twitter:wunderground twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 21:40:12Update on Monday #tornado. RT @NWSNorman: At least one area of EF-5 damage was found by survey crews. Details to follow later. #okwx reageer retweet
Moore inderdaad EF-5 nuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef YazooW het volgende:
twitter:wunderground twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 21:40:12Update on Monday #tornado. RT @NWSNorman: At least one area of EF-5 damage was found by survey crews. Details to follow later. #okwx reageer retweet
gaat hier nou zn mic kapot door de luchtdruk?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Damn. Brokjes in mijn keel
Als toevoeging:
Beelden van de tornado van gisteren in Moore van een paar straten verderop. Dat moet angstaanjagend geweest zijn.
Was er al bang voor. Misschien de 'mooiste' foto's/video's verzamelen en in het rijtje in de OP erbij?quote:
Zal morgen effe kijken... en wie weet volgen er vanavond nog meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Misschien de 'mooiste' foto's/video's verzamelen en in het rijtje in de OP erbij?
Hoeft ook niet vandaag hoor, en morgen ook niet. Was een suggestie omdat deze nu al 'legendarisch' is en de grote jongens/uitbraken uit deze reeks daar ook staanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal morgen effe kijken... en wie weet volgen er vanavond nog meer
Hij zit in de "top of the EF-5 scale"...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeft ook niet vandaag hoor, en morgen ook niet. Was een suggestie omdat deze nu al 'legendarisch' is en de grote jongens/uitbraken uit deze reeks daar ook staan
Huh, ik begrijp je niet. Dit gaat over de Moore tornado van gisteren?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef Drassss het volgende:
17 mijl lang, 1.3 mijl breed en dat moet je zien als tornado schade.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, ik begrijp je niet. Dit gaat over de Moore tornado van gisteren?
Ik dacht dat die 2 mijl breed was, en op een van de eerder geposte foto's is duidelijk te zien dat er zeker 6 huizenblokken schade hebben.
Auchquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij zit in de "top of the EF-5 scale"...
Ah, OK. Wel pech dat deze een deel dezelfde route heeft afgelegd als die uit 1999. Er zullen vast nog wel home-owners daar zijn, die nog hetzelfde 'lot' hebben, en dus 2x in hun leven hun huis kunnen herbouwen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt.
National Weather Centre komt net met een update.
EF5
200/210 MPH
Path length 17 miles
Path width 1,3 miles
Ja, het zit niet mee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK. Wel pech dat deze een deel dezelfde route heeft afgelegd als die uit 1999. Er zullen vast nog wel home-owners daar zijn, die nog hetzelfde 'lot' hebben, en dus 2x in hun leven hun huis kunnen herbouwen.
24 dacht ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch![]()
Is er al een officiëel dodental bekent. Het laatste wat ik las was 51 (teveel, weer), omdat er gisteren in alle consternatie verkeerd geteld was.
Gelukkig is dat aanzienlijk lager dan de 101 die ik gisteren even voorbij zag komen. Wel weer 24 mensen/kinderen teveel.quote:
In Texas, onderaan de buienlijn ten ZW van Killeen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef Drassss het volgende:
Cell is zich aan het ontwikkelen helemaal zuid van het moderate risk gebied.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In Texas, onderaan de buienlijn ten ZW van Killeen?
Kijkquote:
quote:333 PM CDT Tue may 21 2013
...A Tornado Warning remains in effect until 345 PM CDT for eastern
Poinsett County...
At 333 PM CDT...National Weather Service Doppler radar continued to
indicate a tornado. This tornado was located near Old Weona...or 7
miles west of Marked Tree...moving northeast at 40 mph.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |