PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Hij is ongeveer zo groot als een fatsoenlijke mediaplayer, idem voor de ps4, moet ook wel ivm koelelementen etcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef zerokil het volgende:
Xbox one even groot als mijn HP All In One Printer
ok thanks nu weet ik het formaatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef zerokil het volgende:
Xbox one even groot als mijn HP All In One Printer
pauperquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
Als xbox live gratis wordt scheelt het al heel erg veel in mijn mening over dit apparaat
Als het niet gratis wordt maar de Xbox is 100,- goedkoper dan de PS4, wat maakt het dan uit als het 50 per jaar kost? Dit was bij de 360 ook zo namelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
Als xbox live gratis wordt scheelt het al heel erg veel in mijn mening over dit apparaat
Dus na 3 jaar is de PS4 goedkoper?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als het niet gratis wordt maar de Xbox is 100,- goedkoper dan de PS4, wat maakt het dan uit als het 50 per jaar kost? Dit was bij de 360 ook zo namelijk.
JA en als je hem 3 jaar gebruikt dan betaal je dus 150 en bij de ps4 alleen 100 euro meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als het niet gratis wordt maar de Xbox is 100,- goedkoper dan de PS4, wat maakt het dan uit als het 50 per jaar kost? Dit was bij de 360 ook zo namelijk.
Lulargument natuurlijk. Stel de Xbox One gaat 299 kosten en de PS4 399 dan kost Xbox Live 49,- per jaar dus alsnog goedkoper dan een PS4quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef zerokil het volgende:
Omdat sommige mensen niet elke week op de Xbox zitten.
hou op hoor, gaat gewoon om het principe.quote:
3 jaar idd maar dan ga ik uit van 49,- per jaar en vaak zijn de abonnementen voor live veel goedkoper te vinden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
JA en als je hem 3 jaar gebruikt dan betaal je dus 150 en bij de ps4 alleen 100 euro meer.
Niet waarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lulargument natuurlijk. Stel de Xbox One gaat 299 kosten en de PS4 399 dan kost Xbox Live 49,- per jaar dus alsnog goedkoper dan een PS4
Dus als ik over ga op de Xbox kunnen jullie mij FULL HD zien rukken.quote:
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als ik over ga op de Xbox kunnen jullie mij FULL HD zien rukken.
Cam en skype is wel voor ruk doeleinden doorgaans.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als ik over ga op de Xbox kunnen jullie mij FULL HD zien rukken.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef MolFan het volgende:
In ieder geval kunnen we stellen dat Sony opnieuw heeft gefaald qua persconferentie etc en qua lancering. Kijk wat Xbox laat zien en wat liet Sony zien? Niets
Je maakt jezelf een beetje belachelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef MolFan het volgende:
In ieder geval kunnen we stellen dat Sony opnieuw heeft gefaald qua persconferentie etc en qua lancering. Kijk wat Xbox laat zien en wat liet Sony zien? Niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |