PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
Xbox One met ingebouwde PVR. Kan het nog beter?[ afbeelding ]
Nou wordt youtube en twitch helemaal volgekwakt en wordt het door de bomen het bos niet meer zien qua commentatorsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
Xbox One met ingebouwde PVR. Kan het nog beter?[ afbeelding ]
htc onequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog een leuk, redelijk goedkoop speakersetje dat ik mee kan nemen naar Blanes?
Bavaria kopen de komende tijdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog een leuk, redelijk goedkoop speakersetje dat ik mee kan nemen naar Blanes?
Dat zeiden we ook toen het ineens een hype werd om je gameplay op te nemen. Youtube heeft een prima indexeringssysteem, dus dat zal geen probleem worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou wordt youtube en twitch helemaal volgekwakt en wordt het door de bomen het bos niet meer zien qua commentators
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan ik daar mijn telefoon op aan sluiten?
Komen speakers bij binnenkort als aanbiedingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan ik daar mijn telefoon op aan sluiten?
kan het niet vinden op hun sitequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komen speakers bij binnenkort als aanbieding
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan het niet vinden op hun site
wel interessant iig
ga je zometeen nog wat eten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:43 schreef TBakkert het volgende:
Engels valt morgen uit. Uur eerder naar huis.
http://www.bax-shop.nl/ca(...)product-details.htmlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Vriend van mij doet wat bij marketing van Bavaria, zal van de week ff vragenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan het niet vinden op hun site
wel interessant iig
nerdshitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef quer het volgende:
Voor de geïnteresseerden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1516964
redelijk goedkoopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/ca(...)product-details.html
Alleen willen consumeren en niet producerenquote:
ik hoor het welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vriend van mij doet wat bij marketing van Bavaria, zal van de week ff vragen
Mooi ding.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/ca(...)product-details.html
Je wilt wel een xbox hebben voor mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef Fuszy het volgende:
Toch wel gay dat ik in marketing ga trappen en waarschijnlijk nog een Xbox One ga kopen, omdat exclusive content voor fifa
daardoor hebben jouw ouders ook de productie afgeraffeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef quer het volgende:
[..]
Alleen willen consumeren en niet produceren
quote:
Doet het ook behoorlijkquote:
Dat ook, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat de toffe Xbox users ineens een ps3 aanschaffenquote:
ik heb geen 180 euro over voor een speaker die waarschijnlijk kapot gaatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Doet het ook behoorlijk
Hebben wij altijd in de kleedkamer bij het voetbal
Exclusive FUT content voor de Xbox Onequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat gaat DE reden worden dat ik de nieuwe xbox ipv de PS4 ga kopen?
Heb ff niets gevolgd de afgelopen uren.
skere nigguquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen 180 euro over voor een speaker die waarschijnlijk kapot gaat
koop ik sowiesoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef quer het volgende:
als de ps4 geen voice chat met vrienden die net het zelfde spel spelen heeft dan koop ik een xbox one
Waar nog niks van bekend is dus kan zomaar niks boeiend zijnquote:
vanwege het feit dat alle spelers goedkoper zijn op de xbox, toch?quote:
http://www.bol.com/nl/p/o(...)4s/9005000012318533/quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen 180 euro over voor een speaker die waarschijnlijk kapot gaat
jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
vanwege het feit dat alle spelers goedkoper zijn op de xbox, toch?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/o(...)4s/9005000012318533/
Jij in ieder geval niet.quote:
Wat vind je zo goed aan de xbox one dan?? Er was vrij weinig boeiends te zien vandaag. De helft van wat ze lieten zien is toch alleen voor usa...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb nog vrij weinig gezien van de nieuwe PS4, maar ik denk dat de Xbox One amper te overtreffen is. Qua graphics zit er namelijk nooit echt een groot verschil tussen de consoles en daarbij zal de grafische upgrade tussen deze generatie en de aankomende generatie minder groot zijn dan de vorige.
Qua features is deze introductie wel heel erg veelbelovend. Vooral de integratie van alle apparaten in 1 is echt sick.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet.
Je username is een bestaand persoon en je zal waarschijnlijk ook wel tattoo's hebben met sterren.
Vraag mij alleen af hoe ze dat willen gaan doen met het TV kijken op je Xbox One. Denk je nou echt dat ze bij UPC of bij Ziggo of KPN etc Microsoft zullen toelaten om tv zender te gaan doorgeven via de Xbox. In Amerika heb je een hele grote kabelmaatschappij waar ze mee in zee zijn gegaan en dat kost veel geld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb nog vrij weinig gezien van de nieuwe PS4, maar ik denk dat de Xbox One amper te overtreffen is. Qua graphics zit er namelijk nooit echt een groot verschil tussen de consoles en daarbij zal de grafische upgrade tussen deze generatie en de aankomende generatie minder groot zijn dan de vorige.
Qua features is deze introductie wel heel erg veelbelovend. Vooral de integratie van alle apparaten in 1 is echt sick.
- Integratie van alle apparaten in 1.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je zo goed aan de xbox one dan?? Er was vrij weinig boeiends te zien vandaag. De helft van wat ze lieten zien is toch alleen voor usa...
.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Integratie van alle apparaten in 1.
- Kinect integratie.
- Skype, Xbox Music, Zune.
- Exclusive content voor FUT14.
Klopt ik heb erg spijt van deze naamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet.
Je username is een bestaand persoon en je zal waarschijnlijk ook wel tattoo's hebben met sterren.
Heb je de PS4 wel gevolgd? Daar zaten tig meer features bij die ook nog eens functioneel en leuk zijn. Bar weinig van de Xbox gezien. Wellicht op de E3. Dat hoop ik dan maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Kinect integratie.
Microsoft gaat veel geld aan UPC geven om niet in zee te gaan met Sony waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vraag mij alleen af hoe ze dat willen gaan doen met het TV kijken op je Xbox One. Denk je nou echt dat ze bij UPC of bij Ziggo of KPN etc Microsoft zullen toelaten om tv zender te gaan doorgeven via de Xbox. In Amerika heb je een hele grote kabelmaatschappij waar ze mee in zee zijn gegaan en dat kost veel geld.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Microsoft gaat veel geld aan UPC geven om niet in zee te gaan met Sony waarschijnlijk.
Alleen dat laatste spreekt me aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Kinect integratie.
In principe heb ik dit nu al. Alles is namelijk verbonden met m'n versterker en ik heb 1 afstandsbediening voor al m'n apparaten. Als Xbox straks die afstandsbediening kan worden, dan ben je er eigenlijk al. EPG (zenderinformatie) is vrij universeel en kan makkelijk worden uitgelezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vraag mij alleen af hoe ze dat willen gaan doen met het TV kijken op je Xbox One. Denk je nou echt dat ze bij UPC of bij Ziggo of KPN etc Microsoft zullen toelaten om tv zender te gaan doorgeven via de Xbox. In Amerika heb je een hele grote kabelmaatschappij waar ze mee in zee zijn gegaan en dat kost veel geld.
En hoe veel van die dingen ga je echt veel gebruiken? en Integratie zal ps4 ook wel hebben. fut content is wel een goede reden ja. Van de rest is het nou niet echt beter dan ps4 of zo. Helemaal dus omdat veel alleen usa is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Kinect integratie.
Fuszy trollenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat de toffe Xbox users ineens een ps3 aanschaffen
jammer genoeg denken meer mensen zo, en daarom zal de xbox alleen maar populairder worden voor UT'ersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
Op de XBOX is de prijs goedkoper van spelers
Nee, ik ben wel benieuwd wat die features waren. Vertel eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb je de PS4 wel gevolgd? Daar zaten tig meer features bij die ook nog eens functioneel en leuk zijn. Bar weinig van de Xbox gezien. Wellicht op de E3. Dat hoop ik dan maar.
Komt door dat online betaald is waardoor we minder verdienen aan toernooitjes als we er niks voor uitgevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
Nee, maar je kan wel een UPC pizza pakket kopen. (luiaard)quote:
waarom zou ik een ps3 kopen als je ook een ps4 kan kopen of een xbox one?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat de toffe Xbox users ineens een ps3 aanschaffen
Jij zou echt alleen daarom een nieuwe console kopen hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
Je weet maar nooit met die gekke xboxersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou ik een ps3 kopen als je ook een ps4 kan kopen of een xbox one?
Daar staat die P in UPC dus voorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel een UPC pizza pakket kopen. (luiaard)
http://www.upc.nl/aanbiedingen/luiaard/#intcmp=luiaard
je vraagt eerst waarom hij die wil en daarna vraag je hoeveel mensen het gebruiken. Het gaat er toch om waarom pazzl hem wil : ')quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En hoe veel van die dingen ga je echt veel gebruiken? en Integratie zal ps4 ook wel hebben. fut content is wel een goede reden ja. Van de rest is het nou niet echt beter dan ps4 of zo. Helemaal dus omdat veel alleen usa is.
I dont like you, your ugly, fuck offquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die hoeren die ze hebben uitgekozen bij Jokertjes jawoord.
Nope, maar ik betaal graag 3 euro per maand om fatsoenlijke servers te hebben. Nu hebben ze er 15.000 en het worden er 300.000. Als ik het goed heb begrepen.quote:
Nee vroeg wat er zo goed aan een xbox one was. Niet wat hij gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
je vraagt eerst waarom hij die wil en daarna vraag je hoeveel mensen het gebruiken. Het gaat er toch om waarom pazzl hem wil : ')
Ja echt leuk want nu hebben we geen xboxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
ik ga straks zo lachen als iedereen een xbox heeft gekocht voor exclusive content dat waarschijnlijk een of ander flut ding isen EA kennende toch wel niet zal werken
![]()
lekker allemaal een online abo
Je vraagt wat er goed aan is dus noemt hij wat hij er goed aan vindt. Die dingen zijn voor hem dus relevant. Wat andere mensen daar meedoen maakt dan toch niet uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee vroeg wat er zo goed aan een xbox one was. Niet wat hij gaat gebruiken.
De fuck dit teamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Team weer een upgrade gegeven met TOTY Alonso
Ik heb nog niet besloten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Wie behalve djeetje is op dit moment van plan in de toekomst een xbox one aan te schaffen terwijl je nu een ps3 bezit?
nog veels te vroeg om daar al over te oordelen. Wordt nog aardig wat maanden aankijken eerst.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Wie behalve djeetje is op dit moment van plan in de toekomst een xbox one aan te schaffen terwijl je nu een ps3 bezit?
niet iedereen heeft een tv.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Tv kijken via je xbox snap ik het nut ook niet echt van.. Je zet je xbox aan, waarvoor je dus je tv nodig hebt. En dan ga je via je xbox kijken. Waarom dan niet gewoon alleen via je tv en je xbox uitlaten?
Ik twijfel, ik wacht gewoon op de aankondiging van de PS4 (10 Juli dacht ik)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Wie behalve djeetje is op dit moment van plan in de toekomst een xbox one aan te schaffen terwijl je op dit moment een ps3 bezit?
Ik. Ook gewoon weer eens iets anders. Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Nice, Hoe duur was Messi ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Team weer een upgrade gegeven met TOTY Alonso
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik. Ook gewoon weer eens iets anders. Vind ik leuk.
Ik ga eerst kijken wat de PS3 brengt. Veel van de functies van de Xbox ga ik toch niet gebruiken. Ziet er allemaal leuk uit, maar kan geen oordeel geven over dit als ik alleen iets van de xbox weetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
verkapte kijk mijn geen autist zijn postquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik. Ook gewoon weer eens iets anders. Vind ik leuk.
Nja, heel veel mensen zullen het niet gebruiken, maar dat zijn gewoon de mainstream users. Veel mensen weten bijvoorbeeld ook niet hoe ze de beste prestaties uit hun PC halen, maar die gebruikers interesseert dat waarschijnlijk ook niet. Dit zijn gewoon de geek-features, precies waar ik voor val. Gewoon goed inspelen op de doelgroepen. Microsoft = marketing.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Tv kijken via je xbox snap ik het nut ook niet echt van.. Je zet je xbox aan, waarvoor je dus je tv nodig hebt. En dan ga je via je xbox kijken. Waarom dan niet gewoon alleen via je tv en je xbox uitlaten?
Ik weet het nog niet. Zie nog niet zoveel voordelen van een xbox. Maar ligt beetje aan wat die extra content is. Groot voordeel is wel dat xbox stuk eerder in Europa uit is. Maar eerst 10 juni (geloof ik) afwachten en de E3. Dan beslis ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
ik ga straks zo lachen als iedereen een xbox heeft gekocht voor exclusive content dat waarschijnlijk een of ander flut ding isen EA kennende toch wel niet zal werken
![]()
lekker allemaal een online abo
yoloquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Maver24 het volgende:
ik heb op dit moment 4 spelcomputers thuis staan/liggen
Xbox
Ps3
3DS
Psvita
Tig meer ? Een presentatie van een console die niet wordt getoondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb je de PS4 wel gevolgd? Daar zaten tig meer features bij die ook nog eens functioneel en leuk zijn. Bar weinig van de Xbox gezien. Wellicht op de E3. Dat hoop ik dan maar.
Kon je niet besluiten welke je moest halen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Maver24 het volgende:
heb op dit moment 4 spelcomputers thuis staan/liggen
Xbox 360
Ps3
3DS
Psvita
ik kwam er gister achter dat hij gewoon al 40 isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Fuszy het volgende:
https://soundcloud.com/justin-antonius-1/pharrell-williams-happy
Gaat die weer onze Pharrell
Serieusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kwam er gister achter dat hij gewoon al 40 is
ziet er echt veel jonger uit
De vita..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Maver24 het volgende:
ik heb op dit moment 4 spelcomputers thuis staan/liggen
Xbox 360
Ps3
3DS
Psvita
In Nederland is ongeveer elk abo van internet en tv aan elkaar. Dus dan zou je nog een abo moeten afsluiten voor iets wat er al is. Of upc etc moeten ook met xbox gaan samenwerken maar dat gata toch niet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet iedereen heeft een tv.
niet iedereen is alleen thuis en kan dus tv kijken wanneer die wil
het is goedkoper dan een tv abonnement (denk ik)
Ik heb nog geen idee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Hij opende een pakje en kreeg ze allemaal. Just like FUT.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kon je niet besluiten welke je moest halen?
Ga jij voor de PS4quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
verkapte kijk mijn geen autist zijn post
moet ik misschien ook maar doen
is maar wat je gewend bent hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tig meer ? Een presentatie van een console die niet wordt getoondBovendien is de controller van de xbox al een reden om de nieuwe xbox te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ja want ik hoor net dat de xbox geen voordelen heeft, dusja dan neem ik de ps4, niet dat die wel voordelen heeft mja zo werkt het hierquote:
Vriendenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef quer het volgende:
Na ja, ik kijk wel.. ik had liever ook een xbox dan een ps3 als me vrienden geen ps3 hadden
nee hoor, als ik tv op wil zeggen dan kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In Nederland is ongeveer elk abo van internet en tv aan elkaar. Dus dan zou je nog een abo moeten afsluiten voor iets wat er al is. Of upc etc moeten ook met xbox gaan samenwerken maar dat gata toch niet gebeuren.
Hoezo moeten ze samenwerken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In Nederland is ongeveer elk abo van internet en tv aan elkaar. Dus dan zou je nog een abo moeten afsluiten voor iets wat er al is. Of upc etc moeten ook met xbox gaan samenwerken maar dat gata toch niet gebeuren.
Wij hebben telefoon/internet en telefoon apart. Binnenkort telefoon + internet wel samen. TV altijd apart gehad. Mja misschien een uitzondering.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, als ik tv op wil zeggen dan kan dat gewoon.
en dan hebben we het nog niet gehad over meerdere mensen in een huishouden, zoals hier
twitter:lukasvana twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 22:07:39De xbox one dames en heren: net zo goed als de ps 3. Jammer dat ze te laat zijn en nu tegen de ps 4 moeten. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
twitter:lukasvana twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 22:07:39De xbox one dames en heren: net zo goed als de ps 3. Jammer dat ze te laat zijn en nu tegen de ps 4 moeten. reageer retweet
_____________________________!!!!!!!!!!!!!
kijk gamekings maar terug. Die hebben het uitgelegd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoezo moeten ze samenwerken?Onkyo werkt toch ook niet samen met Microsoft en Samsung, maar ik kan wel switchen.
Lekkere tweetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
_____________________________!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Kijk, MolFan is een xdoos fanboy, maar van de PS heb je er dus ook zat. Sjezus he.quote:
Begin toch heel erg te twijfelen...even wachten op release dates en prijzen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
IK WEET HET TOCH NOG NIET!quote:
Net zoals ik gewoon de duurste kopen, je bent toch geen pauper.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Begin toch heel erg te twijfelen...even wachten op release dates en prijzen.
MolFan kreeg net echt een kwakje in zijn onderbroek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kijk, MolFan is een xdoos fanboy, maar van de PS heb je er dus ook zat. Sjezus he.![]()
Een stuk of 10 bedoel je zeker. Die post nu ff niet meer, want hij is naar de stad om onderbroeken te kopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
MolFan kreeg net echt een kwakje in zijn onderbroek.
Je foto stelt ollie op martins indi voor, ik dacht dat het een terrorist achtig figuur wasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
MolFan kreeg net echt een kwakje in zijn onderbroek.
ha ha ha xDD jouw engels is slechttttquote:
Ik kijk wel naar de prijzen. Ik wil in mijn omgeving alleen niet de eerste zijn die hem koopt, want dat had ik met de PS3 en toen kochten een aantal mensen die ik niet mag hem ook. En die inviten mij nu de hele tijd.quote:
Ullrich van Gobbel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef quer het volgende:
[..]
Je foto stelt ollie op martins indi voor, ik dacht dat het een terrorist achtig figuur was
"In Europa bijvoorbeeld zijn er in elk land verschillende televisie-aanbieders en verschillende manieren om televisie te ontvangen, zoals analoog en digitaal. Microsoft heeft nog niet bekendgemaakt hoe Xbox One hier mee omgaat."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kijk gamekings maar terug. Die hebben het uitgelegd.
Echt een vriendelijke gozerquote:
Ik wil natuurlijk op de hoogte zijn van alles wat iedereen hier doet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Like Toy Soldiers is het inmiddels.
waarom volg je mij eigenlijk
Ik zal hier niet op reageren aangezien mijn niveau een beetje verbeterd is.quote:
Wat een kneus.quote:
Op zijn step.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een stuk of 10 bedoel je zeker. Die post nu ff niet meer, want hij is naar de stad om onderbroeken te kopen.
van gobbel kan dan natuurlijk ook wel door voor terrorist achtig figuurquote:
Mooi om te zienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef quer het volgende:
[..]
Ik zal hier niet op reageren aangezien mijn niveau een beetje verbeterd is.
Nee heb zowel 360 als ps3 kijk gewoon welke console het meeste te bieden heeft tegen die tijdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kijk, MolFan is een xdoos fanboy, maar van de PS heb je er dus ook zat. Sjezus he.![]()
Ken jij hem? Ik klikte gewoon op alle tweets die met Xbox One te maken hadden en daar stond hij bij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hey beetje respect het is wel een toffe kerol hor
Heb je dat interview met hem gezien?quote:
Daar gaat het toch om? beetje jezelf vermakenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef Toefjes het volgende:
Vrienden op je console is niet tof, vrienden op je console leiden je alleen maar af van het grote doel: rijk worden met FUT. Vrienden die fifa spelen willen leuk en gezellig een potje Barcelona - Real Madrid doen
Ik heb een auto die 250 euro per maand kostquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net zoals ik gewoon de duurste kopen, je bent toch geen pauper.
die Mustang?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb een auto die 250 euro per maand kostben dus wel een pauper.
je zelf vermaken kan wel op een andere manierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef quer het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om? beetje jezelf vermaken
Nee ik ken hem niet ik ken niemand ik ben vriendloosquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ken jij hem? Ik klikte gewoon op alle tweets die met Xbox One te maken hadden en daar stond hij bij.
maar dan heb je ook wel een ziek bazige autoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb een auto die 250 euro per maand kostben dus wel een pauper.
nee niet die manierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zelf vermaken kan wel op een andere manier
Dan moet ie ook in het wit komenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik kijk gewoon welke console het beste bij m'n interieur past. [ afbeelding ]
Nee rijk worden is het doelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef quer het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om? beetje jezelf vermaken
Zelfs hier heb je ze niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee ik ken hem niet ik ken niemand ik ben vriendlooswaarom zit ik anders op fok
Andere vrienden zoekenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef Toefjes het volgende:
Vrienden op je console is niet tof, vrienden op je console leiden je alleen maar af van het grote doel: rijk worden met FUT. Vrienden die fifa spelen willen leuk en gezellig een potje Barcelona - Real Madrid doen
dit dus. volgend jaar ga ik als een malle coins verkopen.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dan heb je ook wel een ziek bazige auto
Ik hoop dat iedereen dezelfde plannen heeft, dan gaat de prijs lekker omlaag en koop ik alles op. Ben ik straks de rijkste FUT-speler.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit dus. volgend jaar ga ik als een malle coins verkopen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef Toefjes het volgende:
Wel handig als je nooit je kamer uit komt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik kijk gewoon welke console het beste bij m'n interieur past. [ afbeelding ]
Bedanktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste verstandige post
hahaha en ps gaat eindelijk van diequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf je moet betalen als je een 2e hands spel op die xdoos gaat spelen.Lekker dan, als je even bij een vriend wil gamen.
Denk alleen niet dat er een console van eikenhout wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel handig als je nooit je kamer uit komt.
Wat een kutconsolequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf je moet betalen als je een 2e hands spel op die xdoos gaat spelen.Lekker dan, als je even bij een vriend wil gamen.
605 euroquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen dezelfde plannen heeft, dan gaat de prijs lekker omlaag en koop ik alles op. Ben ik straks de rijkste FUT-speler.
IK HEB EEN TOET TOET TOETER OP MIJN WATERSCOOTER WOEF WOEF!!!quote:
Leuke auto, alleen een beetje jammer dat hij wit is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Enige foto die ik zo snel bij de hand heb.[ afbeelding ]
Komt ook gewoon van Twitter hoor.quote:
Kan je gewoon op je eigen GT spelen denk ik?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
ik neem ook gewoon PS4quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij zou echt alleen daarom een nieuwe console kopen he![]()
Ik kan straks tegen jou zeggen dat ik spelers voor veel meer verkocht krijg dan jij
Ditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kan je gewoon op je eigen GT spelen denk ik?
ja dit vind ik ook erg vreemd, ze hebben ook niet helemaal duidelijk gemaakt hoe het nou precies zit...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De macht over het stuur verloren
Kleur is jammer inderdaad. Ook niet mijn ultieme droom auto, maar een jaren '60 mustang is iets te duur voor een 20 jarig pikkiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuke auto, alleen een beetje jammer dat hij wit is.
Van welk jaar?
Mag ik je auto spuiten? Heb ook wel eens een fiets gespoten dus best wat ervaring.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kleur is jammer inderdaad. Ook niet mijn ultieme droom auto, maar een jaren '60 mustang is iets te duur voor een 20 jarig pikkiedeze is van '94
omlaag pricefixenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen dezelfde plannen heeft, dan gaat de prijs lekker omlaag en koop ik alles op. Ben ik straks de rijkste FUT-speler.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag ik je auto spuiten? Heb ook wel eens een fiets gespoten dus best wat ervaring.
Wel een leuke bak hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kleur is jammer inderdaad. Ook niet mijn ultieme droom auto, maar een jaren '60 mustang is iets te duur voor een 20 jarig pikkiedeze is van '94
Dat is mijn idee.quote:
Nee dankjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag ik je auto spuiten? Heb ook wel eens een fiets gespoten dus best wat ervaring.
Dat vindt iedereen juist minder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:28 schreef MolFan het volgende:
Zeker mooie bak. Ik heb ook een witte auto, bazenkleur
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:28 schreef MolFan het volgende:
Zeker mooie bak. Ik heb ook een witte auto, bazenkileur
Ligt eraan wat voor auto het is. Bij een Toyota Aigo is dat lelijker dan bij een Porsche Panamera om maar ff wat te roepenquote:
nou ik dacht mooi moment om de band te versterken alvorens samen een potje fifa te doenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:07 schreef WSquater het volgende:
Kort overzichtje
- Niet backwards compatible, ook niet via de cloud zoals de PS4
- Tweedehands Games worden actief geblokt
- Verplichte installatie van games
- Gedeeltelijk always-online*
* Als ontwikkelaars iets van Xbox's Cloud functionaliteiten gebruiken, dan zal de game altijd verbonden moeten zijn met het internet.
Enkel in het geval van een singleplayer game - zonder online elementen - zal de game offline gespeeld kunnen worden.
Oh, en er is geen enkele gameplay (dat is dus: iemand die met de controller een spel speelt) getoond.
Sony's presentatie over de PS4 was al best goed, maar nu Microsoft haar presentatie heeft gehouden lijkt die van Sony opeens geweldig.
[afbeelding]
Ik vind de uitstraling van een KIA sowieso kut.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef MolFan het volgende:
Wat is er mis met deze wagen dan?
[ afbeelding ]
Rijd heerlijk
prima autoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef MolFan het volgende:
Wat is er mis met deze wagen dan?
[ afbeelding ]
Rijd heerlijk
Een Panamera is alleen wel konko lelijk. Het heeft zijn charme maar hij is nog steeds konko lelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor auto het is. Bij een Toyota Aigo is dat lelijker dan bij een Porsche Panamera om maar ff wat te roepen
Je zei niet dat het paars zou wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou ik dacht mooi moment om de band te versterken alvorens samen een potje fifa te doen
paars met zilver was best mooi jonge
Mwa mwa vind onze Sportage pretty nice moet ik zeggen. De goedkopere Kia's vind ik overigens ook lelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind de uitstraling van een KIA sowieso kut.
met zilver wel he, dat waren figuurtjes. Zeg maar wat voor sjabloon je wil...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je zei niet dat het paars zou wordengelijk doen dan!
Niet backward compatiblequote:
Dus... Wie is er dood?quote:
niet backward compatible, geen idee wat het is, maar het klinkt kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet backward compatibleDat is wel heel kut, zeker met FIFA 14 en GTA 5
alleen maar negatieve reacties zowat op de FPquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet backward compatibleDat is wel heel kut, zeker met FIFA 14 en GTA 5
Jullie willen allemaal een oude auto zodat je geen wegenbelasting hoef te betalenquote:
Je kunt geen 360 games erop spelen, kan bij ps4 ook niet trouwensquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
niet backward compatible, geen idee wat het is, maar het klinkt kut
Kan je geen 360 spellen spelen. Weet niet waarom je dat wil maargoed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat je geen spellen van de 360 erop kan spelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe maar iets met voetballen en xbox controllers, zodat mensen zien dat ik over ga stappenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
met zilver wel he, dat waren figuurtjes. Zeg maar wat voor sjabloon je wil...
Auto's boeien mij trouwens echt geen kut voor de mensen die het willen weten
Porsche 944quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jullie willen allemaal een oude auto zodat je geen wegenbelasting hoef te betalen
Jij gaat Fifa 14 pas in december kopen dan? En Gta 5 kan je dan na een paar maanden al neit meer spelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je geen 360 spellen spelen. Weet niet waarom je dat wil maargoed.
Je woont in de buurt van Roffa toch? Kom ik volgend schooljaar wel ff.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Doe maar iets met voetballen en xbox controllers, zodat mensen zien dat ik over ga stappen
Alles gaat naar 40 jaar, ze hebben mijn hele handel naar de klote geholpenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jullie willen allemaal een oude auto zodat je geen wegenbelasting hoef te betalen
Verwacht de XBO wel eerder dan December eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij gaat Fifa 14 pas in december kopen dan? En Gta 5 kan je dan na een paar maanden al neit meer spelen
De nieuwe consoles komen in Oktober uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij gaat Fifa 14 pas in december kopen dan? En Gta 5 kan je dan na een paar maanden al neit meer spelen
Ja hier was de stemming sowieso al wat positiefquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen maar negatieve reacties zowat op de FP
Microsoft onthult Xbox One
het komt wel goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alles gaat naar 40 jaar, ze hebben mijn hele handel naar de klote geholpen![]()
40 jaar oudquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hoe zit het met die nieuwe wetgeving dan? 944 komt uit 86/88
Oh dat heb ik gemist dan. Maar GTA komt 22 september, moet ik verdomme nog een maand extra wachtenquote:
Weet ik veel, maar het lijkt me sterk dat ze nu een spel uitbrengen die iedereen gaat kopen en waar je na 4 maanden niets meer mee kan. En anders koop ik alleen fifa of nietsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
B-town repruzendtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je woont in de buurt van Roffa toch? Kom ik volgend schooljaar wel ff.
Niet dus.quote:
echt 0 positieve reacties gewoonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hier was de stemming sowieso al wat positief
Zo denk ik niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet dus.
Zo dacht ik ook toen ik 15 was![]()
Nou vond ik de PS4 ook niet echt geweldig. Maar komt vooral omdat ze dit zo groots hebben aangekondigd en vervolgens gewoon met weinig komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt 0 positieve reacties gewoonbest knap
De mensen van de rest van het forum zijn volgens mij niet echt positief.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt 0 positieve reacties gewoonbest knap
86 en 87 worden nog vrij wanneer ze 40 jaar oud zijn. Een van 88 wordt geen oldtimer meer (Diesel + LPG)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hoe zit het met die nieuwe wetgeving dan? 944 komt uit 86/88
Zo nog ff pot fifa?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dat is prima te doen, kom ik wel even je auto pimpen.
Klinkt als een verkapte: Welk bos spreken we afquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je het maar niet stiekem gaat doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mensen hier geilen op die Exclusive content voor FUT. Maar echt voor gamen is die Xbox One niet gemaakt, dat is meer een All-rounder...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De mensen van de rest van het forum zijn volgens mij niet echt positief.
Wat is echt gamen nou weer danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mensen hier geilen op die Exclusive content voor FUT. Maar echt voor gamen is die Xbox One niet gemaakt, dat is meer een All-rounder...
Jup allround apparaat idd maar dat gevoel had ik bij Ps4 ook (facebook en al die gekkigheid meer). Denk dat we sowieso richting allround systemen gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mensen hier geilen op die Exclusive content voor FUT. Maar echt voor gamen is die Xbox One niet gemaakt, dat is meer een All-rounder...
ERG HE ERG HEquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
En alweer bijna een topic vol met heel weinig posts over FUT.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
Voor het eckte gamen moet je denk ik toch op de pc zijn.
Volgens mij net die quote van p4l. Ze hebben bewust niet voor de beste graphics gekozen, zodat je er meerdere kanten mee op kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |