staat die in het boekje, moet het nog opzoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Caithlinn het volgende:
Ow, en TSheb je dat recept met Chai thee al geprobeerd? Die is echt heel lekker!
niet!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:35 schreef blow... het volgende:
Hoe moet dit revolutionaire apparaat trouwens schoongemaakt worden?
graagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:33 schreef Gits het volgende:
[..]
Jij moet echt eens een keer zo'n ijsje proeven
Alleen duurde dat altijd langer dan een paar minuten... Ik vind het een leuk dingetje en gebruik 'm vrij regelmatig voor dochter.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, zoiets hadden wij vroeger ook ja. Ik denk niet dat die vormpjes meer dan 3 gulden gekost hebben.
Mijn moeder deed daar opvoedverantwoord altijd sinaasappelsap in.
Eehm hoe dan..?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef minilot het volgende:
..maar ..maar je kunt er ook heel makkelijk gevulde ijsjes mee maken!
[ afbeelding ]
Zie mijn post stukje terug, daar heb ik het uitgelegdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm hoe dan..?
Gaat dat ook zo snel en moeten daar dan allerlei accessoires bij gekocht worden..?
Kan t niet zo 123 vinden namelijk...
Wel andere tips en howto's btw: Mijn vinger zit vast in de uitsparing...![]()
Oh das niets voor mij... gekwengel met een pipetje, uitzuigen... nee dat word m niet...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zie mijn post stukje terug, daar heb ik het uitgelegd![]()
Net ijsjes gemaakt van Fentimans roselemonade, heerlijk. Ook met een binnenkant van yoghurt erg lekker trouwens. Alleen wel even goed schudden om de prik uit de limonade te krijgen voor je het in t apparaat giet.
Lekker hoor om het uit te zuigen, gewoon een sapje, gaat ook heel makkelijk, daarna maak je het pipetje gewoon leeg in je mondquote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh das niets voor mij... gekwengel met een pipetje, uitzuigen... nee dat word m niet...
Wat is dat dan, ook van Zoku?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Lamb29 het volgende:
Wij gaan zo de slush maker uitproberen... Ben heel benieuwd
Jeps! Erg lekker met dit warme weer!quote:
Hey grappigquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Jeps! Erg lekker met dit warme weer!
[ afbeelding ]
heb het filmpje gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Jeps! Erg lekker met dit warme weer!
[ afbeelding ]
voor de tips is dit topic eigenlijk, ik was het boekje kwijt en daar staan lekkere dingen in, maaaaar, ik heb het boekje weer gevonden, zal snel eens een goed recept posten, ik vind de pistache echt de beste (daar open ik mee)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Lamb29 het volgende:
Ik denk dat ik hem zo nog even uit de vriezer haal idd
De zoku zelf hebben we nu ook. Nog tips? (of duidelijke receptensites?)
of de zoku site!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef Lamb29 het volgende:
Das niet helemaal mijn smaakIk duik google nog eens op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |