abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126825371
Hallo FOK!ertjes,

Na het lezen van deze topicreeks en bijbehorend TV-programma besefte ik mij maar weer eens dat ik mij ondertussen ook wel in zo'n kansloze situatie bevind. Ik zou zelfs de perfecte kandidaat voor dat programma zijn, met mijn 26 jaar en geen enkele ervaring op het gebied van vrouwen (en dan in de meest extreme vorm, zelfs geen zoenen ed.).

Maar hoe komt dat dan vraag je je af? Bij de meeste soortgelijke gevallen ligt het aan de slechte jeugd, depressies of andere afwijkende gebeurtenissen. Maar dat is bij mij allemaal niet het geval. Ik heb een prima jeugd gehad, ben nooit gepest en heb op elke school wel goede (mannelijke) vrienden gehad.
Nee, ik weet dat het helemaal aan mijzelf ligt. Vooral omdat ik zeer moeilijk oogcontact kan maken/houden met mensen, ik gesprekken niet op gang kan houden, omdat ik niet op vrouwen af durf te stappen ("Ik ben niet interessanter / knapper / beter dan de andere 100 mannen die zij dagelijks tegenkomt"), geen praatjesmaker ben, en omdat ik niet bepaald een fotomodel ben.

Nou wil ik er dolgraag iets aan veranderen, maar ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen. Lukt het me zelf? Moet ik een professional inschakelen? Ieder advies is welkom. Ik weet van mezelf dat als ik geen concrete dingen ga ondernemen ik er over 10 jaar nog het zelfde bij zit dus dan kan ik er maar beter nu meteen aan beginnen.

Beetje kansloos topic zo eigenlijk maar wie weet heb ik er iets aan. :)

Gepost vanaf een kloonaccount.
pi_126825502
Begin eens op Skype :)
Because you know i'm all about that ass
pi_126825636
Je geeft zelf al antwoorden:
-meer oogcontact
-Meer zeldverzekerdheid
- Meer praten, maakt niet uit over wat, zp lang je maar met zelfvertrouwen praat en weet waar je over praat.
- Spontaner zijn, lichaamstaal gebruiken.
- Zichzelf goed verzorgen qua uiterlijk
pi_126825692
de onderliggende vraag is natuurlijk waar komt het vandaan dat je niet goed bent in contact maken
en hoe ernstig is dat 'onderliggende probleem'
dat weten wij niet dus kunnen wij niet voor jou beslissen of het je alleen gaat lukken of niet

een goede tip is altijd: dwing jezelf je comfort zone te verlaten
dus spreek toch eens een vrouw aan
kijk mensen 3 seconden in de ogen, dan 4 etc

dwing jezelf dus zeg: deze week spreek ik 2 vrouwen aan
(en hou jezelf daar dan ook aan want daar beginnen alle veranderingen in jezelf natuurlijk mee, net als met gezonder willen leven, meer sporten, harder voor school werken etc)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_126825718
Nog 4 jaar volhouden en je krijgt wizardstatus _O_
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_126825770
Ja, je geeft deels zelf de antwoorden al. Je ziet er wel goed uit verder?
ADHD-C
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:56:53 #7
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_126825884
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Je geeft zelf al antwoorden:
-meer oogcontact
-Meer zeldverzekerdheid
- Meer praten, maakt niet uit over wat, zp lang je maar met zelfvertrouwen praat en weet waar je over praat.
- Spontaner zijn, lichaamstaal gebruiken.
- Zichzelf goed verzorgen qua uiterlijk
Maar meer zelfverzekerdheid komt dus niet automatisch, en dat is een beetje het probleem van TS.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:58:29 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126826001
quote:
omdat ik niet op vrouwen af durf te stappen ("Ik ben niet interessanter / knapper / beter dan de andere 100 mannen die zij dagelijks tegenkomt"),
Stap eens op een wat minder fotomodel-achtige vrouw af dan (of zoek contact via een datingsite of whatever)? Op elk potje past een dekseltje!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:58:51 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126826026
Geef je anders op voor die programma.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_126826051
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:52 schreef blow... het volgende:
Begin eens op Skype :)
Enige contactverzoek dat ik op skype kreeg was een vage ghanees die 14 miljoen naar 1 of andere oostafrikaanse bank wou verzenden en ik 40% van de winst kon krijgen :P
pi_126826126
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Stap eens op een wat minder fotomodel-achtige vrouw af dan (of zoek contact via een datingsite of whatever)? Op elk potje past een dekseltje!
Dat is echt zo'n bullshit :')

No offence ;)
pi_126826127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar meer zelfverzekerdheid komt dus niet automatisch, en dat is een beetje het probleem van TS.
Een cursus nemen oid? Weet ik het
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:00:40 #13
38496 Perrin
pi_126826170
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is echt zo'n bullshit :')

No offence ;)
Nog een reden of onderbouwing? Of kost je dat teveel typwerk? :P

Ben je niet de knapste vent: de helft van de vrouwen is lelijker dan gemiddeld. Doe er je voordeel mee :P
pi_126826277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nog een reden of onderbouwing? Of kost je dat teveel typwerk? :P
Nee, dat is het niet. Maar dat spreekwoord (of hoe je zoiets ook noemt) is gewoon onzin. Het impliceert dat er voor iedereen wel iemand is, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Zoiets ;)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:03:29 #15
38496 Perrin
pi_126826371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Maar dat spreekwoord (of hoe je zoiets ook noemt) is gewoon onzin. Het impliceert dat er voor iedereen wel iemand is, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Zoiets ;)
Op alle regels zijn uitzonderingen.. maar als er echt met geen van de 3 miljard vrouwen op deze wereld een match met je te maken valt, ben je waarschijnlijk een heel stuk lelijker/saaier/verlegener/whatever dan TS.
pi_126826379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ben je niet de knapste vent: de helft van de vrouwen is lelijker dan gemiddeld. Doe er je voordeel mee :P
Naja, als je nog niemand gehad hebt op die leeftijd (ik heb zelf ook in dat schuitje gezeten), dan vind je zo'n beetje alles wel best.

Ik ben er vanaf gekomen doordat ik op een gegeven moment geschaakt werd door een vrouw (kan het niet anders noemen :P ), daarna is het een tijdje vanzelf gegaan.
pi_126826397
oh en google eens op RET-therapie

dat helpt je gedachten die je hebt (negatieve gedachten) om te zetten

als jij bijvoorbeeld denkt: waarom zou ik op dat meisje af stappen ze zegt toch nee
dan ga je met die gedachte aan de slag en een stappenplan door werken om die gedachte realistischer te maken

ook kun je werken met kerngedachten of zoiets
dan kies je wat jou het meest onzeker maakt (bijvoorbeeld dat je jezelf lelijk vind, of denkt dat je altijd alles fout doet) en dan schrijf je elke dag bewijzen (meerdere!!) op die je hebt gevonden om aan te tonen dat dat NIET zo is

Dus: vandaag een compliment over mijn werk gekregen
of: vandaag zag ik er goed uit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_126826461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Op alle regels zijn uitzonderingen.. maar als je tussen de 3 miljard vrouwen op deze wereld geen enkele match te maken valt..
Je moet elkaar ook zien te vinden, daar zit dat probleem een beetje. Sommige mannen hebben nou eenmaal gewoon heel weinig kans om een vrouw te vinden (waarmee ik niet wil zeggen dat TS 1 van die mannen is).
pi_126826485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Geef je anders op voor die programma.
''dat''
ADHD-C
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:06:36 #20
38496 Perrin
pi_126826604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet elkaar ook zien te vinden, daar zit dat probleem een beetje. Sommige mannen hebben nou eenmaal gewoon heel weinig kans om een vrouw te vinden (waarmee ik niet wil zeggen dat TS 1 van die mannen is).
En zelfs die kunnen er 1 bestellen uit Rusland of zoiets.

Maar iig beginnen met werken aan je fitheid/zelfvertrouwen terwijl je je best doet om vrouwen tegen te komen (IRL of op 't net) en uitendelijk vind je heus wel iemand.. (zeer extreme gevallen uitgezonderd misschien).

En idd zoals bij jouzelf: als het 1e schaap over de dam is.. :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:07:43 #21
38496 Perrin
pi_126826672
Oh, en rijk worden helpt ook! *)
pi_126826683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

En zelfs die kunnen er 1 bestellen uit Rusland of zoiets.

Maar iig beginnen met werken aan je fitheid/zelfvertrouwen terwijl je je best doet om vrouwen tegen te komen (IRL of op 't net) en uitendelijk vind je heus wel iemand.. (zeer extreme gevallen uitgezonderd misschien).

En idd zoals bij jouzelf: als het 1e schaap over de dam is.. :P
...dan volgen er nog een paar waarna het hele zaakje weer tot stilstand komt :') :P
pi_126826706
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef Perrin het volgende:
Oh, en rijk worden helpt ook!
+1 lol
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:08:49 #24
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126826749
Ik las laatst iets over surrogaatpartners, die helpen je tijdelijk op weg om meer vertrouwd te raken met lichamelijk contact, zodat je zelfverzekerder voor de dag komt als het echt zo ver is.
Zou dat niet wat zijn?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126826788
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:08 schreef Mirjam het volgende:
Ik las laatst iets over surrogaatpartners, die helpen je tijdelijk op weg om meer vertrouwd te raken met lichamelijk contact, zodat je zelfverzekerder voor de dag komt als het echt zo ver is.
Zou dat niet wat zijn?
En hoe kom je dan aan zo'n surrogaatpartner? Die term is mij geheel onbekend.

Of heet zoiets tegenwoordig een scharrel? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')