Daar kan ik wel naar luisteren.....als het moetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Zet ik dat mooie liedje van Johnny Halliday nog een keer neer. Zag het vanavond bij DWDD en ben meteen verkocht
En luisteren he
Treurig zeg. In rap tempo wordt er genivelleerd. Maar ja, dat is volgens de PvdA een feestje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:07 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik vond het lastig waar ik deze info kwijt moest maar deze sc bnw leent zich daar wel voor.
DOETINCHEM -
De Achterhoekse thuiszorgorganisatie Sensire heeft collectief ontslag aangevraagd voor 800 thuishulpen. De beslissing is een gevolg van de bezuinigingen op de thuiszorg.
Sensire is volgens woordvoerster Marian Beldsnijder van Abvakabo FNV tot deze stap gedwongen omdat gemeenten niets beslissen tot er duidelijkheid is over de rijksbezuinigingen. „Ze wachten af
Beldsnijder, die schat dat het in de Achterhoek om zo'n 3000 mensen gaat die de huishoudhulp kwijtraken.
De betrokken gemeenten zeggen in een korte gezamenlijke verklaring ervan uit te gaan „dat Sensire er alles aan zal doen om er voor te zorgen dat klanten hun vertrouwde hulp houden
In dit artikel zegt men dus dat gemeenten, die verantwoordelijkheid , voor de hulpbehoevenden hun zorg ,bij een bedrijf neerleggen, terwijl ze zelf als overheid er indirect medeverantwoordelijk zijn voor die bezuinigen
Mooi he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar kan ik wel naar luisteren.....als het moet
Hoopvolle TT trouwens Enneacanthus_Obesus!
Heb hem geluisterdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Zet ik dat mooie liedje van Johnny Halliday nog een keer neer. Zag het vanavond bij DWDD en ben meteen verkocht
En luisteren he
Dit is idd schandalig, waar moet dat naar toe in Nederland.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Treurig zeg. In rap tempo wordt er genivelleerd. Maar ja, dat is volgens de PvdA een feestje.
Ze moesten zich de ogen uit de kop schamen.
De zwaksten in de samenleving, de mensen die deze hulp het hardst nodig hebben staan straks in de kou, want hoe kunnen ze nu garanderen dat die mensen hun vertrouwde hulp houden terwijl er 800 mensen met ontslag gaan?
Dat ik hier getuige van mag zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Game on!
Historisch moment is dit. Nooit eerder heb ik een SC topic in BNW geopend
Holy crap! Mijn beste vriendin werkt voor die organisatie.. Zal eens vragen hoe de vlag erbij hangt voor haarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Treurig zeg. In rap tempo wordt er genivelleerd. Maar ja, dat is volgens de PvdA een feestje.
Ze moesten zich de ogen uit de kop schamen.
De zwaksten in de samenleving, de mensen die deze hulp het hardst nodig hebben staan straks in de kou, want hoe kunnen ze nu garanderen dat die mensen hun vertrouwde hulp houden terwijl er 800 mensen met ontslag gaan?
Er was ooit een maand of 6 geleden een topic in bnw met de titel"crisis-hoe slecht kan het worden , ik zie sinds dat topic doodgebloed is steeds meer de gevolgen van die crisis.(vooral in mijn portomo-quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Holy crap! Mijn beste vriendin werkt voor die organisatie.. Zal eens vragen hoe de vlag erbij hangt voor haar
Na even opgezocht te hebben wat het is kan ik eerlijk zeggen: neequote:
ow dat is waar jullie het pas ook over hadden?quote:
Oh nee, die moet je niet lezen. Dat is cheaten!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Na even opgezocht te hebben wat het is kan ik eerlijk zeggen: nee
Ik kom trouwens alleen sites tegen met alle antwoorden....is er ook 1 met de vragen?
Jep, daar ging het overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow dat is waar jullie het pas ook over hadden?
Ja ik heb geen mobiel he, veel te gevaarlijk...ze luisteren je af en ze bekijken de binnenkant van je broekzak en dan ben ik dus niet meer de enige die daar de weg kent. Dat wil ik niet.
Ja he? Ik vind het een spel dat zuigt. Je móet gewoon de antwoorden vinden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heb je netjes gedaan in de laatste paar dagen!
quote:
Dank je!quote:
Haha, klopt. Maar daarom is het ook zo verslavend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Ik vind het een spel dat zuigt. Je móet gewoon de antwoorden vinden.
Truste!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
Truste allemaal. Vind het welletjes voor vandaag.
Tot morgen
oke welke hufter loopt er met de schakelaar te ouwehoeren ik doe geen oog dichtquote:
Ja.............. kijk maar uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow dat is waar jullie het pas ook over hadden?
Ja ik heb geen mobiel he, veel te gevaarlijk...ze luisteren je af en ze bekijken de binnenkant van je broekzak en dan ben ik dus niet meer de enige die daar de weg kent. Dat wil ik niet.
doe ik vanaaf i pinkyswearquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
En luisteren he
Ach ventje toch, ben je nog bang in het donker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke welke hufter loopt er met de schakelaar te ouwehoeren ik doe geen oog dicht
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ventje toch, ben je nog bang in het donker?
Nou dan laten we het licht voortaan aan voor jou.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef theguyver het volgende:
[..]best wel....
Vooral de wintermaanden zijn zwaar voor me
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou dan laten we het licht voortaan aan voor jou.
hahahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
btw... ben klaar met de bekabeling de secret badkamer cam bij Lavenderr hangt
heb al topic over aangemaakt, hier in BNW tijd voor een bakje koffie kerelquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha![]()
Trouwens heel iets anders:
'Stemmers SP en PVV geloven vaker in complotten'
Ja had het net gezien. zie boven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb al topic over aangemaakt, hier in BNW tijd voor een bakje koffie kerel
Ja was dit bericht aan typen, en jij had al gepost..quote:
Energydrankquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja was dit bericht aan typen, en jij had al gepost..
zeker energydrank gehad ipv koffie
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Energydrank![]()
Maja was een paar dingen te gelijk aan het doen even snel voor ik moet gaan werken. Dom natuurlijk want alleen vrouwen kunnen dat.
Huisgenoot is scheel en kan en naar tieten kijken en meisje recht in der ogen... tegelijk...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor bij mij ligt de focus altijd op 1 van de 2.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
jawel, maar wie had het over afstanden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Huisgenoot is scheel en kan en naar tieten kijken en meisje recht in der ogen... tegelijk...
skills!!!
maar goed van een afstandje lukt dit toch wel?
Voor of achter het gordijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
btw... ben klaar met de bekabeling de secret badkamer cam bij Lavenderr hangt
ow sorry dit is idd 1 van de 2quote:
Bij mij ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zozo, jij hosselkoning! Je moet het maar durven!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Vroeger vond ik dat wat vervelend, totdat ikwerd en gewoon maar brutaal recht in die 'ogen' ging kijken. Bij commentaar zei ik simpelweg dat ik graag naar mooie 'ogen' kijk en dat zij mooie 'ogen' heeft. Altijd kwam ik ermee weg.
![]()
![]()
M'n huidige date vind het ook best.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zozo, jij hosselkoning! Je moet het maar durven!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Btw, volgende week woensdag is het 23 graden op Ibiza en geen regen
Grrrrrreat!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Het is ook zo koud he rilllllquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:24 schreef theguyver het volgende:
[..]yaay
plu pakken doet..
Bagger weer was net al zeike nat toen ik ff een pijpje ging roken
Wijf het er maar inquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
10 graden nu. Hup naar buiten Blaadjes, werken met je donder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Heb net de blaadjes uit mijn tuin verwijderd, kom ik er hier weer een tegen !!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
10 graden nu. Hup naar buiten Blaadjes, werken met je donder.
Maar dit Blaadje moet je niet verwijderen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net de blaadjes uit mijn tuin verwijderd, kom ik er hier weer een tegen !!!
Niet? Oké omdat jij het wilquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dit Blaadje moet je niet verwijderen hoor
Een gouden blaadjequote:
In de herfst kleurt hij vast goudquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gouden blaadjeOf maak ik het nu te gek!!
Gelukkig ga ik volgende week woensdag naar Ibiza.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef theguyver het volgende:
DO 10°/5°C 80%
VR 12°/3°C 80%
ZA 14°/4°C 70%
ZO 15°/8°C 70%
Kanonne wast cold buiten kan bijna de handschoenen weer aan doen, vieze gure kouwe wind bah!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef theguyver het volgende:
DO 10°/5°C 80%
VR 12°/3°C 80%
ZA 14°/4°C 70%
ZO 15°/8°C 70%
Komend weekend staat de efteling geplanned, zal wel weer in het water vallen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig ga in woensdag naar Ibiza.
Zo is ie beter, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komend weekend staat de efteling geplanned, zal wel weer in het water vallen.
Als ik nog geen mod ben idd.
Anders...duik ik in de koffer bij met Lavenderr
Ha, het blad wat ik niet op mag ruimenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker thuis komen zo als je even terugleest.
Nee dat mag niet!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, het blad wat ik niet op mag ruimen
Volgens Lavenderr welquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dat mag niet!
Ik ben veel te aardig.
Ik heb er zo'n zin in. Zit hier met de verwarming op 20quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Dotteke het volgende:
Nog een weekje Lavenderr
Neem je ene beetje zon voor ons mee
Ja, hier ook op 20quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in. Zit hier met de verwarming op 20
..en een misselijk gevoel als ik eraan denk wat er in Londen gebeurd is![]()
inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in. Zit hier met de verwarming op 20
..en een misselijk gevoel als ik eraan denk wat er in Londen gebeurd is![]()
En dan heb je nog een aantal mensen die verontschuldigingen zoeken voor deze terreurdaad. Kan dat gewoon niet begrijpen. Een man die op straat onthoofd wordt, op klaarlichte dag. Hoe kun je daar nu excuses voor verzinnen? En waarom zou je? Dit is een barbaarse daad en dat mag best zo gezegd worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Iemand toevallig gister P&W gezien. Ik half half maar wat met opviel was die diplomaat(?) over de schilderswijk. Over dat er mensen werden uitgescholden en ik weet niet wat meer omdat ze verkeerde kleding droegen of rookten.
Viel allemaal wel mee volgens hem, hij herkende zich er niet in en toen zei die zoiets als, en dat is erg!, ja ok het gebeurt af en toe wel eens maar niet vaak hoor het valt wel mee.
WTF durf het probleem gewoon eens te benoemen en draai er niet omheen omdat je bang bent voor escalatie.
Ja het ligt overal aan behalve aan hun zelf. Maar als je als oorzaak hun geloof noemt dan zijn de rapen helemaal gaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan heb je nog een aantal mensen die verontschuldigingen zoeken voor deze terreurdaad. Kan dat gewoon niet begrijpen. Een man die op straat onthoofd wordt, op klaarlichte dag. Hoe kun je daar nu excuses voor verzinnen? En waarom zou je? Dit is een barbaarse daad en dat mag best zo gezegd worden.
Ze halen er alles bij en zelfs Geert Wilders krijgt de schuld. Alles om maar om de nare feiten heen te draaien.
Mee eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan heb je nog een aantal mensen die verontschuldigingen zoeken voor deze terreurdaad. Kan dat gewoon niet begrijpen. Een man die op straat onthoofd wordt, op klaarlichte dag. Hoe kun je daar nu excuses voor verzinnen? En waarom zou je? Dit is een barbaarse daad en dat mag best zo gezegd worden.
Ze halen er alles bij en zelfs Geert Wilders krijgt de schuld. Alles om maar om de nare feiten heen te draaien.
Terwijl die man zelf zei dat hij het uit naam van Allah gedaan had. Daar kun je dan toch niks anders van maken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja het ligt overal aan behalve aan hun zelf. Maar als je als oorzaak hun geloof noemt dan zijn de rapen helemaal gaar.
Niemand basht op moslims toch? Je kunt er niet omheen dat dit moslims zijn die een terreurdaad gepleegd hebben. Hij zegt het zélf.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mee eens.
Al hoeft dat moslim en multiculti gebash van mij weer niet.
De westerse wereld heeft een heleboel lui binnengelaten die hier helemaal niet horen qua cultuur en die de barbaarsheid van hun vaderland hier nu uit gaan voeren. Lekker dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Dotteke het volgende:
O o o in wat voor verrotte wereld leven we eigenlijk bah !
Dat snap ik ook niet, je mag niet zeggen dat het moslims zijn(nou ja dat mag nog net) en je mag al helemaal niet zeggen dat ze het vanuit hun geloof doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niemand basht op moslims toch? Je kunt er niet omheen dat dit moslims zijn die een terreurdaad gepleegd hebben. Hij zegt het zélf.
Als het christenen geweest waren die het uit naam van God gedaan hadden zou men dat toch zeggen?
Waarom dat krampachtige politiek correcte met kool en geit sparen? Je dient er niemand mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |