omdat jouw katten derps zijn. kijken het graag af van hun baasjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom jat mijn kat bloemkool van de tafel en loopt ie ermee rond alsof het de grootste schat ooit is?
Ermahgerd, trutje dat je er bentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omdat jouw katten derps zijn. kijken het graag af van hun baasje
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ermahgerd, trutje dat je er bent
Ik wil een huis zo half in het bos en dat de douche dan een soort glazen telefooncel aan het huis is, zodat je midden in een grijs regenachtig bos heerlijk onder de warme douche kan staanquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef Debsterr het volgende:
AAAAARGH nagel kapoet op fotohand. Stomme wijsvinger!
en als er dan een seriemoordenaar voor je staat terwijl jij staat te douchenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wil een huis zo half in het bos en dat de douche dan een soort glazen telefooncel aan het huis is, zodat je midden in een grijs regenachtig bos heerlijk onder de warme douche kan staan
Geweldig rustgevende mental image verwoestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en als er dan een seriemoordenaar voor je staat terwijl jij staat te douchen
Ja maar dan druk ik op een knopje en dan is het zo ondoorzichtig glas ineens. En dan staat ie er nog steedsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en als er dan een seriemoordenaar voor je staat terwijl jij staat te douchen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar dan druk ik op een knopje en dan is het zo ondoorzichtig glas ineens. En dan staat ie er nog steeds
Zijn er echt heel veel dit jaar van dit soort evenementenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laten we het daar niet over hebben.
Ik wil dit doen
http://colorrain.nl/
Holi hoe?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zijn er echt heel veel dit jaar van dit soort evenementenallemaal een beetje op Holi gebaseerd
het worden er steeds meer iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Maar met die van jou erbij heb ik er nu 4 voorbij zien komenvan dat soort 5km runs Holi combos
Lijkt me zo tofquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Maar met die van jou erbij heb ik er nu 4 voorbij zien komenvan dat soort 5km runs Holi combos
Ja, ik dus ook. En al m'n laatste foto's vind ik ook al niks EN WAT WIL IK LAKKEN AAAAARGH.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ik kan daar serieus zo vreselijk chagrijnig om worden
![]()
Misschien kan je er wel eentje vinden die wat meer aan het eind van de zomer is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lijkt me zo tofmaar ik denk dat het nog iets te ambitieus is
Ik heb er nu 1 van 4 augustus gevonden. Maar dat scheelt maar een weekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien kan je er wel eentje vinden die wat meer aan het eind van de zomer is?
Dit is goed spees je moet het even volhouden en dan ben je verslaafd = supergezondfitte speesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan alleen nog aan hardlopen denkenObsessie much?
Ik voel me nu al veel beter en fijner en relaxter dus ik ga echt niet stoppenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is goed spees je moet het even volhouden en dan ben je verslaafd = supergezondfitte spees
hoeveel ben je nu kwijt aan je schoenen + gadgets? Mijn interesse is gewektquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik voel me nu al veel beter en fijner en relaxter dus ik ga echt niet stoppen
135 schoenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hoeveel ben je nu kwijt aan je schoenen + gadgets? Mijn interesse is gewekt
Als het Eindhoven marathon is moet je ff naar het Beursgebouw, dan verkopen ze ook altijd kleding, hangt vaak wel wat tussen voor goeie prijzen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
135 schoenen.
broek 50 maar die kocht ik vorige zomer.
kutshirt decathlon 19.95
nike shirt 30 euro
gsm houder 2.50 (maar wil ik upgraden naar een goede voor de herfst).
Nog niet gekocht maar wil ik wel:
Garmin forerunner 610 prijs variėrend van 350 tot 280 in aanbieding
hardloopjack 50-100 euro afhankelijk van merk/kwaliteit/functionaliteit
Merken zoals puma/nike/adidas? Want die goedkope zooi hoef ik dus niet meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als het Eindhoven marathon is moet je ff naar het Beursgebouw, dan verkopen ze ook altijd kleding, hangt vaak wel wat tussen voor goeie prijzen.
Oh en de iPhone app - 4.50quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:21 schreef Maisnon het volgende:
Maar die app werkt al goed ofniet?
Ik heb nog steeds prepaiddus dat kan ik vast niet met die nieuwe foon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |