PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
Xbox One met ingebouwde PVR. Kan het nog beter?[ afbeelding ]
Nou wordt youtube en twitch helemaal volgekwakt en wordt het door de bomen het bos niet meer zien qua commentatorsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
Xbox One met ingebouwde PVR. Kan het nog beter?[ afbeelding ]
htc onequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog een leuk, redelijk goedkoop speakersetje dat ik mee kan nemen naar Blanes?
Bavaria kopen de komende tijdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog een leuk, redelijk goedkoop speakersetje dat ik mee kan nemen naar Blanes?
Dat zeiden we ook toen het ineens een hype werd om je gameplay op te nemen. Youtube heeft een prima indexeringssysteem, dus dat zal geen probleem worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou wordt youtube en twitch helemaal volgekwakt en wordt het door de bomen het bos niet meer zien qua commentators
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan ik daar mijn telefoon op aan sluiten?
Komen speakers bij binnenkort als aanbiedingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan ik daar mijn telefoon op aan sluiten?
kan het niet vinden op hun sitequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komen speakers bij binnenkort als aanbieding
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan het niet vinden op hun site
wel interessant iig
ga je zometeen nog wat eten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:43 schreef TBakkert het volgende:
Engels valt morgen uit. Uur eerder naar huis.
http://www.bax-shop.nl/ca(...)product-details.htmlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Vriend van mij doet wat bij marketing van Bavaria, zal van de week ff vragenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan het niet vinden op hun site
wel interessant iig
nerdshitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef quer het volgende:
Voor de geïnteresseerden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1516964
redelijk goedkoopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/ca(...)product-details.html
Alleen willen consumeren en niet producerenquote:
ik hoor het welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vriend van mij doet wat bij marketing van Bavaria, zal van de week ff vragen
Mooi ding.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/ca(...)product-details.html
Je wilt wel een xbox hebben voor mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef Fuszy het volgende:
Toch wel gay dat ik in marketing ga trappen en waarschijnlijk nog een Xbox One ga kopen, omdat exclusive content voor fifa
daardoor hebben jouw ouders ook de productie afgeraffeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef quer het volgende:
[..]
Alleen willen consumeren en niet produceren
quote:
Doet het ook behoorlijkquote:
Dat ook, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat de toffe Xbox users ineens een ps3 aanschaffenquote:
ik heb geen 180 euro over voor een speaker die waarschijnlijk kapot gaatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Doet het ook behoorlijk
Hebben wij altijd in de kleedkamer bij het voetbal
Exclusive FUT content voor de Xbox Onequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat gaat DE reden worden dat ik de nieuwe xbox ipv de PS4 ga kopen?
Heb ff niets gevolgd de afgelopen uren.
skere nigguquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen 180 euro over voor een speaker die waarschijnlijk kapot gaat
koop ik sowiesoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef quer het volgende:
als de ps4 geen voice chat met vrienden die net het zelfde spel spelen heeft dan koop ik een xbox one
Waar nog niks van bekend is dus kan zomaar niks boeiend zijnquote:
vanwege het feit dat alle spelers goedkoper zijn op de xbox, toch?quote:
http://www.bol.com/nl/p/o(...)4s/9005000012318533/quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb geen 180 euro over voor een speaker die waarschijnlijk kapot gaat
jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
vanwege het feit dat alle spelers goedkoper zijn op de xbox, toch?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/o(...)4s/9005000012318533/
Jij in ieder geval niet.quote:
Wat vind je zo goed aan de xbox one dan?? Er was vrij weinig boeiends te zien vandaag. De helft van wat ze lieten zien is toch alleen voor usa...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb nog vrij weinig gezien van de nieuwe PS4, maar ik denk dat de Xbox One amper te overtreffen is. Qua graphics zit er namelijk nooit echt een groot verschil tussen de consoles en daarbij zal de grafische upgrade tussen deze generatie en de aankomende generatie minder groot zijn dan de vorige.
Qua features is deze introductie wel heel erg veelbelovend. Vooral de integratie van alle apparaten in 1 is echt sick.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet.
Je username is een bestaand persoon en je zal waarschijnlijk ook wel tattoo's hebben met sterren.
Vraag mij alleen af hoe ze dat willen gaan doen met het TV kijken op je Xbox One. Denk je nou echt dat ze bij UPC of bij Ziggo of KPN etc Microsoft zullen toelaten om tv zender te gaan doorgeven via de Xbox. In Amerika heb je een hele grote kabelmaatschappij waar ze mee in zee zijn gegaan en dat kost veel geld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb nog vrij weinig gezien van de nieuwe PS4, maar ik denk dat de Xbox One amper te overtreffen is. Qua graphics zit er namelijk nooit echt een groot verschil tussen de consoles en daarbij zal de grafische upgrade tussen deze generatie en de aankomende generatie minder groot zijn dan de vorige.
Qua features is deze introductie wel heel erg veelbelovend. Vooral de integratie van alle apparaten in 1 is echt sick.
- Integratie van alle apparaten in 1.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je zo goed aan de xbox one dan?? Er was vrij weinig boeiends te zien vandaag. De helft van wat ze lieten zien is toch alleen voor usa...
.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Integratie van alle apparaten in 1.
- Kinect integratie.
- Skype, Xbox Music, Zune.
- Exclusive content voor FUT14.
Klopt ik heb erg spijt van deze naamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet.
Je username is een bestaand persoon en je zal waarschijnlijk ook wel tattoo's hebben met sterren.
Heb je de PS4 wel gevolgd? Daar zaten tig meer features bij die ook nog eens functioneel en leuk zijn. Bar weinig van de Xbox gezien. Wellicht op de E3. Dat hoop ik dan maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Kinect integratie.
Microsoft gaat veel geld aan UPC geven om niet in zee te gaan met Sony waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vraag mij alleen af hoe ze dat willen gaan doen met het TV kijken op je Xbox One. Denk je nou echt dat ze bij UPC of bij Ziggo of KPN etc Microsoft zullen toelaten om tv zender te gaan doorgeven via de Xbox. In Amerika heb je een hele grote kabelmaatschappij waar ze mee in zee zijn gegaan en dat kost veel geld.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Microsoft gaat veel geld aan UPC geven om niet in zee te gaan met Sony waarschijnlijk.
Alleen dat laatste spreekt me aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Kinect integratie.
In principe heb ik dit nu al. Alles is namelijk verbonden met m'n versterker en ik heb 1 afstandsbediening voor al m'n apparaten. Als Xbox straks die afstandsbediening kan worden, dan ben je er eigenlijk al. EPG (zenderinformatie) is vrij universeel en kan makkelijk worden uitgelezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vraag mij alleen af hoe ze dat willen gaan doen met het TV kijken op je Xbox One. Denk je nou echt dat ze bij UPC of bij Ziggo of KPN etc Microsoft zullen toelaten om tv zender te gaan doorgeven via de Xbox. In Amerika heb je een hele grote kabelmaatschappij waar ze mee in zee zijn gegaan en dat kost veel geld.
En hoe veel van die dingen ga je echt veel gebruiken? en Integratie zal ps4 ook wel hebben. fut content is wel een goede reden ja. Van de rest is het nou niet echt beter dan ps4 of zo. Helemaal dus omdat veel alleen usa is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Kinect integratie.
Fuszy trollenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat de toffe Xbox users ineens een ps3 aanschaffen
jammer genoeg denken meer mensen zo, en daarom zal de xbox alleen maar populairder worden voor UT'ersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
Op de XBOX is de prijs goedkoper van spelers
Nee, ik ben wel benieuwd wat die features waren. Vertel eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb je de PS4 wel gevolgd? Daar zaten tig meer features bij die ook nog eens functioneel en leuk zijn. Bar weinig van de Xbox gezien. Wellicht op de E3. Dat hoop ik dan maar.
Komt door dat online betaald is waardoor we minder verdienen aan toernooitjes als we er niks voor uitgevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
Nee, maar je kan wel een UPC pizza pakket kopen. (luiaard)quote:
waarom zou ik een ps3 kopen als je ook een ps4 kan kopen of een xbox one?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat de toffe Xbox users ineens een ps3 aanschaffen
Jij zou echt alleen daarom een nieuwe console kopen hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
Je weet maar nooit met die gekke xboxersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou ik een ps3 kopen als je ook een ps4 kan kopen of een xbox one?
Daar staat die P in UPC dus voorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel een UPC pizza pakket kopen. (luiaard)
http://www.upc.nl/aanbiedingen/luiaard/#intcmp=luiaard
je vraagt eerst waarom hij die wil en daarna vraag je hoeveel mensen het gebruiken. Het gaat er toch om waarom pazzl hem wil : ')quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En hoe veel van die dingen ga je echt veel gebruiken? en Integratie zal ps4 ook wel hebben. fut content is wel een goede reden ja. Van de rest is het nou niet echt beter dan ps4 of zo. Helemaal dus omdat veel alleen usa is.
I dont like you, your ugly, fuck offquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die hoeren die ze hebben uitgekozen bij Jokertjes jawoord.
Nope, maar ik betaal graag 3 euro per maand om fatsoenlijke servers te hebben. Nu hebben ze er 15.000 en het worden er 300.000. Als ik het goed heb begrepen.quote:
Nee vroeg wat er zo goed aan een xbox one was. Niet wat hij gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
je vraagt eerst waarom hij die wil en daarna vraag je hoeveel mensen het gebruiken. Het gaat er toch om waarom pazzl hem wil : ')
Ja echt leuk want nu hebben we geen xboxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
ik ga straks zo lachen als iedereen een xbox heeft gekocht voor exclusive content dat waarschijnlijk een of ander flut ding isen EA kennende toch wel niet zal werken
![]()
lekker allemaal een online abo
Je vraagt wat er goed aan is dus noemt hij wat hij er goed aan vindt. Die dingen zijn voor hem dus relevant. Wat andere mensen daar meedoen maakt dan toch niet uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee vroeg wat er zo goed aan een xbox one was. Niet wat hij gaat gebruiken.
De fuck dit teamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Team weer een upgrade gegeven met TOTY Alonso
Ik heb nog niet besloten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Wie behalve djeetje is op dit moment van plan in de toekomst een xbox one aan te schaffen terwijl je nu een ps3 bezit?
nog veels te vroeg om daar al over te oordelen. Wordt nog aardig wat maanden aankijken eerst.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Wie behalve djeetje is op dit moment van plan in de toekomst een xbox one aan te schaffen terwijl je nu een ps3 bezit?
niet iedereen heeft een tv.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Tv kijken via je xbox snap ik het nut ook niet echt van.. Je zet je xbox aan, waarvoor je dus je tv nodig hebt. En dan ga je via je xbox kijken. Waarom dan niet gewoon alleen via je tv en je xbox uitlaten?
Ik twijfel, ik wacht gewoon op de aankondiging van de PS4 (10 Juli dacht ik)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Wie behalve djeetje is op dit moment van plan in de toekomst een xbox one aan te schaffen terwijl je op dit moment een ps3 bezit?
Ik. Ook gewoon weer eens iets anders. Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
Nice, Hoe duur was Messi ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Team weer een upgrade gegeven met TOTY Alonso
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik. Ook gewoon weer eens iets anders. Vind ik leuk.
Ik ga eerst kijken wat de PS3 brengt. Veel van de functies van de Xbox ga ik toch niet gebruiken. Ziet er allemaal leuk uit, maar kan geen oordeel geven over dit als ik alleen iets van de xbox weetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef quer het volgende:
verkapte kijk mijn geen autist zijn postquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik. Ook gewoon weer eens iets anders. Vind ik leuk.
Nja, heel veel mensen zullen het niet gebruiken, maar dat zijn gewoon de mainstream users. Veel mensen weten bijvoorbeeld ook niet hoe ze de beste prestaties uit hun PC halen, maar die gebruikers interesseert dat waarschijnlijk ook niet. Dit zijn gewoon de geek-features, precies waar ik voor val. Gewoon goed inspelen op de doelgroepen. Microsoft = marketing.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Tv kijken via je xbox snap ik het nut ook niet echt van.. Je zet je xbox aan, waarvoor je dus je tv nodig hebt. En dan ga je via je xbox kijken. Waarom dan niet gewoon alleen via je tv en je xbox uitlaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |