omdat jouw katten derps zijn. kijken het graag af van hun baasjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom jat mijn kat bloemkool van de tafel en loopt ie ermee rond alsof het de grootste schat ooit is?
Ermahgerd, trutje dat je er bentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omdat jouw katten derps zijn. kijken het graag af van hun baasje
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ermahgerd, trutje dat je er bent
Ik wil een huis zo half in het bos en dat de douche dan een soort glazen telefooncel aan het huis is, zodat je midden in een grijs regenachtig bos heerlijk onder de warme douche kan staanquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef Debsterr het volgende:
AAAAARGH nagel kapoet op fotohand. Stomme wijsvinger!
en als er dan een seriemoordenaar voor je staat terwijl jij staat te douchenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wil een huis zo half in het bos en dat de douche dan een soort glazen telefooncel aan het huis is, zodat je midden in een grijs regenachtig bos heerlijk onder de warme douche kan staan
Geweldig rustgevende mental image verwoestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en als er dan een seriemoordenaar voor je staat terwijl jij staat te douchen
Ja maar dan druk ik op een knopje en dan is het zo ondoorzichtig glas ineens. En dan staat ie er nog steedsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en als er dan een seriemoordenaar voor je staat terwijl jij staat te douchen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar dan druk ik op een knopje en dan is het zo ondoorzichtig glas ineens. En dan staat ie er nog steeds
Zijn er echt heel veel dit jaar van dit soort evenementenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laten we het daar niet over hebben.
Ik wil dit doen
http://colorrain.nl/
Holi hoe?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zijn er echt heel veel dit jaar van dit soort evenementenallemaal een beetje op Holi gebaseerd
het worden er steeds meer iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Maar met die van jou erbij heb ik er nu 4 voorbij zien komenvan dat soort 5km runs Holi combos
Lijkt me zo tofquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Maar met die van jou erbij heb ik er nu 4 voorbij zien komenvan dat soort 5km runs Holi combos
Ja, ik dus ook. En al m'n laatste foto's vind ik ook al niks EN WAT WIL IK LAKKEN AAAAARGH.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ik kan daar serieus zo vreselijk chagrijnig om worden
![]()
Misschien kan je er wel eentje vinden die wat meer aan het eind van de zomer is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lijkt me zo tofmaar ik denk dat het nog iets te ambitieus is
Ik heb er nu 1 van 4 augustus gevonden. Maar dat scheelt maar een weekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien kan je er wel eentje vinden die wat meer aan het eind van de zomer is?
Dit is goed spees je moet het even volhouden en dan ben je verslaafd = supergezondfitte speesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan alleen nog aan hardlopen denkenObsessie much?
Ik voel me nu al veel beter en fijner en relaxter dus ik ga echt niet stoppenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is goed spees je moet het even volhouden en dan ben je verslaafd = supergezondfitte spees
hoeveel ben je nu kwijt aan je schoenen + gadgets? Mijn interesse is gewektquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik voel me nu al veel beter en fijner en relaxter dus ik ga echt niet stoppen
135 schoenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hoeveel ben je nu kwijt aan je schoenen + gadgets? Mijn interesse is gewekt
Als het Eindhoven marathon is moet je ff naar het Beursgebouw, dan verkopen ze ook altijd kleding, hangt vaak wel wat tussen voor goeie prijzen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
135 schoenen.
broek 50 maar die kocht ik vorige zomer.
kutshirt decathlon 19.95
nike shirt 30 euro
gsm houder 2.50 (maar wil ik upgraden naar een goede voor de herfst).
Nog niet gekocht maar wil ik wel:
Garmin forerunner 610 prijs variërend van 350 tot 280 in aanbieding
hardloopjack 50-100 euro afhankelijk van merk/kwaliteit/functionaliteit
Merken zoals puma/nike/adidas? Want die goedkope zooi hoef ik dus niet meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als het Eindhoven marathon is moet je ff naar het Beursgebouw, dan verkopen ze ook altijd kleding, hangt vaak wel wat tussen voor goeie prijzen.
Oh en de iPhone app - 4.50quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:21 schreef Maisnon het volgende:
Maar die app werkt al goed ofniet?
Ik heb nog steeds prepaiddus dat kan ik vast niet met die nieuwe foon
Ja geloof het wel, maar je hebt vast dingen die alleen GPS tracken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je toch met interweps verbonden zijn?
Ja geloof het wel. H&M vind ik ook prima sportkleding. Ik moet alleen "losse" shirtjes hebben en niet van die strakke, want die kruipen op vanwege m'n achterlijke taille/heupen verhoudingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Merken zoals puma/nike/adidas? Want die goedkope zooi hoef ik dus niet meer
Ondanks mijn enorme chaggo bui, werd ik hier toch een beetje vrolijk vanquote:
Het is schijnbaar zo'n vine.co iets wat je ineens overal zietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ondanks mijn enorme chaggo bui, werd ik hier toch een beetje vrolijk van.
Ja ik heb nu een superfijne van nike. Ik had topjes besteld van H&M en ik had de verkeerde en verkeerde maat gehad dus beausquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. H&M vind ik ook prima sportkleding. Ik moet alleen "losse" shirtjes hebben en niet van die strakke, want die kruipen op vanwege m'n achterlijke taille/heupen verhouding.
Vine! Ik heb een filmpje gemaakt van chips opetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is schijnbaar zo'n vine.co iets wat je ineens overal zietvan die korte filmpjes.
Van deze gebruikststster:
http://seenive.com/u/908057399661834240
Zien zienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vine! Ik heb een filmpje gemaakt van chips opeten
7 years in Tibet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Film kijken omdat je te lam bent om van de bank te komen
HOEzo word je misselijk van pannekoeken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Pannenkoeken gegeten.. En zoals het hoort bij pannenkoeken: misselijk![]()
![]()
Omdat je pannenkoeken door blijft eten tot je misselijk bent, want te lekker en ineens *bam* zit je vol halverwege je je pannenkoek en wil je hem toch nog opetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HOEzo word je misselijk van pannekoeken?
Daar heb ik nooit last vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat je pannenkoeken door blijft eten tot je misselijk bent, want te lekker en ineens *bam* zit je vol halverwege je je pannenkoek en wil je hem toch nog opeten![]()
Dudequote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last vanik eet er gewoon heel veel en dan zijn ze op
.
Zo at ik laatst 7 pannekoeken met spek en stroop.
Ik hoefde wel niet zoveel ijs meer als toetje toenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude![]()
Ik at er 4 en toen was ik misselijk
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoefde wel niet zoveel ijs meer als toetje toen.
Maar ik ben daar op getraind als kindquote:
Goeie pannekoeken wel! Goed dun, en even bruin aan beide kanten, zonder al teveel kapotte randjes enzo.. En ik bak natuurlijk sowieso niks hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken is niet zo moeilijk toch
Nee Schaar. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kant en klare pannenkoeken omdat lui.
Voor 80 cent eten voor twee![]()
(o plus wat extra voor een zakje geraspte kaas, appelstroop en gewone stroop)
En vanwege de voedingswaarde van die krengen vreet ik er daar al helemaal 1000 van in 1 zittingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kant en klare pannenkoeken omdat lui.
Voor 80 cent eten voor twee![]()
(o plus wat extra voor een zakje geraspte kaas, appelstroop en gewone stroop)
Ik eet er altijd 3 en Fred 7quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En vanwege de voedingswaarde van die krengen vreet ik er daar al helemaal 1000 van in 1 zitting.
Datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie hebben gewoon geen waardering voor matig kutvoedsel![]()
Tuurlijk zijn echte lekkerder. Pizza van de pizzaboer zijn ook lekkerder dan diepvriespizza's.
Het één sluit het ander nog niet uit
Jij bent al bijna het tegenovergestelde!quote:
Ermahgerd ja, over vier maanden ook echt, what are thisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent al bijna het tegenovergestelde!![]()
![]()
![]()
Kut, heb ik het gemistquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Zow, bijgebruind, snor gewaxt en benen geepileerd
Ja, en die onesies schijnen ook echt fucking duur te zijnquote:
Ja maar ik wilde het doenquote:
Ja, 120 euro voor een hansopjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en die onesies schijnen ook echt fucking duur te zijnGeniale outfit of the day ook, een onesie. En blote voeten.
Want zo'n ding van 120 euro is zo veel comfortabeler dan een joggingbroek en oversized shirt waarbij je geen moeite hoeft te doen om te gaan pissenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, 120 euro voor een hansopje
En er zijn blijkbaar mensen die het echt in het openbaar dragen![]()
quote:
SORRY MEVROUWquote:
pics.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Knap iemand op feesboekje gespot maar onbereikbaar denk ik
Was het Bami?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Knap iemand op feesboekje gespot maar onbereikbaar denk ik
Bende gij ook al zun vuige lesbie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef Maisnon het volgende:
Nee maar wel een meisjeen ze studeert ook aan de TU. Ik ben druk bezig nadelen en minpunten te zoeken zodat ik weer verder kan met mn leven
Ik hoef m'n bovenlip nooit te harsenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij jou wel dan? Ben jij ook een mon?
Hoe groeit je haar terug na harsen? Bij mijn moeder honderdmiljoen jaar terug groeide het terug als stoppeltjes en toen heeft ze het maar nooit meer gedaan, maar ik denk dat ze het niet goed gedaan heeft... Dus vraag 2, waarmee hars jij?quote:
Van Veet? Dat zijn toch beendingen, maar dat maakt dus niet uit? Dat vroeg ik me namelijk af, of het niet te harsh is voor je gezichtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Als ik m'n haren hars dan groeit het heel zacht terug, vers nieuw puntje haar
En ik gebruik van die strips van veet, met ananas geur die stiekem naar snoepjes van mn oma van vroeger ruikt
Ooooooh ik dacht ook aan benenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van Veet? Dat zijn toch beendingen, maar dat maakt dus niet uit? Dat vroeg ik me namelijk af, of het niet te harsh is voor je gezicht
Zijn die fijn ja? In gebruik? Misschien toch maar eens aanschaffen voor deze zomer..... Mits beter weerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Als ik m'n haren hars dan groeit het heel zacht terug, vers nieuw puntje haar
En ik gebruik van die strips van veet, met ananas geur die stiekem naar snoepjes van mn oma van vroeger ruikt
Bertquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef RenRen- het volgende:
Dan kan ik namelijk af en toe mijn unibrauw wegratsjen met zo'n strip![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zijn die fijn ja? In gebruik? Misschien toch maar eens aanschaffen voor deze zomer..... Mits beter weer
Niet zo heel erg obv, vaak zie ik de haartjes ook niet zitten, maar ik VOEL zequote:
Dan ga ik dat een keertje doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Veet voor je gezicht kan best
Daar haal ik af en toe mn moustache mee weg
Ja dat is eigenlijk ook wel logisch voor jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht ook aan benen
Nee in mn gezicht doe ik niks, dat is allemaal werk voor de laserdingens op dit moment
Ik ben half chimpansee. Heb echt grovere maatregelen nodigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
Oh in gezicht hier nog steeds pincet voor alle overtollige haartjes
Benen epileer ik. De laatste keer dat ik ging scheren is dat best wel mis gegaan, ik had een scherp mesje en was gewoon aan het scheren, van onder naar boven en RATSJ, hele stuk huid meegetrokken. Laat maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor m'n benen heb ik vele dingen geprobeerd, maar blijf ik scheren eigenlijk het fijnste vinden..
Voor m'n oksels zweer ik bij epileren![]()
De eerste keren wens je dat je dood gaat omdat het zo'n kutgevoel is, maar daarna is het heel goed te doen en niet zo'n donkere plek onder je oksels![]()
En m'n gezicht doe ik gewoon met een pincet
Met strips. En elke haar begint als een stoppelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe groeit je haar terug na harsen? Bij mijn moeder honderdmiljoen jaar terug groeide het terug als stoppeltjes en toen heeft ze het maar nooit meer gedaan, maar ik denk dat ze het niet goed gedaan heeft... Dus vraag 2, waarmee hars jij?
Als ze helemaal weggehaald zijn zouden ze toch zachter terug moeten komen en niet als een scheer-stoppel? Zo liet mijn moeder het klinken, als net geschoren stoppelsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met strips. En elke haar begint als een stoppel
Ik durf nog steeds niet, oksels epilerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor m'n benen heb ik vele dingen geprobeerd, maar blijf ik scheren eigenlijk het fijnste vinden..
Voor m'n oksels zweer ik bij epileren![]()
De eerste keren wens je dat je dood gaat omdat het zo'n kutgevoel is, maar daarna is het heel goed te doen en niet zo'n donkere plek onder je oksels![]()
En m'n gezicht doe ik gewoon met een pincet
Dan heeft ze dr haar stuk getrokken idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ze helemaal weggehaald zijn zouden ze toch zachter terug moeten komen en niet als een scheer-stoppel? Zo liet mijn moeder het klinken, als net geschoren stoppels
Heuhhhhhhhhhhhhh ik voel het hierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Benen epileer ik. De laatste keer dat ik ging scheren is dat best wel mis gegaan, ik had een scherp mesje en was gewoon aan het scheren, van onder naar boven en RATSJ, hele stuk huid meegetrokken. Laat maar![]()
Zélf ook vooral, ik zou dat laten doen. Maar ja, om daar nou te gaan zitten vind ik al een hele stapquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Net als fouffe, het idee om daar te waxen
Ik voel het ook gewoon weerquote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik mag vrijdag nu aan de laser in 'the dangerzone'Eigenlijk wel heel makkelijk. Wat mij betreft doen ze meteen alles daar, maar er wordt maar een klein stuk vergoed
Datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet, oksels epileren
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben half chimpansee. Heb echt grovere maatregelen nodig
+1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet, oksels epileren
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een keer mijn venusheuvel met de epilady gedaan. Een vriendin deed dat altijd zei ze.
Needless to say:![]()
![]()
Echt? Ik zou juist denken dat oksels veel gevoeliger zijn dan benen..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
De muts durf ik ook niet te epileren. Oksels was even een drempel over ja. En de eerste keren was het inderdaad echt rampzalig, heb het ook min of meer in fases gedaan (dus de eerste keren elke dag). Maar het is het zo waard. En als je eenmaal gewend bent zijn oksels minder pijnlijk dan benen... Vind ik tenminste. En het is ook zo klaar. Ik denk dat het veelzeggend is dat ik m'n benen inmiddels weer scheer maar m'n oksels braaf blijf epileren.
Als ik al kijk naar mijn epilady-kop, met allemaal kleine ijzeren knijpertjes. Nee. Niet in de buurt daarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een keer mijn venusheuvel met de epilady gedaan. Een vriendin deed dat altijd zei ze.
Needless to say:![]()
![]()
Ik denk dat jouw haren daar te stug voor zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Maisnon het volgende:
'k heb 1 keer zo'n epilady gebruikt maar daar kreeg ik allemaal ingegroeide haren van
Toen ik eenmaal elke haar een keer gehad had zeg maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt? Ik zou juist denken dat oksels veel gevoeliger zijn dan benen..
Maar nadat je voor het eerst alles geëpileerd had onder je oksels, was het daarna al veel beter te doen?
Die oksels moesten wel elke dag geschoren worden ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Twee keer per week epileren en elke dag scheren? Eet jij pokon?
mijn vriendin zei dus dat dat juist ingegroeide haren tegen zou gaan. Maar dat was een leugenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Maisnon het volgende:
'k heb 1 keer zo'n epilady gebruikt maar daar kreeg ik allemaal ingegroeide haren van
Ja, ik kan best de volgende dag met een mesje weer er overheen, maar dan krijg ik er niets af?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die oksels moesten wel elke dag geschoren worden ja.
Maar ik erger me daar ook al heel snel aan stoppels. Wat die pic hierboven heeft vind ik al teveel. M'n benen hoeven minder vaak, want daar erger ik me er niet zo aan
Ik scheer mijn oksels in de zomer ook elke dagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die oksels moesten wel elke dag geschoren worden ja.
Maar ik erger me daar ook al heel snel aan stoppels. Wat die pic hierboven heeft vind ik al teveel. M'n benen hoeven minder vaak, want daar erger ik me er niet zo aan
Nou het klopt wat SQ zei dat mijn haren toentertijd (nu niet meer) wat stugger waren, en ik ook niet goed wist hoe het te verzorgenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mijn vriendin zei dus dat dat juist ingegroeide haren tegen zou gaan. Maar dat was een leugen
Ik kreeg er ook vrijwel niks vanaf, maar toch doen hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik kan best de volgende dag met een mesje weer er overheen, maar dan krijg ik er niets af?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
goeden gespreksonderwerp weer
vanaf volgende week geen marginale werkloze meer
Jaah gewoon weer een baanquote:
Thanks SQquote:
Ik ga kwaliteitscontrole doen bij een metaalbedrijfquote:
Oh die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ga kwaliteitscontrole doen bij een metaalbedrijf
Tehehe nee de meeste mensen kijken een beetje vreemd als ik vertel dat ik ook een metaal opleiding heb gehad en 5 jaar TIG lasser ben geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh die zag ik niet aankomen! hoe gaat dat in z'n werk? lasers en microscopen?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Klinkt als mooi warrek zwarteaardbei! Gefeliciteerd!
Thanks Dico!quote:
nicequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja
kost een half jaar touwtrekken maar dan heb je ook wat
Met elektrieke wielen zodat ik zelf maar 20% van de kracht hoef te leveren. Scheelt weer met m'n lamme hand en subluxerende vingers
Wat gaaf zeg! nou moet je zeker nog een halfjaar wachten totdat ie er is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja
kost een half jaar touwtrekken maar dan heb je ook wat
Met elektrieke wielen zodat ik zelf maar 20% van de kracht hoef te leveren. Scheelt weer met m'n lamme hand en subluxerende vingers
Huuu neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nicedus zo'n lolstoel met aan 1 kant zo'n stuurknuppelt?
Dat is snel zeg! maar in ieder geval zeer goed nieuwsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Huuu nee
Accu's en motors in de wielen dus geen stuurknuppels enzo. Dat ziet er zo retarded uit
Levertijd zou als het goed is binnen 6 weken moeten zijn, dus best rap
dus niet zoeen:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Huuu nee
Accu's en motors in de wielen dus geen stuurknuppels enzo. Dat ziet er zo retarded uit
Levertijd zou als het goed is binnen 6 weken moeten zijn, dus best rap
Neequote:
oh die ziet er wel sjiek uit ja!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee
Het wordt een quickie argon in zwart, met e-motion wielen. Geen plaatjes, zit op de aaiped
Als je ff googelt zie je het snel genoeg
Die zijn nog best 'leuk' ook, in hoeverre een lolstoel leuk kan zijn danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee
Het wordt een quickie argon in zwart, met e-motion wielen. Geen plaatjes, zit op de aaiped
Als je ff googelt zie je het snel genoeg
Vind het fijn voor jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind hem wel fun hoorhet is mijn ticket to freedom
hoe vet! Bij één van de grote yachtbouwers in het hoge noorden? Die dingen zijn wel zo fabuleusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Tehehe nee de meeste mensen kijken een beetje vreemd als ik vertel dat ik ook een metaal opleiding heb gehad en 5 jaar TIG lasser ben geweest![]()
Ja zij maken voornamelijk aluminium helikopter platformen en jachten enzo, ik moet dan de maten controleren en de lassen en las onderzoek doen met penetrant onderzoek (met vloeistof zodat je kunt zien waar scheuren zitten) en het nameten van alle maten
Thanks Debsquote:
Nee in Nieuw lekkerland, maar wel echt gave dingen inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hoe vet! Bij één van de grote yachtbouwers in het hoge noorden? Die dingen zijn wel zo fabuleus.
Niiiiiiiiice!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Tehehe nee de meeste mensen kijken een beetje vreemd als ik vertel dat ik ook een metaal opleiding heb gehad en 5 jaar TIG lasser ben geweest![]()
Ja zij maken voornamelijk aluminium helikopter platformen en jachten enzo, ik moet dan de maten controleren en de lassen en las onderzoek doen met penetrant onderzoek (met vloeistof zodat je kunt zien waar scheuren zitten) en het nameten van alle maten
Ik ook lekker meedenken met iedereen als er iets fout gaat en fijn tussen de mannen rond hupsen en ouwehoerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niiiiiiiiice!!
Ik hou van technisch werk
Ik doe het niet hands on, maar toch ook wel technisch werk.
Ik ving vandaag het staartje van een gesprek op tussen twee collega's wat overduidelijk over mij ging. (want ik kwam daar net vandaan voor een kort overleg, en ik ben de enige vrouwquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ook lekker meedenken met iedereen als er iets fout gaat en fijn tussen de mannen rond hupsen en ouwehoeren
is zo lekker he, gewoon zeggen wat je bedoelt in plaats van er om heen te gaan draaienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Ik ving vandaag het staartje van een gesprek op tussen twee collega's wat overduidelijk over mij ging. (want ik kwam daar net vandaan voor een kort overleg, en ik ben de enige vrouw)
"Nee, het is zéker geen dom blondje!"
Ghehehe dat is mannentaal om uit te drukken dat ik het wel goed doe en de materie snap e.d.
Mannen en subtiliteit
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
je qoute faalt nog steeds Puckzzz
In mijn quote van jouw faal quote welquote:
Aaaw wat sneu voor hemquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Aww beste vriend stuurt me net een sms dat het uit is met z'n vriendinhadden toch 3 jaar wat enzo
Aww...zomaar plotseling?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Aww beste vriend stuurt me net een sms dat het uit is met z'n vriendinhadden toch 3 jaar wat enzo
ja het ging al een tijdje niet echt lekker tussen die 2, velen irritaties enzulks. toch jammer want het is best een leuke meid..quote:
ja eindelijk weerquote:
Keukenrol en warm strijkijzerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Diconnected het volgende:
en urgh gooi net hete wax over mn handen heenen krijg het nu ook niet van de vloer af, joy
is het full-time? Hoe lang heb je eigenlijk thuis gezeten?quote:
ja, viel eigenlijk best mee vanaf 12 april maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is het full-time? Hoe lang heb je eigenlijk thuis gezeten?
ja doe ik morgen wel ofzo, want heb nu geen goed lichtquote:
Heeft ze al lang een vriend?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Diconnected het volgende:
en ermahgerd a.s vrijdag de vriend van m'n moeder ontmoeten
het klinkt zo raar. de vriend van m'n moeder.
ja al 8 maanden maar ze heeft het pas zondag verteldquote:
Ze deed een Schaar!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja al 8 maanden maar ze heeft het pas zondag verteld
Ik snap het niet hoe iemand dat zo lang geheim kan houden. En dan je MOEDER!! Waar jij mee samenwoont!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja al 8 maanden maar ze heeft het pas zondag verteld
Yepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze deed een Schaar!![]()
Waarom zo lang gewacht dan? vanwege je vader en de geschiedenis daarmee?
Ik zou met het satijn eronder doen denk ik, anders is het zo van mwah ik had nog wat kant over en moest er nog wat meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoe iemand dat zo lang geheim kan houden. En dan je MOEDER!! Waar jij mee samenwoont!!
Maar wel tof voor d'r
Oh en ff de voortgang van mijn jurkje.
Ik wilde de mouwtjes van alleen kant maken (dus zonder het satijn eronder) maar nu ga ik twijfelen...
[ afbeelding ]
O wow! ja dan kun je het misschien maar beter stil houden als de situatie zo is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep
Nee omdat de situatie beetje rot is, want hij zit nog midden in scheiding en het is haar baas/collega.
Goed punt!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zou met het satijn eronder doen denk ik, anders is het zo van mwah ik had nog wat kant over en moest er nog wat mee
Ja dat vind ik dus ook een beetje jammer maar ik snap het wel, ze heeft toch 18 jaar geen vriend gehad, dus dit wou ze eerst even bekijken of het allemaal wel goed ging enzo. En dat gaat het dus daar ben ik blij mee. zolang zij blij is ben ik ook blijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O wow! ja dan kun je het misschien maar beter stil houden als de situatie zo is.
Maar goed jij bent haar dochter is toch wel bijzonder om het dan 8 maanden stil te kunnen houden
Ja dat is inderdaad wel het belangrijkstequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook een beetje jammer maar ik snap het wel, ze heeft toch 18 jaar geen vriend gehad, dus dit wou ze eerst even bekijken of het allemaal wel goed ging enzo. En dat gaat het dus daar ben ik blij mee. zolang zij blij is ben ik ook blij
Maar ook wel een beetje raar voor haar. Ik kan me zo voorstellen dat ze ontzettend verliefd was/is en dat dan met niemand kan delen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook een beetje jammer maar ik snap het wel, ze heeft toch 18 jaar geen vriend gehad, dus dit wou ze eerst even bekijken of het allemaal wel goed ging enzo. En dat gaat het dus daar ben ik blij mee. zolang zij blij is ben ik ook blij
Yepquote:
Nee dat kloptquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:57 schreef Incantrix het volgende:
Priem, jij staat nog niet op die derby-site, of wel? Jullie hebben wel een mooie site man, ik had gegoogled op derby den haag maar die groep heeft daarbij vergeleken echt een lame-ass website man
Iets verkeerds gegeten misschien?quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat kloptSite is totaal niet up to date qua leden
De fotografe loopt nogal achter met het bewerken van de foto's. Jup site van perliament of pain is nogal simpel
![]()
RCR heeft echt een mooie site (en logo imho)
Morgeuh!
Gisterenavond me een partij misselijk gevoeldAlles uitgekitst en toen ging het weer
Gelukkig wel meteen kunnen slapen en vanmorgen was er niks meer aan de hand. Weird body is weird
Ah joh zijn er meer die een evenwicht van niks hadden en die uiteindelijk toch mooi in het team gekomen zijn (al dan niet met meerdere fresh meats; maar goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegeten misschien?
En ja man, bij jullie site denk ik echt woah! Stoere wijven! En dan zou je er zo bij willen horen, bij die den haagsite heb je dat heul niet. Niet dat ik derby wil gaan doen hoor, mijn evenwicht is echt verneukt dus ik op kleine wieltjes is niet zo handig, maar ik ga boksenik durf nu alleen nog niet met m'n melktetten, ik wacht wel even tot ik dat achter de rug heb.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:43 schreef PriemGirl het volgende:
Gisterenavond me een partij misselijk gevoeldAlles uitgekitst en toen ging het weer
Gelukkig wel meteen kunnen slapen en vanmorgen was er niks meer aan de hand. Weird body is weird
Mag ik dezen binnenkort live aanschouwen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoe iemand dat zo lang geheim kan houden. En dan je MOEDER!! Waar jij mee samenwoont!!
Maar wel tof voor d'r
Ik wilde de mouwtjes van alleen kant maken (dus zonder het satijn eronder) maar nu ga ik twijfelen...
[ afbeelding ]
Ow, hum, nou, ik onthou het voor als boksen niet leuk is.. Maar dat wil ik echt al sinds ik 17 was ofzo, dus ik g het nu gewoon eens doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah joh zijn er meer die een evenwicht van niks hadden en die uiteindelijk toch mooi in het team gekomen zijn (al dan niet met meerdere fresh meats; maar goed).
Maar boksen is ook wel erg stoer
ja geen idee.. Er zat iets dwars want kitste ook voornamelijk sap er uit dan echt eten(omnomnom klinkt lekker dit
)
krachtwijkje?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:14 schreef RenRen- het volgende:
Om het nog wat grappiger te maken
Onze andere buurman is een serenade aan het geven aan de politie met een roze gitaar
Vermoedelijk dronken
Het is geniaalquote:
Wtfquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:14 schreef RenRen- het volgende:
Om het nog wat grappiger te maken
Onze andere buurman is een serenade aan het geven aan de politie met een roze gitaar
Vermoedelijk dronken
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef RenRen- het volgende:
"Schatje... I loves you... Want talibaaaan..." Politiemevrouw heeft leuke dingen te vertellen vanavond
Is die man altijd zo vrolijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef RenRen- het volgende:
"Schatje... I loves you... Want talibaaaan..." Politiemevrouw heeft leuke dingen te vertellen vanavond
Ja! Hij is mijn lievelingsbuurman want altijd als ik hem zie zegt hij "Boermeisje. Zo mooi. Mama met mooie tande"quote:
is koeltoer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Hij is mijn lievelingsbuurman want altijd als ik hem zie zegt hij "Boermeisje. Zo mooi. Mama met mooie tande"
Wauw! Mooi!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar wel tof voor d'r
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is this your feminine side speaking?
auw, pijnlijk! Moest je chauffeuren? Beterschap voor hem!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En in het ziekenhuis.. Broertje heeft flink abces in zijn kaak wat er met spoed uit moet
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte maisnon!
Bij de laatste F5 bleef het zandlopertje draaien... nu al drie minuten ermahgerd spannennnnd!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En in het ziekenhuis.. Broertje heeft flink abces in zijn kaak wat er met spoed uit moet
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nee, pa is er ook bij. Maar broer is beetje bang en wilde graag dat ik er ook bij was. En pa en broer snappen vaak ook formulieren niet goed en zo...quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
auw, pijnlijk! Moest je chauffeuren? Beterschap voor hem!
Meh, beterschap!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef Mss het volgende:
Mijn nieuwe beautybay pallet is er eindelijk en deze is niet kapot ermahgerd!
Is de vloek verbroken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef Mss het volgende:
Controle of ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef Maisnon het volgende:
Vanmiddag naar de tandartsssssspannendddd
Naar! Hoe kwamen ze daar achterquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Uhuh, ook bij de mondhygieniste wat semi-geldklopperij is maarjaquote:
Maar wel foute kleuren.. of fout doosje... of geschimmeld.... of of ofquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef Mss het volgende:
Verstandskiezen laten trekken vorige week en sindsdien een steeds dikker wordende kaak.. Huisarts dacht aan ontsteking en gaf penicilline. Maar het is verergerd dus via tandarts naar eerste hulp doorverwezen. Foto gemaakt en blijkt flink abces te zijn. Moet er snel uit want kan op de borst slaan en das foute boel.. Dus nu wachten totdat ze hem komen halen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Naar! Hoe kwamen ze daar achter
[..]
Uhuh, ook bij de mondhygieniste wat semi-geldklopperij is maarja
En kan echt vreselijk veel pijn doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Verstandskiezen laten trekken vorige week en sindsdien een steeds dikker wordende kaak.. Huisarts dacht aan ontsteking en gaf penicilline. Maar het is verergerd dus via tandarts naar eerste hulp doorverwezen. Foto gemaakt en blijkt flink abces te zijn. Moet er snel uit want kan op de borst slaan en das foute boel.. Dus nu wachten totdat ze hem komen halen...
Vind het wel sneu voor hem, heel zijn gezicht is dik en stem vervormd en zo..
Ik las wijsheid standquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En kan echt vreselijk veel pijn doenCif had ook abces na het trekken van zijn wijsheidstand
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah verstandskies... sorryDe belg in mij.. endezulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |