Maar meer zelfverzekerdheid komt dus niet automatisch, en dat is een beetje het probleem van TS.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Je geeft zelf al antwoorden:
-meer oogcontact
-Meer zeldverzekerdheid
- Meer praten, maakt niet uit over wat, zp lang je maar met zelfvertrouwen praat en weet waar je over praat.
- Spontaner zijn, lichaamstaal gebruiken.
- Zichzelf goed verzorgen qua uiterlijk
Stap eens op een wat minder fotomodel-achtige vrouw af dan (of zoek contact via een datingsite of whatever)? Op elk potje past een dekseltje!quote:omdat ik niet op vrouwen af durf te stappen ("Ik ben niet interessanter / knapper / beter dan de andere 100 mannen die zij dagelijks tegenkomt"),
Enige contactverzoek dat ik op skype kreeg was een vage ghanees die 14 miljoen naar 1 of andere oostafrikaanse bank wou verzenden en ik 40% van de winst kon krijgenquote:
Dat is echt zo'n bullshitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stap eens op een wat minder fotomodel-achtige vrouw af dan (of zoek contact via een datingsite of whatever)? Op elk potje past een dekseltje!
Een cursus nemen oid? Weet ik hetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar meer zelfverzekerdheid komt dus niet automatisch, en dat is een beetje het probleem van TS.
Nog een reden of onderbouwing? Of kost je dat teveel typwerk?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n bullshit
No offence
Nee, dat is het niet. Maar dat spreekwoord (of hoe je zoiets ook noemt) is gewoon onzin. Het impliceert dat er voor iedereen wel iemand is, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Zoietsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog een reden of onderbouwing? Of kost je dat teveel typwerk?
Op alle regels zijn uitzonderingen.. maar als er echt met geen van de 3 miljard vrouwen op deze wereld een match met je te maken valt, ben je waarschijnlijk een heel stuk lelijker/saaier/verlegener/whatever dan TS.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Maar dat spreekwoord (of hoe je zoiets ook noemt) is gewoon onzin. Het impliceert dat er voor iedereen wel iemand is, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Zoiets
Naja, als je nog niemand gehad hebt op die leeftijd (ik heb zelf ook in dat schuitje gezeten), dan vind je zo'n beetje alles wel best.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben je niet de knapste vent: de helft van de vrouwen is lelijker dan gemiddeld. Doe er je voordeel mee
Je moet elkaar ook zien te vinden, daar zit dat probleem een beetje. Sommige mannen hebben nou eenmaal gewoon heel weinig kans om een vrouw te vinden (waarmee ik niet wil zeggen dat TS 1 van die mannen is).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op alle regels zijn uitzonderingen.. maar als je tussen de 3 miljard vrouwen op deze wereld geen enkele match te maken valt..
''dat''quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Geef je anders op voor die programma.
En zelfs die kunnen er 1 bestellen uit Rusland of zoiets.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet elkaar ook zien te vinden, daar zit dat probleem een beetje. Sommige mannen hebben nou eenmaal gewoon heel weinig kans om een vrouw te vinden (waarmee ik niet wil zeggen dat TS 1 van die mannen is).
...dan volgen er nog een paar waarna het hele zaakje weer tot stilstand komtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
En zelfs die kunnen er 1 bestellen uit Rusland of zoiets.
Maar iig beginnen met werken aan je fitheid/zelfvertrouwen terwijl je je best doet om vrouwen tegen te komen (IRL of op 't net) en uitendelijk vind je heus wel iemand.. (zeer extreme gevallen uitgezonderd misschien).
En idd zoals bij jouzelf: als het 1e schaap over de dam is..
En hoe kom je dan aan zo'n surrogaatpartner? Die term is mij geheel onbekend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:08 schreef Mirjam het volgende:
Ik las laatst iets over surrogaatpartners, die helpen je tijdelijk op weg om meer vertrouwd te raken met lichamelijk contact, zodat je zelfverzekerder voor de dag komt als het echt zo ver is.
Zou dat niet wat zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |