had ik wel gemerkt denk ik). Grappig zeg
Ja daar schreven de jongens van het hardlooptopic ook over, gaaf.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk heWat ook een leuk idee is, is om er een flink feest van te maken in de gemeente. Dat is helemaal geweldig voor die lopers. Ze zijn daar echt heel goed in in Belgie en de Hoekse Waard. Complete dorpsfeesten. Zooooo tof!
Dit is een van de beruchtste: http://www.roparun.nl/dow(...)Doorkomst-6-Zele.pdf
Filmpjes van 2 jaar geleden...quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja daar schreven de jongens van het hardlooptopic ook over, gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |