Wat voor pizza?quote:
Als ik de lapo heb, krijg je hemquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
waarom is er nooit een TT geweest met 'Etsu'
ik moet huilen
echt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik de lapo heb, krijg je hem
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje is makkelijker dan typen en eerlijk gezegd wist ik de naam ook niet.
Ja, best wel. Nu nog maar hopen dat 'ie lekker is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt lekker![]()
Behalve de rode uidaar kan mijn maag niet zo goed tegen
??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef Osuchi het volgende:
Succes met de anus likken van Etsu allemaal, ben hier wegSchijnheilig gedoe hier
Nouja gevoelige maag enzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, best wel. Nu nog maar hopen dat 'ie lekker is.
Maar rode ui is wel lekkerder dan normale ui.
Je hebt ook een keer een adoratie-TT voor mij gedaan toch?quote:
30 euroquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:19 schreef Etsu het volgende:
Je bestelling
1x [Nigiri Sushi] Sake ¤ 3,00
1x [Nigiri Sushi] Ebi ¤ 3,00
1x [Nigiri Sushi] Tamago ¤ 3,00
1x [Maki Sushi] Kappa ¤ 3,50
1x [Maki Sushi] Sake Maki ¤ 4,00
1x [Maki Sushi] California Maki ¤ 6,00
2x [Nigiri Sushi] Kani ¤ 6,00
Bezorgkosten:GRATISTransactiekosten:¤ 1,00Totale prijs:¤ 29,50
Omg
ik kan niet wachten
Succes met je problemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef Osuchi het volgende:
Succes met de anus likken van Etsu allemaal, ben hier wegSchijnheilig gedoe hier
geef mij 1 reden waarom niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
V
[..]
Je hebt ook een keer een adoratie-TT voor mij gedaan toch?
En het verbaast me eigenlijk dat je me hebt uitgenodigd voor je hw.
Serieus, waarom de neuk wil je me er bij hebben![]()
mij nog niet kennenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
30 euroChrist, heb je geld aan je boom hangen ofzo?
Je werkt toch niet eens?quote:
Kon je net zo goed all you can eat eten bij een Japans restaurant.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:19 schreef Etsu het volgende:
Je bestelling
1x [Nigiri Sushi] Sake ¤ 3,00
1x [Nigiri Sushi] Ebi ¤ 3,00
1x [Nigiri Sushi] Tamago ¤ 3,00
1x [Maki Sushi] Kappa ¤ 3,50
1x [Maki Sushi] Sake Maki ¤ 4,00
1x [Maki Sushi] California Maki ¤ 6,00
2x [Nigiri Sushi] Kani ¤ 6,00
Bezorgkosten:GRATISTransactiekosten:¤ 1,00Totale prijs:¤ 29,50
Omg
ik kan niet wachten
Alsnog geen voorkeur?quote:
1-tje maar?quote:
Jawel. normale uiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kon je net zo goed all you can eat eten bij een Japans restaurant.
[..]
Alsnog geen voorkeur?
Dat maakt ie zelf nog wel even uitquote:
Waar wel mee dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo vaak.
En werk heeft niks mee te maken.
Die is best nieuw, maar jij was toch sushihater?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. normale uiheeulll fijn gesneden
Ja Sumo in Utrecht
En dan daar in mn eentje zitten zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kon je net zo goed all you can eat eten bij een Japans restaurant.
[..]
Alsnog geen voorkeur?
Dat zal vast reuze meevallen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1-tje maar?
Laten we het dan maar op mijn sociale gefaal houden
Ja maar ze hebben 20x zoveel dan sushi daarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die is best nieuw, maar jij was toch sushihater?
Ik ben laatste tijd niet veel geweest hierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet laatste tijd, had je 't geweten.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was 's middags dan hierheen gekomen. Ik bestel nu ook.
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben laatste tijd niet veel geweest hierJe ouders?
Vertel dan.quote:
O chill.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben 20x zoveel dan sushi daarDe rest is echt heel lekker
padum tsjquote:
Kan dit niet via DM?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:22 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dat maakt ie zelf nog wel even uitBen je nu blij, dat je va aan 'jouw kant' hebt gekregen? Dat sturen van die gesprekken kwam sowieso al doordat jij vanalles aan hem ging vragen en toen een beetje naar mij gaan zitten stoken, kreeg ik argwaan van, als jij je eens met je neusje uit andermans zaken houdt was er niks aan de hand geweest
Nog nooit geweest?quote:
Ik weet, ik beslis gewoon zelf dat ik weg gaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan dit niet via DM?
Niet omdat jij het bent, maar wel omdat dit niet bevorderlijk is voor de SC, en nee je hoeft hier niet weg want dat zegt niemand. Dus niet mij aanvallen.
Ken je het verhaal van medische fout niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel dan.
Don`t blame me voor mijn afwezigheid
Okeuy, het beste dan maar..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik weet, ik beslis gewoon zelf dat ik weg gaDoeg.
Nope..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van medische fout niet?
Nouja, het is best bekend restaurantquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, is dat zo raar dan?Ga meestal in Amsterdam uit eten.
Of ik lees niet alles hierquote:
Oh en daar mag jij gratis eten zekerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar het loopt toch wat anders als je oom een Japans restaurant had.
Van jullie beiden, 1 voor 1 een zinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell kent het verhaal. Wil je het van mij horen, of van haar?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Er was een jongetje die op de wereld kwam op 26 september 1992 te Utrecht.
Net als ieder ander kind had hij twee ouders.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Er was een jongetje die op de wereld kwam op 26 september 1992 te Utrecht.
en een piemeltje. Want het was een jongenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Net als ieder ander kind had hij twee ouders.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Net als ieder ander kind had hij twee ouders.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en een piemeltje. Want het was een jongen
Je weet dat ik doof ben? Nouja, nu niet meer, maar officieel wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee vertel jij maar gewoon
Of in dm mag ook
Aha.. Dus hun hebben een fout gemaakt tijdens een operatie ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat ik doof ben? Nouja, nu niet meer, maar officieel wel.
Door een medische fout dus.
Rechtszaak.
Schadevergoeding.
Hoef komende 20 jaar niet te werken.
En daar betaal ik alles van. O.a. mn huur, collegegeld, auto, verzekeringen en dus ook eten.
En ik werk ook ernaast en stufi.
Je bent eigenlijk gewoon slecht horend?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rechtszaak.
Schadevergoeding.
En daar betaal ik alles van. O.a. mn huur, collegegeld, auto, verzekeringen en dus ook eten.
M'n ma was ziek toen ze zwanger was van mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aha.. Dus hun hebben een fout gemaakt tijdens een operatie ofzo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cochleair_implantaatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk gewoon slecht horend?
No offense, maar je articulatie lijkt vaak een beetje anders, komt dat ook omdat je niet goed hoort? Echt dove mensen hebben dat wel.
Vraag ik me gewoon af
Hm, naja hoe erg belemmerd die onofficiele doofheid je nu dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ma was ziek toen ze zwanger was van mij.En toen kreeg ze antibiotica toegediend waarvoor ze allergisch is en dat in hoge dosis. Hopaaa, doof.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cochleair_implantaat
En jep. Ik weet ook niet wat normaal is om te praten en horen zeg maar. Zolang ik maar verstaanbaar ben.
Oh zo op die manier. Logopedie is geen optie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ma was ziek toen ze zwanger was van mij.En toen kreeg ze antibiotica toegediend waarvoor ze allergisch is en dat in hoge dosis. Hopaaa, doof.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cochleair_implantaat
En jep. Ik weet ook niet wat normaal is om te praten en horen zeg maar. Zolang ik maar verstaanbaar ben.
Best veel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, naja hoe erg belemmerd die onofficiele doofheid je nu dan?
Oh dat is wel zuurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best veel.
Groepsgesprekken kan ik niet volgen.
Telefoneren kan ik niet.
Muziek luister ik niet.
TV zonder ondertiteling volgen kan ik niet.
noem maar op.
Allang gehad. En hoe ik praat/presteer met dat ding, is goed/zeer voldoende.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh zo op die manier. Logopedie is geen optie?
En te verstaan ben je wel
Omdat ik dus heel weinig meekrijg van de Engelse taal (als in: ik versta het niet op tv, ik luister geen muziek etc.), ben ik dus ook heel slecht in Engels. Is altijd een groot struikelvak geweest op de middelbare Dus: nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
Etsu, misschien vind je dit interessant?
http://campusdoc.net/hear-me-out-2/
Weet niet hoe goed je het kan volgen, aangezien het Engelse ondertitelingen zijn.
Gaat prima, zolang ik je mondbeeld zie en je niet zo plat en boers praat als Jordy.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel zuur![]()
en 1 op 1-gesprekken?
Oh beterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allang gehad. En hoe ik praat/presteer met dat ding, is goed/zeer voldoende.
Ik was 1 van de eersten die dat ding kreeg in Nederland. Toen was ik 8. Eigenlijk was ik te oud voor en was de kans klein dat het zou werken, en toch werkte het (was de eerste op die leeftijd die dat ding kreeg).
Praat Jordy plat jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat prima, zolang ik je mondbeeld zie en je niet zo plat en boers praat als Jordy.
Ja, dat wist ik al. Maar ja, ik weet niet wat je kan volgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik dus heel weinig meekrijg van de Engelse taal (als in: ik versta het niet op tv, ik luister geen muziek etc.), ben ik dus ook heel slecht in Engels. Is altijd een groot struikelvak geweest op de middelbare Dus: nee.
Tja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh beterLucky bastard. Goede lading geld er bij, goed leven
Vind je dat `lucky bastard' ja? Je ziet net wat al zijn belemmeringen zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh beterLucky bastard. Goede lading geld er bij, goed leven
Ja maar ik bedoel dat dat ding toch werkte terwijl dat niet echt verwacht was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dat `lucky bastard' ja? Je ziet net wat al zijn belemmeringen zijn.
Respect dat je dat zo gelukt isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja.
Ik heb wel 1 zintuig minder, dat belemmert wel in alle opzichten ook. Waaronder ook je carrière mogelijkheden. Daarom ben ik ook van vmbo-havo-vwo opgeklommen om mezelf zo goed mogelijk te ontplooien en zo beter werk kan krijgen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rechtszaak.
Schadevergoeding.
Vind ik wel. In het begin verstond er ik geen drol van (was heel awkwardquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat Jordy plat ja?
Nouja je kan nog een universitaire studie volgen dus dat is in ieder geval iets
sanasoufiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]zie je hoe Allah slechte mensen straft
![]()
Etsu = doof, want hij is een slecht mens.
En nu geloof ik weer in de Islam. Toch nog gerechtigheid
Wat is dit voor zieke opmerking?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
welbekende troll op FOK!, niet op lettenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Anyway, TR gemachtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
welbekende troll op FOK!, niet op letten
Zoals? Maar kan je het dan niet wat anders verwoorden? Nu zeg je gewoon dat je het tof vindt dat hij doof is, dat is echt onnodig. En slaat nergens op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben alleen. Desondanks maakt hij in elke topic van mij gemene opmerkingen naar mij toe.
Ik heb nog nooit een TR gemaakt voor iemand hier. Ik begrijp namelijk dat de meeste van jullie ook alleen zijn. Maar goed. Ik zal dua doen.quote:
Hier, heb je nog een TR erbij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een TR gemaakt voor iemand hier. Ik begrijp namelijk dat de meeste van jullie ook alleen zijn. Maar goed. Ik zal dua doen.
Ik trek me er niks van aanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoals? Maar kan je het dan niet wat anders verwoorden? Nu zeg je gewoon dat je het tof vindt dat hij doof is, dat is echt onnodig. En slaat nergens op.
25k per jaar..? thefuq, kan je nagaan wat er op je rekening staat. Ik wist niet dat die schadevergoedingen zo hoog lagenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik wel. In het begin verstond er ik geen drol van (was heel awkward) maar daarna ging het wel beter.
En sowieso.![]()
Eigenlijk is de schadevergoeding berekend op het verschil tussen het werk wat ik kan doen als ik horend was geweest en doof was geweest (wo - mbo verschil, zoiets). Maar: hoe bereken je uit en vanuit welke beroepen? Dus hebben ze maar een grote som van gemaakt waarmee ik met de rest van m'n leven moet doen mocht ik geen werk krijgen.
Dus ik leef voornamelijk op rente (25k per jaar (en daar betaal ik dan ook echt alles van)), de rest staat op de spaarrekening en blijf ik gewoon vanaf.
Kan je nagaan: omdat ik doof ben, mocht ik geen havo doen omdat ik een tolk nodig had. Dus ging ik maar naar een prive school en heb daar mn havo en vwo gehaald. Zonder dat geld, was ik nergens geweest. Dus m'n ouders hebben best hard geknokt voor mij kun je zeggen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Nja, ik vind het gewoon een tamelijk trieste opmerking, zacht uitgedrukt. LB? Ara?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik trek me er niks van aan
Ze is de grootste troll op FOK!.
Alsnog, het is irritant.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik trek me er niks van aan
Ze is de grootste troll op FOK!.
Tja. Dat blijft mijn geheim.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25k per jaar..? thefuq, kan je nagaan wat er op je rekening staat. Ik wist niet dat die schadevergoedingen zo hoog lagen
Ja hoef je ook niet te vertellen inderdaad, zou ik ook alleen maar negatief opvatten van je als je dat openbaar zou zeggenquote:
Weet ik. Maar ik vertrouw jou wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu, je weet dat je gisterennacht op FB een bedrag had genoemd hè?
M'n rechtszaak duurde dan ook 15 jaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoef je ook niet te vertellen inderdaad, zou ik ook alleen maar negatief opvatten van je als je dat openbaar zou zeggen![]()
Nouja gelukkig heb je het. Tegen al mijn shit werkt geen schadevergoeding of iets
Ik geloof er trouwens niets van dat jij doof bent. Als je dat was dan zou je weten wat het is om in een sociaal isolement te verkeren.quote:
Pff. dat is ook wel lang inderdaad.quote:
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik geloof er trouwens niets van dat jij doof bent. Als je dat was dan zou je weten wat het is om in een sociaal isolement te verkeren.
Je zegt dat ik troll....waarom zou iemand met een hele hoop vrienden en een sociaal leven dat op een forum doen?
Dus je bent je ervan bewust dat ik alleen ben. Desondanks scheld je me telkens uit. Sta je er wel eens bij stil hoe dat voelt? In het echte leven vind niemand mij leuk oke. Maar zelfs op een forum waarop niemand mij kan zien ook niet?
Het is heel veel, meer hebben we niet aan, ik kan niet wel het gemiddelde rentepercentage pakken en dan kom ik in een richting. Maar ruim 2000 in de maand dus aan rente, de teringquote:
Miljoenen in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is heel veel, meer hebben we niet aan, ik kan niet wel het gemiddelde rentepercentage pakken en dan kom ik in een richting. Maar ruim 2000 in de maand dus aan rente, de tering
Rente zakt laatste tijd steeds.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is heel veel, meer hebben we niet aan, ik kan niet wel het gemiddelde rentepercentage pakken en dan kom ik in een richting. Maar ruim 2000 in de maand dus aan rente, de tering
Echt fuck hun als er always-online aan verbonden zitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef Bitterlemon het volgende:
Nieuwe Xbox-aankondiging, nog acht minuten.
http://www.xbox.com/nl-NL/hub/reveal
Kijk eens naar jezelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik geloof er trouwens niets van dat jij doof bent. Als je dat was dan zou je weten wat het is om in een sociaal isolement te verkeren.
Je zegt dat ik troll....waarom zou iemand met een hele hoop vrienden en een sociaal leven dat op een forum doen?
Dus je bent je ervan bewust dat ik alleen ben. Desondanks scheld je me telkens uit. Sta je er wel eens bij stil hoe dat voelt? In het echte leven vind niemand mij leuk oke. Maar zelfs op een forum waarop niemand mij kan zien ook niet?
Ze hebben al aangekondigd dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Echt fuck hun als er always-online aan verbonden zit
Ik hoef het niet te weten hoor.quote:
Doet hij ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten hoor.
Ik vind het raar als je over zoiets zou pochen. Het is niet dat je een prijs gewonnen hebt ofzo.
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Ja want als je op FOK! zit heb je geen vriendenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben geen ogen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want ik ben dik. Daarnaast heb ik hier nog nooit iemand uitgescholden.
ohquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze hebben al aangekondigd dat dat niet zo is.
was geen vraag hoor aan jouquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Ik ga 't toch niet toegeven of bevestigen of ontkennen ofzo.
Weet ikquote:
De meeste mensen hier zijn denk ik ook alleen hoor. Je kan namelijk niet de hele dag op een forum zitten en een sociaal leven hebben. Ik zit trouwens op 12 forums.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want als je op FOK! zit heb je geen vrienden
Maar ik ben niet het beste voorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is misschien iets beter, ik kijk er morgen weer naar met een kater, helpt vast
Daar heb je dan opzich wel gelijk inquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn denk ik ook alleen hoor. Je kan namelijk niet de hele dag op een forum zitten en een sociaal leven hebben. Ik zit trouwens op 12 forums.
quote:
Ja, met een brilsterkte van -7. Ik heb die bril weg gedaan, want ik wil mezelf niet zien.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
Je blijft met ik beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is misschien iets beter, ik kijk er morgen weer naar met een kater, helpt vast
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
zo slecht is je leven toch niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikIk zit financieel ook prima elke maand ( Niet te vergelijken met Etsu natuurlijk)
Maar wat voor leven heb ik er voor terug..Zegt mijn broertje ook weleens, ja je hebt genoeg geld.
Nouja blij ben ik er niet mee, laat ik het daarop houden
Gezondheid is altijd meer waard dan geld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikIk zit financieel ook prima elke maand ( Niet te vergelijken met Etsu natuurlijk)
Maar wat voor leven heb ik er voor terug..Zegt mijn broertje ook weleens, ja je hebt genoeg geld.
Nouja blij ben ik er niet mee, laat ik het daarop houden
Ga je nu weg?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
Ja, met een brilsterkte van -7. Ik heb die bril weg gedaan, want ik wil mezelf niet zien.
Uhm jawel. Maar ik ga eten.quote:
jupquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gezondheid is altijd meer waard dan geld.Maar hoezo zit je financieel prima? Uitkering oid?
Zoek je bril eventjes dan dan kan je het rode kruisje links of rechtsboven vindenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
Ja, met een brilsterkte van -7. Ik heb die bril weg gedaan, want ik wil mezelf niet zien.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zoek je bril eventjes dan dan kan je het rode kruisje links of rechtsboven vinden
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Jeetje sanasoufi. Jij bent nog een ergere dramaqueen dan ik.
Thanks ezell, doe ik datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:00 schreef Ezell het volgende:
Krabs
"My name is Krabby Patty, I'm a student BladieBla from the Netherlands. My study combines a mix of Bladiebla. "
Dit zou een stuk beter begin zijn.
Ik heb geen bril. Ik was namelijk van -5 naar -7 gegaan in 3 jaar tijd. Echter ze wouden ook nog mijn oogdruk meten. En dat durfde ik niet, want door al het computeren zal dat wel heel hoog zijn. Dus toen ben ik weggegaan. Gelukkig maar dat ik nooit naar buiten hoef, want ik zou echt niets kunnen zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zoek je bril eventjes dan dan kan je het rode kruisje links of rechtsboven vinden
Jij bent ook alleen dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Jeetje sanasoufi. Jij bent nog een ergere dramaqueen dan ik.
Maar je kan ook de 'invoeren'-knop vinden, dus ook wel het rode kruis neem ik aanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb geen bril. Ik was namelijk van -5 naar -7 gegaan in 3 jaar tijd. Echter ze wouden ook nog mijn oogdruk meten. En dat durfde ik niet, want door al het computeren zal dat wel heel hoog zijn. Dus toen ben ik weggegaan. Gelukkig maar dat ik nooit naar buiten hoef, want ik zou echt niets kunnen zien.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:00 schreef Ezell het volgende:
Krabs
"My name is Krabby Patty, I'm a student BladieBla from the Netherlands. My study combines a mix of Bladiebla. "
Dit zou een stuk beter begin zijn.
stopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar je kan ook de 'invoeren'-knop vinden, dus ook wel het rode kruis neem ik aan
Begin er alsjeblieft niet overquote:
dikzakquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga niet alles opetenik kijk wat ik op kan en dan de rest voor morgen ofzo.
Wow zoveelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zou knap zijn. Is best veel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:
You got a fast car, I want a ticket to anywhere
Ze is weg hier. Ze is ons helemaal zat. Dus nee, gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh: iedereen Osuchi zometeen even vragen of het gelukt is met eten koken.
Jij kent ook alle liedjes héquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, zou knap zijn. Is best veel.
Ik heb trouwens mijn pizza net he-le-maal opgegeten. Zit zo vol, maar ja, zonde om weg te gooien.
[..]
Stelletje pestkopjes hier ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is weg hier. Ze is ons helemaal zat. Dus nee, gaat niet lukken
Ja hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Maar jij bent vast wel in staat vrienden te maken?
Een pizza maar? Hoe kun je daar nou vol van zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn pizza net he-le-maal opgegeten. Zit zo vol, maar ja, zonde om weg te gooien.
Oh, echt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is weg hier. Ze is ons helemaal zat. Dus nee, gaat niet lukken
Wie ben jij nu weerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Een pizza maar? Hoe kun je daar nou vol van zitten.
Ik zit van een halve pizza al vol Aapquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nah, toevallig ken ik dezelfde. Ik heb niet zo'n grote muziekkennis.quote:
Is veel joh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Emiel??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stelletje pestkopjes hier ook.
Ze hebben Emiel ook al weggepest
"That night we went down to the river, and into the river we dived"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, toevallig ken ik dezelfde. Ik heb niet zo'n grote muziekkennis.
[..]
Is veel joh.En wie ben jij? Ken jou nog niet.
Emielzwertyquote:
Nee, ik bedoel in het echt? Voor veel mensen is het namelijk een keus om alleen te zijn. Ik heb het eigenlijk zelf sinds ik op de uni zit opgegeven. Ik ben gewoon gestopt met zelfs maar te proberen contact te maken met anderen. Gevolg: Ik ben sinds 6 jaar overal angstig voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb een topic vol vrienden hier
.
Nopequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh: iedereen Osuchi zometeen even vragen of het gelukt is met eten koken.
Sodemieter gewoon een teringeind op. Niemand moet je hier. FOK! moet je niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel in het echt? Voor veel mensen is het namelijk een keus om alleen te zijn. Ik heb het eigenlijk zelf sinds ik op de uni zit opgegeven. Ik ben gewoon gestopt met zelfs maar te proberen contact te maken met anderen. Gevolg: Ik ben sinds 6 jaar overal angstig voor.
Diepvries geval hebben we het toch over?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit van een halve pizza al vol Aap.
Die knul die ik telkens zie als ik in de spiegel kijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is veel joh.En wie ben jij? Ken jou nog niet.
Nope. Heb het opgezocht op Google. Ik heb beetje een soort afkeer tegen muziek en al die cultuurgedoe, dus grote namen ken ik ook niet altijd...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"That night we went down to the river, and into the river we dived"
En die dan?
Je loopt er wel erg mee te koop, je bent er wel een beetje trots op ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel in het echt? Voor veel mensen is het namelijk een keus om alleen te zijn. Ik heb het eigenlijk zelf sinds ik op de uni zit opgegeven. Ik ben gewoon gestopt met zelfs maar te proberen contact te maken met anderen. Gevolg: Ik ben sinds 6 jaar overal angstig voor.
Misschien wel, ik ken het verhaal niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet zo '' hoor, juist een bevrijding als je wist welk verhaal achter zat.
Welke muziek vind je wel mooi dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Heb het opgezocht op Google. Ik heb beetje een soort afkeer tegen muziek en al die cultuurgedoe, dus grote namen ken ik ook niet altijd...
Precies.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien wel, ik ken het verhaal niet.
Maar je zult het wel niet voor niks zeggen.
Die eerder geplaatste liedjes vind ik wel mooi.quote:
Eet mij niet op...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
omg sushi is echt goddelijk
california maki
ezell
Moet je ergens anders zijn Roaldquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sodemieter gewoon een teringeind op. Niemand moet je hier. FOK! moet je niet.
Ah okequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die eerder geplaatste liedjes vind ik wel mooi.
Ben nu al een tijdje helemaal verslaafd aan Miles Kane, maar da's dus geen 'mooie' muziek.
[..]
Eet mij niet op...
Echt een hele brede muzieksmaak, maar vooral de 'oudere' muziek, dus echt geen 1D, Bieber en weet ik veel wat voor prut, maar eerder Status Quo, Green Day, Bruce Springsteen, Toto (nee echt?! Ja echt!) , ELO, Cheap Trick, etc. etc.quote:
Ga weg, treurlingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je ergens anders zijn Roald
Heb jij het geld voor de nieuwe dan?quote:
Ach zoveel game ik niet en al die tv-kijk opties die ze showen kunnen vast nog niet met nederlandse aanbieder, blijkbaar wordt de huidige nog een aardige tijd gebruiktquote:
Je spoort niet kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Gekocht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
Waarom krijgt mijn moeder morgen een iphone
Ik was ook de trendsetter hier in huis nu hebben mijn beide ouders een iPhonequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
Als ik het geld had zou ik wel nieuwe kleren kopen of wat andersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij het geld voor de nieuwe dan?
Ja maar wat moet mijn moeder in hemelsnaam met een iphonequote:
En duurder, mijn XBox 360 is primaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je bent beter af met een PS4, is toch net weer een tikkeltje sneller.
Ah, oké. Paar namen komen mij wel bekend voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt een hele brede muzieksmaak, maar vooral de 'oudere' muziek, dus echt geen 1D, Bieber en weet ik veel wat voor prut, maar eerder Status Quo, Green Day, Bruce Springsteen, Toto (nee echt?! Ja echt!) , ELO, Cheap Trick, etc. etc.
Plus: je bent blij met je MacBook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach zoveel game ik niet en al die tv-kijk opties die ze showen kunnen vast nog niet met nederlandse aanbieder, blijkbaar wordt de huidige nog een aardige tijd gebruikt
Wordfeuden met haar 40-jarige vriendinnen die ook nog steeds intensief dat soort spellen spelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar wat moet mijn moeder in hemelsnaam met een iphone
Dan kan ik er bij deze ook eentje aanvragen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef Etsu het volgende:
Ara, kan je niet ban aanvragen voor hem/haar?
Ik wil die iphone hebben gvd!!!! ik hoop dat ze hem niet mooi vind want dan mocht ik hem hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik was ook de trendsetter hier in huis nu hebben mijn beide ouders een iPhone
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan kan ik er bij deze ook eentje aanvragen.
Sweet dreams are made of this, who am I to disagree, travel the world and the seventh seaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké. Paar namen komen mij wel bekend voor.
Ik heb trouwens musicalliedjes, liedjes á la Sweet Dreams Are Made Of This, en popnummer rondom 2000 als guilty pleasures.![]()
[..]
Plus: je bent blij met je MacBook.
Nieuwe broeken lijkt me een goedequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik het geld had zou ik wel nieuwe kleren kopen of wat anders.
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wordfeuden met haar 40-jarige vriendinnen die ook nog steeds intensief dat soort spellen spelen
Klagen dat ze het niet snaptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar wat moet mijn moeder in hemelsnaam met een iphone
Ik las dit tegelijk toen de tekst voorbijkwam.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sweet dreams are made of this, who am I to disagree, travel the world and the seventh sea
Ja hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwe broeken lijkt me een goede
I know everything. ^^quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik las dit tegelijk toen de tekst voorbijkwam.Ben het nu aan het luisteren.
Precies, die is een beter toevoegingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké. Paar namen komen mij wel bekend voor.
Ik heb trouwens musicalliedjes, liedjes á la Sweet Dreams Are Made Of This en popnummers rondom het jaar 2000 als guilty pleasures.![]()
[..]
Plus: je bent blij met je MacBook.
2010, toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wordfeuden met haar 40-jarige vriendinnen die ook nog steeds intensief dat soort spellen spelen
engurdquote:
Hard gewerkt voor een fijn ding.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies, die is een beter toevoeging
Jupquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:20 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Had je al trouwens deze video gezien van Jeffrey?
grapje tochquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
engurd
[..]
Hard gewerkt voor een fijn ding.
Geniaalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jup
Mn broertje wou m ook zien dus 2x
En is haar uitspraak ervan dan ook op de Nederlandse manier?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jullie op die post reageren (zit ook op india-forums te lezen). Excuses! Ik dacht dat je het verzon dat je slechthorend was. Je studeert toch? Hoe kan je dat dan doen? Ik heb lichte tinnitus en mouches volantes en ben zo bang dat ik niet eens om me heen durf te kijkenquote:
Weet ik.quote:
En voor meisjes zijn broeken in het algemeen goedkoper, dus dat zit dan meequote:
Take a sad song and make it better.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik.Overigens kan je met een hoop Beatlesvragen bij mij terecht. Op mijn 16e helemaal verslaafd geweest en ontzettend veel informatie opgezogen.
En je gelooft in Allah,wat een kutleven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jullie op die post reageren (zit ook op india-forums te lezen). Excuses! Ik dacht dat je het verzon dat je slechthorend was. Je studeert toch? Hoe kan je dat dan doen? Ik heb lichte tinnitus en mouches volantes en ben zo bang dat ik niet eens om me heen durf te kijkenen voortdurend muziek op heb staan
Nee, ik geloof in niets.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
En je gelooft in Allah,wat een kutleven.
Maar het blijft verdomd lastig om een echt fijne broek te vinden. Daarom koop ik bijna nooit broeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En voor meisjes zijn broeken in het algemeen goedkoper, dus dat zit dan mee
Ik eet ze de laatste tijd echt te veelquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krentenbol Hans?
Lekker!
[ afbeelding ]
ik stuur haar een gratis hoesje okquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
Ik vind de verpakking er echt allesbehalve uitnodigend/aantrekkelijk uitzienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef supersof het volgende:
Ik drink nu deze
http://www.healthypeople.nl/granaatappel_juice_drinks
Ik heb nu een fijne aan omgquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar het blijft verdomd lastig om een echt fijne broek te vinden. Daarom koop ik bijna nooit broeken.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krentenbol Hans?
Lekker!
[ afbeelding ]
Dat ligt er helemaal aan of je een leuke broek koopt of niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En voor meisjes zijn broeken in het algemeen goedkoper, dus dat zit dan mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O wauw, ik wilde bijna vragen of je wilde ruilen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu een fijne aan omg
Playmate of the year?quote:
Luister maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O wauw, ik wilde bijna vragen of je wilde ruilen.
[..]
Playmate of the year?
Maar ik wilde een perenijsjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |