Same.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben ook te moe manDenk dat ik over een half uurtje naar bed ga en morgenochtend er nog maar eens flink voor ga zitten
6.1 SE, laagste van allemaal. Maar ik vind het niveau van de oefenexamens die ik gedaan heb meevallen. Moet morgen wel een 6je kunnen en moeten halen ivm 5.5 norm ( na eco..quote:
Ik ook zoietsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
6.1 SE, laagste van allemaal. Maar ik vind het niveau van de oefenexamens die ik gedaan heb meevallen. Moet morgen wel een 6je kunnen en moeten halen ivm 5.5 norm ( na eco..)
Iedereen hier thuis incl ikzelf dacht van ohhh ik slaag wel ff. Maar die 5,5 norm idd gvdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook zoietssta een 6.2
Alleen die 5.5 norm kan me nekken
Mijn inschatting tot nu toe:
Nederlands: 5
Aardrijkskunde: 5
Economie: 6
Geschiedenis: 7
Engels: 7
Precies hetzelfde hierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Iedereen hier thuis incl ikzelf dacht van ohhh ik slaag wel ff. Maar die 5,5 norm idd gvdAls ik daarop zak zul je ook net zien dat het met 5.48999 ofzo is. Maar we hebben een her gelukkig. En als ik jouw cijfers zie is het (aardig) vergelijkbaar met de mijne. We kunnen het best halen !
Alleen MO jonge amaai daar heb ik me toch een partijtje geen zin in.
Ik ook alle SE tussen 6-7 hehe. Alleen jij hebt 6 dagen voor mo?! beter. Ik 4, heb overmorgen MAW en Duits, 4 dagen niks, mo. Maw is mn hoogste SE na engels (7.4 7.2, voor de rest afgeronde 7ens en 6en.) Wat is jouw hoogste SE?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hieralle schoolexamens tussen de 6 en 7
MOvooral heel goed lezen, sowieso dat ik over 5 dingen heen lees
gelukkig vanaf morgen 6 dagen om te oefenen, en dan nog een Frans tekst
MAW is zo'n kutvak. Dat examen gaat echt mijn gemiddelde in gevaar brengen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Ik ook alle SE tussen 6-7 hehe. Alleen jij hebt 6 dagen voor mo?! beter. Ik 4, heb overmorgen MAW en Duits, 4 dagen niks, mo. Maw is mn hoogste SE na engels (7.4 7.2, voor de rest afgeronde 7ens en 6en.) Wat is jouw hoogste SE?
Engels - 6.8quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Ik ook alle SE tussen 6-7 hehe. Alleen jij hebt 6 dagen voor mo?! beter. Ik 4, heb overmorgen MAW en Duits, 4 dagen niks, mo. Maw is mn hoogste SE na engels (7.4 7.2, voor de rest afgeronde 7ens en 6en.) Wat is jouw hoogste SE?
Het is inderdaad erg saai om alles nu te leren, verreweg het saaiste vak. Maar ik heb 1,5 week terug ofzo alles al doorgelezen en het zit er al 80% in, dat scheelt. Jammer da het veel stampwerk is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef Heliosphan het volgende:
[..]
MAW is zo'n kutvak. Dat examen gaat echt mijn gemiddelde in gevaar brengen.
Tot morgenochtendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Ik ben weg hier, nog ff 2012-I doorscrollen en 4 boterhammen wegstauwen en dan pitten. Zie je morgen Jordy?
Met deze inschatting zit je al 2,5 punt boven de 5,5 gemiddelde. Dan heb je al aardig wat marge.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook zoietssta een 6.2
Alleen die 5.5 norm kan me nekken
Mijn inschatting tot nu toe:
Nederlands: 5
Aardrijkskunde: 5
Economie: 6
Geschiedenis: 7
Engels: 7
Ja, weet ik. Maar ben bang dat het toch iets lager uitvalt ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Met deze inschatting zit je al 2,5 punt boven de 5,5 gemiddelde. Dan heb je al aardig wat marge.
Ooh dan hoef je je al helemaal nergens druk om te maken. Maar wiskunde valt vaak erg mee. A dan ik denk dat het ons allemaal wel moet lukken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ben bang dat het toch iets lager uitvalt ofzoik weet niet
Net Engels nagekeken, iets dat dan wel fatsoenlijk valt na te kijken, met een n-term van 0 zou ik rond de 7.6 - 8.0 hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |