PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Hij is ongeveer zo groot als een fatsoenlijke mediaplayer, idem voor de ps4, moet ook wel ivm koelelementen etcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef zerokil het volgende:
Xbox one even groot als mijn HP All In One Printer
ok thanks nu weet ik het formaatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef zerokil het volgende:
Xbox one even groot als mijn HP All In One Printer
pauperquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
Als xbox live gratis wordt scheelt het al heel erg veel in mijn mening over dit apparaat
Als het niet gratis wordt maar de Xbox is 100,- goedkoper dan de PS4, wat maakt het dan uit als het 50 per jaar kost? Dit was bij de 360 ook zo namelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
Als xbox live gratis wordt scheelt het al heel erg veel in mijn mening over dit apparaat
Dus na 3 jaar is de PS4 goedkoper?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als het niet gratis wordt maar de Xbox is 100,- goedkoper dan de PS4, wat maakt het dan uit als het 50 per jaar kost? Dit was bij de 360 ook zo namelijk.
JA en als je hem 3 jaar gebruikt dan betaal je dus 150 en bij de ps4 alleen 100 euro meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als het niet gratis wordt maar de Xbox is 100,- goedkoper dan de PS4, wat maakt het dan uit als het 50 per jaar kost? Dit was bij de 360 ook zo namelijk.
Lulargument natuurlijk. Stel de Xbox One gaat 299 kosten en de PS4 399 dan kost Xbox Live 49,- per jaar dus alsnog goedkoper dan een PS4quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef zerokil het volgende:
Omdat sommige mensen niet elke week op de Xbox zitten.
hou op hoor, gaat gewoon om het principe.quote:
3 jaar idd maar dan ga ik uit van 49,- per jaar en vaak zijn de abonnementen voor live veel goedkoper te vinden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
JA en als je hem 3 jaar gebruikt dan betaal je dus 150 en bij de ps4 alleen 100 euro meer.
Niet waarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lulargument natuurlijk. Stel de Xbox One gaat 299 kosten en de PS4 399 dan kost Xbox Live 49,- per jaar dus alsnog goedkoper dan een PS4
Dus als ik over ga op de Xbox kunnen jullie mij FULL HD zien rukken.quote:
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als ik over ga op de Xbox kunnen jullie mij FULL HD zien rukken.
Cam en skype is wel voor ruk doeleinden doorgaans.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef MolFan het volgende:
In ieder geval kunnen we stellen dat Sony opnieuw heeft gefaald qua persconferentie etc en qua lancering. Kijk wat Xbox laat zien en wat liet Sony zien? Niets
Je maakt jezelf een beetje belachelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef MolFan het volgende:
In ieder geval kunnen we stellen dat Sony opnieuw heeft gefaald qua persconferentie etc en qua lancering. Kijk wat Xbox laat zien en wat liet Sony zien? Niets
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:
Zo heeft elk nadeel weer een voordeelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik realiseer me nu dat mijn Xbox Live ook alweer bijna afloopt. Nou ja, ik heb het de komende weken toch niet nodig.
Alsof het boeit hoe de console er van buiten uit ziet, al ziet die er uit als een zwarte baksteen met een hoop schijt er op... Als het een beter apparaat is wil je het toch wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef MolFan het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je maakt jezelf een beetje belachelijk.
Geloof dat enkele duizenden mensen het met mij eens waren toen ze de persconferentie deden... ook hier op fokquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je maakt jezelf een beetje belachelijk.
En skype seks doe je toch wel via de laptopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef over_hedge het volgende:
knect heb ik sowieso geen fuck aan omdat mijn console achter mijn tv staat. Dus die camera zouden me niet eens zien
Volgens mij heb je nu echt een nat onderbroekje.quote:
Op dinsdag, donderdag en vrijdag ga ik naar school. Dinsdag en donderdag heb ik maar 1 les en op vrijdag heb ik bijna de hele dag les. In het weekend mag ik hopen dat het wel overdag aan blijft.quote:
Je kan toch alleen de camera ervoor zettenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef over_hedge het volgende:
knect heb ik sowieso geen fuck aan omdat mijn console achter mijn tv staat. Dus die camera zouden me niet eens zien
Dadelijk even uitwaaien op de stepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu echt een nat onderbroekje.
Hoe weet je dat nou?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Microsoft blaast Playstation even kei hard om
Met wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Microsoft blaast Playstation even kei hard uit het water
Stond bij Playstation wel centraal natuurlijk met hun Facebook gekutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Fuszy het volgende:
Jammer dat het gaming gedeelte helemaal niet centraal staat bij ze
Ik heb denk ik 4 of 5 jaar live gehad nu dus beetje slecht argument. Niet dat die 35-40 euro een probleem zijn maar toch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Plastic fantastic idd voor grote mensen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef gazhims3lv het volgende:
Laat anders even FUT 14 zien, of zijn de servers down
Zo te zien zitten die in het console dus nee dan kan het niet. En dan nog is het niet handigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Je kan toch alleen de camera ervoor zetten
Helemaal niet opvallendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef MolFan het volgende:
Wel opvallend dat EA nu wat laat zien en bij PS4 niet terwijl hun games daar ook op uit komen?
Hij zei toch dat er een strategic alliance was tussen Xbox en EA.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef MolFan het volgende:
Wel opvallend dat EA nu wat laat zien en bij PS4 niet terwijl hun games daar ook op uit komen?
Nee, zat zo een los ding bij.. die stond er bovenopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo te zien zitten die in het console dus nee dan kan het niet. En dan nog is het niet handig
quote:
tja, ik vind het een superchille controllerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Plastic fantastic idd voor grote mensen
Nee, dat zegt alleen dat Micro$oft veel centjes heeft betaald aan EAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef MolFan het volgende:
[..]Tuurlijk wel zegt wel iets namelijk. Bedoel waarom zou je als EA zijnde voor 1 console kiezen specifiek
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als je in Spanje speelt. Kan je beter Spaans leren.
Of dat EA meer vertrouwen heeft in hetgeen wat Xbox verteld of ruzie heeft met Sony etc etcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nee, dat zegt alleen dat Micro$oft veel centjes heeft betaald aan EA
Ik zou even je la opentrekken en vurig hopen dat er nog schone onderbroeken zijn, want nu ben je echt nat volgens mij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef MolFan het volgende:
[..]Tuurlijk wel zegt wel iets namelijk. Bedoel waarom zou je als EA zijnde voor 1 console kiezen specifiek
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou even je la opentrekken en vurig hopen dat er nog schone onderbroeken zijn, want nu ben je echt nat volgens mij?![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of dat EA meer vertrouwen heeft in hetgeen wat Xbox verteld of ruzie heeft met Sony etc etc
Nee mn boxer is wel bruin vd schrikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou even je la opentrekken en vurig hopen dat er nog schone onderbroeken zijn, want nu ben je echt nat volgens mij?![]()
Dit gerucht ging namelijk te ronde op een aantal gamesitesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef MolFan het volgende:
Wie moest net lachen ook alweer toen ik zei dat EA maybe gezeik had met Sony?
Hoeft geen gezeik te zijn met Sony. Hoogste bieder wint, of speel je zelf geen FUT?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef MolFan het volgende:
Wie moest net lachen ook alweer toen ik zei dat EA maybe gezeik had met Sony?
wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
is niet de nieuwe fut alleen op xbox. De DLC daarvan alleen
Nee schijnt serieus dat EA licenties etc niet rond kreeg met Sony en gezeik had. Stond op aantal gamesites tijdje terugquote:
FUT zal ook op de ps4 zijn en de pc.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Toefjes het volgende:
SonyAls de xbox uitkomt voor Fifa 14 is het klaar
IK DACHCT DAT WE VRIENDEN WARENquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga ook maar even betalen voor FOK! denk ik.
ohh hmm? 200k packs only on xboxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
FUT zal ook op de ps4 zijn en de pc.
Het ging om exclusieve content voor FUT die alleen op de xbox one kwam
Hij zegt wat anders hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
FUT zal ook op de ps4 zijn en de pc.
Het ging om exclusieve content voor FUT die alleen op de xbox one kwam
ik ben hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef el-blanchito het volgende:
Tbakkert ben je er al?
Of iemand anders die een potje wil?
Ja, echt ziek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Maver24 het volgende:
Hoorde ik het nou ook goed, FUT alleen op de xbox![]()
![]()
Zullen wij een strategische alliantie aangaan op de XBOX ONE?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
hm hoorde net iets dat fut op de xbox kwam?!
ik heb geen idee wat het is maar het klinkt wel kinkyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen wij een strategische alliantie aangaan op de XBOX ONE?
hihiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat het is maar het klinkt wel kinky
Als je logisch nadenkt klopt dat niet wat je zegt. Wat heeft EA eraan om zichzelf te limiteren qua consoles en zo minder exemplaren te verkopen? NIETSquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
hoe ziek veel moeten ze wel niet betaald hebben om fut niet op de ps4 te laten uitbrengen?kan toch niet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 19:36:40EXCLUSIVE CONTENT for #FUT14 coming to #XboxOne! Stay tuned for more info later in the year. #XboxReveal #FIFA14 reageer retweet
Je eigen Kinect poppetje ingame?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 19:36:40EXCLUSIVE CONTENT for #FUT14 coming to #XboxOne! Stay tuned for more info later in the year. #XboxReveal #FIFA14 reageer retweet
oh UT komt dus wel voor PS, Xbox krijgt meer dingen..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
WIE ZEI DAT FUT EXCLUSIEF VOOR DE XBOX WAS? HAHA HUUUUUUquote:
krijg je als je dit topic probeert mee te lezen en de stream te volgenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Confetti het volgende:
Is iedereen doof geworden ofzo![]()
Hij zei 'exclusive content' voor de Xbox One. Waarschijnlijk FUT DLC.
Wat zou dat inhouden dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Confetti het volgende:
Is iedereen doof geworden ofzo![]()
Hij zei 'exclusive content' voor de Xbox One. Waarschijnlijk FUT DLC.
LELIJKquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Djeetje het volgende:
ik ga gewoon die nieuwe xbox kopen al bekend hoe die er uit ziet ?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze baas kun je dalijk FUT spelen enzo
Zie je welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Scroll 2 pagina's terug.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Djeetje het volgende:
ik ga gewoon die nieuwe xbox kopen al bekend hoe die er uit ziet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens mij was jij er niet bij in sept 2012
ik dacht al wat een onzin zeg jij maar je hebt dus een pratende kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze baas kun je dalijk FUT spelen enzo
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand al gehoord dat FUT alleen op de xbox uit komt?![]()
![]()
Wil je dat woord even voor je houden gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is je 8ste boxer al in een half uur..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:42 schreef MolFan het volgende:
8 splinternieuwe games wtf hebben ze wel snel gefixed dan
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 19:42:58#FUT14 will be coming to both the PS4 and #XboxOne. Exclusive content for #XboxOne. #FIFA14 reageer retweet
HHHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat is je 8ste boxer al in een half uur..
Toch wil ik dan die Exclusive content.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef wieisboos het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 19:42:58#FUT14 will be coming to both the PS4 and #XboxOne. Exclusive content for #XboxOne. #FIFA14 reageer retweet
Daarom doen ze dit ook, best geniaal gedaan. Om door zoiets de hele UT community zowat op de xbox te krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Toch wil ik dan die Exclusive content.
Alleen fifa spelen? Geen Fable, Final Fantasy, of Halo ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Bmo89 het volgende:
Als ze echt zieke extra functies in fut stoppen dan koop ik sowieso die xbox. Fifa is toch het enige dat ik speel/
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Bmo89 het volgende:
Als ze echt zieke extra functies in fut stoppen dan koop ik sowieso die xbox. Fifa is toch het enige dat ik speel/
Dit geldt voor bijna iedereen hier..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Bmo89 het volgende:
Geniet ervan om hier te zijn zolang je nog internet hebtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht al: waarom zijn er zo weinig deals te vinden? Maar dat is omdat iedereen hiernaar kijkt natuurlijk. Ik zelf overigens niet, ik krijg genoeg mee van mensen die hier posten.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geniet ervan om hier te zijn zolang je nog internet hebt
Dit dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Bmo89 het volgende:
xbox controller sowieso al beter voor Fifaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit dusEn xbox komt eerder uit waarschijnlijk.
Al leek me de ps4 wel beter. Maarja wacht nog even af.
Ik vond die hondensteps al vreemd maar zoals jij je nu gedraagtquote:
Ik mag hopen dat het morgen nog niet in gaat. Ik heb morgen sowieso een rotdag want ik moet ook nog naar de tandartsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geniet ervan om hier te zijn zolang je nog internet hebt
Je moest eens weten wat ik van je avatar vind ouwe reusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond die hondensteps al vreemd maar zoals jij je nu gedraagt
Dat vind ik niet. Die nieuwe controller van ps4 ziet er wel heel goed uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
xbox controller sowieso al beter voor Fifa
Ollie van Gobbel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik van je avatar vind ouwe reus
Te klein met tricks etc. Eens met over hedgequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Die nieuwe controller van ps4 ziet er wel heel goed uit.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het morgen nog niet in gaat. Ik heb morgen sowieso een rotdag want ik moet ook nog naar de tandarts
Jup ditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Cubewood. het volgende:
Kan echt geen fifa spelen met die pookjes van PS3 controller. Gemaakt voor Japanse kleine handjes. PS4 controller ziet er wel een stuk beter uit iig.
zie het ook nu ja. Dan nog vind ik het niet handigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die camera zit helemaal niet in de Xbox One.
quote:
Heb ik geen probleem mee hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Cubewood. het volgende:
Kan echt geen fifa spelen met die pookjes van PS3 controller. Gemaakt voor Japanse kleine handjes. PS4 controller ziet er wel een stuk beter uit iig.
Omdat hij van het formaat mediapc lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe kan je nou nu al zeggen dat de xbox groot is
met de nadruk op 'lijkt'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:52 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Omdat hij van het formaat mediapc lijkt te zijn.
Kan toch ook niet andersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:52 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Omdat hij van het formaat mediapc lijkt te zijn.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Je zag hem net toch staan? Met 2 mensen er naast. Dan kan je toch zien dat die groot isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
nee ik zag hem nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zag hem net toch staan? Met 2 mensen er naast. Dan kan je toch zien dat die groot is
plaatjes zijn niet representatiefquote:
neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef MolFan het volgende:
Lol ook COD een soort van mini exclusive op Xbox wtf
lekker boeiend, dat is nu ook alquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
COD comes exclusive first to Xbox one werd net verteld. Dus...
Lekker dan, zolang ik niet weet wat die extra's zijn koop ik geen Xdoosquote:
Kunnen de makers niet veel aan doen, men moest wachten op de nieuwe Unreal engine etcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
zo gaat CoD eindelijk een keer veranderen?
Misschien zit er wel een beugel bij waar je een hond aan vast kan doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lekker dan, zolang ik niet weet wat die extra's zijn koop ik geen Xdoos
zou eerst even kijken wat je hond liever heeftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lekker dan, zolang ik niet weet wat die extra's zijn koop ik geen Xdoos
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een beugel bij waar je een hond aan vast kan doen.
Dat was Molletjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
zou eerst even kijken wat je hond liever heeft
behalve een step
Waarom stel je die vraag hier?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Wanneer gaat die kerel van SAsportgaming mijn 50k geven
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je speelde dat omdat je verstandelijk vermogen niet verder reikt dan Mario?
Ah.. zo.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha kut CoD. Vissen die uit de weg gaan als je naar ze toe zwemt, innovatief hoor
HIJ LEEFTquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:00 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha kut CoD. Vissen die uit de weg gaan als je naar ze toe zwemt, innovatief hoor
Dat spel waar je voor 150 euro aan DLC's moet kopen om mee te kunnen doen, die bedoel je?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Battlefield eruit komt te zien op de nextgen consoles.
Zijn er ook neger sonics?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Misschien had je het nog niet door maar ik ben Sonic-fan.
Nee hoor heb niks gekocht en kan nog makkelijk mee doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat spel waar je voor 150 euro aan DLC's moet kopen om mee te kunnen doen, die bedoel je?
True nog vragen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor heb niks gekocht en kan nog makkelijk mee doen.
Volgens mij is iedereen die een andere mening/smaak heeft als jou maar raar.
Wanneer is straks? Ik heb nu niet echt zin om FIFA te doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn er ook neger sonics?
Straks trouwens onze rematch doen?
Wat haalt je nu al over dan? Exlusieve fut content boeit toch niet zoveelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Met Toefjes in een party, oeh dan wordt ik verlegen. Moet ik dan meneer zeggen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
Er is maar 1 reden om de xbox te halen, Toefjes speelt op de xbox. Raar dat ze dat niet vermelden in de persco.
Heb je het druk of ben je aan een andere game verslingerd geraakt? Alles goed verder?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje bijgekomen van de batta want heb nu nog meer blauwe kaartjes
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met Toefjes in een party, oeh dan wordt ik verlegen. Moet ik dan meneer zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
0 schoten met rust, ik bedoel maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb je het druk of ben je aan een andere game verslingerd geraakt? Alles goed verder?
[..]alsof ik nog niet kansloos genoeg was
Kutteam is nog licht uitgedrukt. Ik ga hem weer verkopen, voor hetzelfde geld heb je een redelijk goed 3-5-2 team met Klose als überbaas.quote:
Vind het principe van films kijken / tv kijken / muziek / gamen op 1 apparaat briljant. En wil trouwens wel weten wát die exclusieve FUT content is trouwens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat haalt je nu al over dan? Exlusieve fut content boeit toch niet zoveelBenieuwd wat die live prijzen gaan zijn.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
ben jij dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
En je krijgt leukere amigo's op de xboxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het principe van films kijken / tv kijken / muziek / gamen op 1 apparaat briljant. En wil trouwens wel weten wát die exclusieve FUT content is trouwens.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Oh fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |