Wat is dat dan, ook van Zoku?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Lamb29 het volgende:
Wij gaan zo de slush maker uitproberen... Ben heel benieuwd
Jeps! Erg lekker met dit warme weer!quote:
Hey grappigquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Jeps! Erg lekker met dit warme weer!
[ afbeelding ]
heb het filmpje gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor de tips is dit topic eigenlijk, ik was het boekje kwijt en daar staan lekkere dingen in, maaaaar, ik heb het boekje weer gevonden, zal snel eens een goed recept posten, ik vind de pistache echt de beste (daar open ik mee)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Lamb29 het volgende:
Ik denk dat ik hem zo nog even uit de vriezer haal idd
De zoku zelf hebben we nu ook. Nog tips? (of duidelijke receptensites?)
of de zoku site!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef Lamb29 het volgende:
Das niet helemaal mijn smaakIk duik google nog eens op
Heb net een oranje besteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bewaardoos is wel een aanrader hoor, altijd een ijsje in de vriezer!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Veel plezier ermee !
Ik ben begonnen met drie fruitijsjes, de eerste set was perzik maar die had ik heel optimistisch zonder suiker gemaaktDat kan lekkerder
![]()
De volgende set was aardbei/banaan uit het boekje, die waren stukken lekkerder. Vooral de aardbeiOmdat er nu veel aardbeien te krijgen zijn borduur ik daar lekker op verder. Vandaag aardbeien op de markt gekocht en de laatste wat verlepte peer op de fruitschaal gebruikt voor aardbeien/perenijsjes. Ook voor herhaling vatbaar.
[ afbeelding ]
Je wordt trouwens wel kooplustig van dit gebeuren. Ik zou wel meer stokjes willen hebben en bekijk de bewaardoos inmiddels ook met een begerig oog.
hahahaha, leuk gelukt!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben helemaal fan!
[ afbeelding ]
Heb hem net binnen, wat doe jij er zoal inquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |